Білім салалары: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Түймеқыз» ертегісі.
Мақсаты:Ертегі мазмұнын түсінуге, бір-біріне
көмектесуге, достыққа тәрбиелеу. Көру мүмкіндіктерін
дамыту.
Сөздік жұмыс:сиқыршы – волшебница, бала-ребенок,
раушангүл-роза, құрбақа-лягушка, тышқан-мышь
Іс-әрекет
бөлімдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық,
оятушылық
|
Дидактикалық ойын: Менің досым
Мақсаты: адам бойындағы жақсы қасиеттерді айта
білуге баулу.
|
Балалар шеңбер бойына тұрып,
бір-біріне гүл ұсынып, достарының жақсы қасиеттерін
айтады.
|
Ұйымдастырушылық,
ізденушілік
|
«Түймеқыз» ертегісін оқу.
Сергіту жаттығуы:
Достар бірге
жүреміз,
Бірге ойнаймыз,
күлеміз.
Бірге балық
аулаймыз,
Міне, біздер
қандаймыз!
Әрқашан да
тілектес,
Досыңа көмектес.
Ертегі мазмұнына сәйкес
сұрақтар қою арқылы балалардың ойларын толықтыру. Көзге арналған
жаттығу «алыс, жақын».
Баласы болмаған әйел кімге
барды?
Сиқыршы әйелге не
берді?
Анасы оны неге салып
бақты?
Түймеқызды нелер ұрлап
кетті?
Балықтар Түймеқызға қалай
көмек берді?
Түймеқыз қарлығашқа қалай
көмектесті?
|
Балалар ертегіні мұқият тыңдайды.
Өлең жолдарына сәйкес қимыл-қозғалыс
жасау.
Балалар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
|
Баланың іс-әрекетін бағалау
және қорытындылау
|
Оқу іс-әрекетіне белсенді
қатысқан балаларды мадақтау.
|
Балалардың ертегіні естеріне
сақтайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: ертегіні мұқият тыңдай білу.
Болу керек: ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін
бағалау.
Үйрету керек: ертегі арқылы достыққа
тәрбиелеу.
Технологиялық картаны
толтырған:Заманбекова