Материалдар / Тұлға тағдыры

Тұлға тағдыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен де тұлғамын! атты сыныптан тыс жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
367
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мен де ТҰЛҒАМЫН!

Мақсаты: әртекті топтарда тұлға қабілеттері мен қасиеттерін шыңдаудың арттерапия (сенімсіздіктен арылу) бағыттарымен жұмыс жасату, ойлану мен ізденіс мүмкіндігіне жағдай тудыру.Күтілетін нәтиже:
  • Ортадағы әртүрлі жағдаяттарға бейімделуге үйренеді;
  • Біліктілік пен тапқырлықтың ұштасуына жол ашылады;
  • Игерілген білімді орынды қолдануға мүмкіндік алады;
  • Берілген уақыт ішіндегі әрекетін реттеуге дағдыланады;
  • Ой тұжырымдауға, әрекетті бағалауға машықтанады.


Сабақ барысыПедагогтік әрекеттегі интербелсенді әдіс тәсілдердің қолданылуыСыни бағалау
І. Ой қозғау. Ұстаздар мен оқушылар аралас отырады. «Тұлғамен сырласу».Д. А. Қонаев туралы бейнебаян.Диалогтік оқытуСұрақ-сұхбат. Өзара интервьюМұғалімдер:Берілген сұрақ негізінде қатар отырған жандар сұхбаттасады.Оқушылар:«Қарлы боран»

ІІ. Мағынаны ашу1)Ұстаздармен жұмыс. «Балалық шаққа саяхат». Топқа бөлу. Тапсырмалар:СуретӘнЕртегіоқиға2)Оқушылармен жұмыс.«Мен өскенде кім боламын?»Сурет салу«2030 жыл»Қолеңбегі«Ысырапсыз еңбек фантазия!»

«Мұнымен не айтқың келді?»Мадақтау. Бағалау.
АрттерапияТүрлі түстермен жұмыс.

Терминдер мен нышандар арқылы жұмыс.





ТРИЗТ кестесімен жұмыс.Постермен жұмыс



Қалдықсыз технология





Бағалау. Формативті.


ІІІ. Рефлексия. Дөңгелек үстел.Бүгінгі кездесуден не түйдіңіз? Кемшілік пен ерекшелік...Түйін сөз. А. Қасымбековтің ұстаздық еңбек жолы және шығармашылық ізденіс белестері.Бір айналым сөйлемОй қорыту.Естеліктер.







Мұғалімдер тобына сұрақ:

1. «Тұлға» ұғымын қалай түсіндірер едіңіз?2. Мені тұлға деп танисыз ба?3. Менің қандай тұлғалық қасиеттерімді бағалайсыз?4. Мен өзім өзімді тұлға ретінде қалай бағалаймын?5. Қоғамдық орындарда және отбасында тұлғалық келбетіңіз бірдей ме? Қалай болу керек деп ойлайсыз?6. Өз ауылыңыздан кімдерді заманауи тұлға ретінде атап көрсетер едіңіз?7. Өзіңізді мен шын мәніндегі тұлғамын деп қалай ерекше таныстырар едіңіз?







Мұғалімдер тобына сұрақ:

1. «Тұлға» ұғымын қалай түсіндірер едіңіз?2. Мені тұлға деп танисыз ба?3. Менің қандай тұлғалық қасиеттерімді бағалайсыз?4. Мен өзім өзімді тұлға ретінде қалай бағалаймын?5. Қоғамдық орындарда және отбасында тұлғалық келбетіңіз бірдей ме? Қалай болу керек деп ойлайсыз?6. Өз ауылыңыздан кімдерді заманауи тұлға ретінде атап көрсетер едіңіз?7. Өзіңізді мен шын мәніндегі тұлғамын деп қалай ерекше таныстырар едіңіз?







Мұғалімдер тобына сұрақ:

1. «Тұлға» ұғымын қалай түсіндірер едіңіз?2. Мені тұлға деп танисыз ба?3. Менің қандай тұлғалық қасиеттерімді бағалайсыз?4. Мен өзім өзімді тұлға ретінде қалай бағалаймын?5. Қоғамдық орындарда және отбасында тұлғалық келбетіңіз бірдей ме? Қалай болу керек деп ойлайсыз?6. Өз ауылыңыздан кімдерді заманауи тұлға ретінде атап көрсетер едіңіз?7. Өзіңізді мен шын мәніндегі тұлғамын деп қалай ерекше таныстырар едіңіз?







































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ