|
Бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тұманның пайда болуы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Суреттегі табиғат құбылыстарының түрлі белгілерін тапқыза отырып, қандай мезгіл, қандай ауа райы екендігіне болжау жасатуды үйрету, мәтін үзінділерімен байланыстыру, үндестік заңына сәйкес нормаға сай қолдануды үйрету. Көпшілігі: Суреттердегі бейнелерді болжап, мәтін үзінділерімен байланыстыру, сөздерді үндестік заңына сәйкес қолдануды үйрету. Кейбір оқушылар: Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау, сөздерді үндестік заңына сәйкес қолдануды үйрету. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология |
|||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Ауа райы және климаттық өзгерістер туралы білімдерін дамытады. |
|||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды)
Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
|
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Ауа райы» тақырыбында бейнефильм көреді, тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA Оқушылар бейнефильмдегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжату үшін бейнефильмнің бас жағын ғана көрсетіп, ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. Жұптық әңгіме құраудың алдында үндестік заңы туралы теориялық түсінік беріп кету керек. Ол үшін «Білгенге маржан» айдары арқылы көрсетуге болады. Айтылған теориялық түсініктің жұптық және тыңдалымнан кейінгі тапсырма барысында орындалуын қадағалап отыру керек. ЖЖ. Жұптық әңгіме. Тыңдалған мәтіндегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын оқушылар жұп құрап болжап әңгімелейді. Болжаған оқиғаларын сынып алдында бірі оқиғаның дамуын, бірі оқиғаның аяқталуын әңгімелейді. Дескриптор: - бейнефильмді мұқият тыңдайды, көреді; - оқиғаны өз сөзімен дамытады; - ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. ҚБ
2-тапсырма. Оқылым мәтініндегі буын үндестігі заңдылықтарын көрсетіп, дәптерге жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Сөйлемдерден ерін үндестігіне сай айтылатын сөздерді тауып, орфоэпиясы бойынша жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Түйінді ой» стратегиясымен бүгінгі тақырып бойынша түйген ойларын айтып, қорытындылайды.
|
Оқушылар бейнефильмдегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжату үшін бейнефильмнің бас жағын ғана көрсетіп, ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. Тыңдалған мәтіндегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын оқушылар жұп құрап болжап әңгімелейді. Болжаған оқиғаларын сынып алдында бірі оқиғаның дамуын, бірі оқиғаның аяқталуын әңгімелейді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Оқылым мәтініндегі буын үндестігі заңдылықтарын көрсетіп, дәптерге жазыңдар.
Сөйлемдерден ерін үндестігіне сай айтылатын сөздерді тауып, орфоэпиясы бойынша жазыңдар.
«Түйінді ой» стратегиясымен бүгінгі тақырып бойынша түйген ойларын айтып, қорытындылайды. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA Әлемдік мұхит деңгейі климаттық өзгерістер салдарынан күрт көтерілді
|
||||
|
Кері байланыс Үй тапсырмасы: |
Кері байланыс: оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекеттердің өзіне ұнағанын жоғарыдан төмен қарай ұпайлар арқылы нөмірлеп шығады.
5-тапсырма |
|
||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тұманның пайда болуы. 7-сынып.
Тұманның пайда болуы. 7-сынып.
|
Бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тұманның пайда болуы |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Суреттегі табиғат құбылыстарының түрлі белгілерін тапқыза отырып, қандай мезгіл, қандай ауа райы екендігіне болжау жасатуды үйрету, мәтін үзінділерімен байланыстыру, үндестік заңына сәйкес нормаға сай қолдануды үйрету. Көпшілігі: Суреттердегі бейнелерді болжап, мәтін үзінділерімен байланыстыру, сөздерді үндестік заңына сәйкес қолдануды үйрету. Кейбір оқушылар: Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау, сөздерді үндестік заңына сәйкес қолдануды үйрету. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология |
|||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Ауа райы және климаттық өзгерістер туралы білімдерін дамытады. |
|||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды)
Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушыларға мәтін үзінділерін ұсынбас бұрын ауа райы мен климаттық өзгерістерге байланысты суреттер топтамасын көрсету қажет. Олар сурет арқылы өтілетін тақырыпқа болжау жасайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
|
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Ауа райы» тақырыбында бейнефильм көреді, тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA Оқушылар бейнефильмдегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжату үшін бейнефильмнің бас жағын ғана көрсетіп, ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. Жұптық әңгіме құраудың алдында үндестік заңы туралы теориялық түсінік беріп кету керек. Ол үшін «Білгенге маржан» айдары арқылы көрсетуге болады. Айтылған теориялық түсініктің жұптық және тыңдалымнан кейінгі тапсырма барысында орындалуын қадағалап отыру керек. ЖЖ. Жұптық әңгіме. Тыңдалған мәтіндегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын оқушылар жұп құрап болжап әңгімелейді. Болжаған оқиғаларын сынып алдында бірі оқиғаның дамуын, бірі оқиғаның аяқталуын әңгімелейді. Дескриптор: - бейнефильмді мұқият тыңдайды, көреді; - оқиғаны өз сөзімен дамытады; - ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. ҚБ
2-тапсырма. Оқылым мәтініндегі буын үндестігі заңдылықтарын көрсетіп, дәптерге жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Сөйлемдерден ерін үндестігіне сай айтылатын сөздерді тауып, орфоэпиясы бойынша жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Түйінді ой» стратегиясымен бүгінгі тақырып бойынша түйген ойларын айтып, қорытындылайды.
|
Оқушылар бейнефильмдегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжату үшін бейнефильмнің бас жағын ғана көрсетіп, ары қарай оқиғаның қандай болатынына болжау жасайды. Тыңдалған мәтіндегі оқиғаның дамуы мен аяқталуын оқушылар жұп құрап болжап әңгімелейді. Болжаған оқиғаларын сынып алдында бірі оқиғаның дамуын, бірі оқиғаның аяқталуын әңгімелейді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Оқылым мәтініндегі буын үндестігі заңдылықтарын көрсетіп, дәптерге жазыңдар.
Сөйлемдерден ерін үндестігіне сай айтылатын сөздерді тауып, орфоэпиясы бойынша жазыңдар.
«Түйінді ой» стратегиясымен бүгінгі тақырып бойынша түйген ойларын айтып, қорытындылайды. |
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
ҚБ «Күн мен бұлт»
|
https://www.youtube.com/watch?v=6Ky3xiXQ7xA Әлемдік мұхит деңгейі климаттық өзгерістер салдарынан күрт көтерілді
|
||||
|
Кері байланыс Үй тапсырмасы: |
Кері байланыс: оқушылар сабақ барысындағы іс-әрекеттердің өзіне ұнағанын жоғарыдан төмен қарай ұпайлар арқылы нөмірлеп шығады.
5-тапсырма |
|
||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік; |
|
Рефлексия |
Өзін-өзі бағалау Кері байланыс парағы |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Сабақ мақсаттары Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім? Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма? |
|
|
шағым қалдыра аласыз





















