Материалдар / Тұңғыш ғалым

Тұңғыш ғалым

Материал туралы қысқаша түсінік
Т2
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән: Қазақ тілі Т2

Атақты тұлғалар

Күні:

Сынып: 3

Тексерген: Камалова М.А.

Мұғалім: Юсупова З.И.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ашық сабақ. 17-сабақ. Тұңғыш ғалым

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну.
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

Сабақ мақсаттары

Сөздер мен сөз тіркестер арқылы мәтіннің мазмұнын айта алады; берілген материалдар бойынша постер құрастырады.


Бағалау критерийлері

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

Тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды;

Постер құрастырады.

Лексикалық минимум

зерттеуші, ғалым

Құндылықтарды дарыту


Ұлы тұлғалар, тарихи орындар туралы ақпараттарды білуге қызығушылықтарын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

«География»

АКТ қолдану дағдылары

Электрондық оқулық, интербелсенді тақта

Бастапқы білім


Дина күй шертеді

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут




Амандасу: «Кубик» әдісі

Оқушылар шеңбер бойы тұрып. Бір бірден кубикті лақтыру арқылы кубикта көрсетілген іс әрекеттерді қайталайды.




Топқа бөлу: "Барабанды айналдыр" әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.



Трансдисциплинарлық тақырып:

Біз кім?

Ең алдымен оқушыларға тұлға түсінігін қалыптастырмас бұрын. Оларға «Біз кімбіз?» деген сұрақты қою арқылы олардың бойындағы өзін тану және таныстыру қабілеттірін дамыту. Тақтаға адамдардың, жануарлардың, табиғаттың және жаны жоқ заттың суретін шығарып қоямыз.

Мұғалім: Біз кімбіз?

Оқушылар: Адамдар

Мұғалім: осында көріп турған нәрселерден адамның қандай айырмашылығы бар?

Оқушылар: адамдар сөйлейді, сезеді, эмоциясын білдіреді, жұмыс істейді, ойлайды тағы басқалалар. Деп жауап берулері арқылы өздерінің өмір сүрудегі миссяларын анықтайды өздерін таниды және таныстырады.


Отралық идея:

Тұлға үлгілері адам әлеуетін бейнелейді

Орталық иеяны оқушыларға түсіндіру тапсырмалары:

1-тапсырма.Жалпы «тұлға» сөзінің мағынасын түсіндіру.

Суреттер сөйлейді әдісі арқылы. Яғни оқушыларға тұлғалық мағынаны білдіретін суреттер көрсетіледі. Соған байланысты оқушылар өз ой пікірлерін айтады. Оқушылар бойында жеке тұлғаға байланысты дұрыс көз қарас пайда болады.

2-тапсырм.Атақты тұлғалалар деген кім? «Сұрақ жауап» әдісі. Оқушылға;

  1. Атақты тұлғалар дегеніміз кім?

  2. Сен қандай атақты тұлғаларды білесің?

  3. Сен оларды үлгі тұтасың ба?

  4. Сен де болашақта сондай атақты тұлға болғың келе ме? Деген сұрақтарды қою арқылы оқушылардың жеке тұлға мен атақты тұлғаны ажырата білу қабілеттерін дамыту.



Негізгі ұғымдар (концепция):

  • Себеп

  • Өзгеріс

  • Байланыс


Оқушы профайлы:

  • Тәуеккелшіл,

  • Коммуникатив

  • Ізденімпаз


Сабақтың жаңа сөздерін меңгерту.












Көбелек әдісі арқылы бағалау

Жаңа сөздер:

Тұлға- шәхс (личность)

Зерттеуші – тәтқиқатчи (исследователь)

Ғалым – алим (ученый)

Географ – географ

Жаңалық – йеңилиқ (новости)

Тұңғыш- дәсләпки (первенец)

Білімді билимлик (образованный)


Әр оқушы өзіне берілген бағалау шкаласын әр тапсырмадан кейін мұғалім берген нұрсқаулық арқылы бағалап отырады




















Сабақтың ортасы

25 минут















Тапсырма: "Атақты тұлғалар және олардың мұрасы"


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

Бейнефильм. Ой шақыру

Мақсат: Атақты тұлғалардың өмірі мен еңбектерін зерттеу арқылы олардың қоғамға тигізген әсерін және әлеуетін анықтау. (Ізденімпаз)

1-тапсырма: Тұлға туралы зерттеу жүргізу

Өзіңіз таңдаған бір атақты тұлға туралы мәлімет жазыңыз:

Аты-жөні және өмір сүрген кезеңі.

Ол қандай салада танымал болды?

Оның ең маңызды жетістіктері қандай?


https://youtu.be/RIXMmapSc0o?si=jNiMf0xMhrFDqwwn



Тыңдалым.



2-тапсырма. Бейнематериалдан Шоқан туралы не білдің? Мәтінді толықтыр.



3-тапсырма: Тұлғаның әлеуетін бағалау (Себеп)

Оның еңбегі қоғамға қандай әсер етті?

Қазіргі заманда оның идеялары мен мұрасының маңызы бар ма?

Егер ол бүгін өмір сүрсе, қандай салаларда дамуға үлес қосар еді?


Дескрипторы:

мәтінді түсініп оқиды;

сөйлемдерді толықтырады.



Дұрыс\Бұрыс ойыны






4-тапсырма. Тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер құрастырыңдар.

Тірек сөздер: Шоқан Уәлиханов, тұңғыш ғалым, дарын, білімді, Ресейде, оқу, әдепті.





Шығармашылық жұмыс (байланыс)

Таңдаған тұлға туралы постер  жасаңыз.

Постерді толтыр..





Қорыту.

 

Филвордтан жаңа сөздерді табыңдар.






















































https://lum.io/student/share/80051b5a-53da-4784-b525-2bafae02a8ac?confirmed_country=KZ





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



ЖИ арқылы жасау
14 Мамыр 2025
170
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі