Бекітемін:______________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 17-сабақ
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут |
Оқушылардың қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Амандасып алайық»
«Сандар сөйлейді» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Мәнерлеп сырғанау өнері туралы не айтасың? Әлемдік, қазақстандық коньки спортының шеберлері кімдер? Олар туралы не білесің?
Суреттегі спортшылар кімдер? Олар туралы не білесіңдер? Мәнерлеп сырғанаудың жекелей, жұптасып, топтасып сырғанау және мұздағы би түрлері бар |
«Амандасып алайық» Оқушылар бірі-бірімен сандары таңдау арқылы берілген суреттерге қарап, амандасады. Сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлерін білдіреді. Шеңберлердің астында жасырынған сұрақтарға жауап береді Мәнерлеп сырғанау өнері жайында білетін ақпараттарымен бөліседі. |
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бағалана ды. Дескриптор Үй тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап береді-1 Дескриптор: Жаңа сабаққа байланысты ой түрткі сұрақтарына жауап береді-1 Білген ақпаратымен бөліседі-1 |
Оқулық Қазақ тілі «Атамұра» баспасы 2018 ж
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 5 минут 8 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1-тапсырма. 1) Тыңдалым мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып бер.
Жасырылған оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып, түсіндір. 2-тапсырма. Мәтін құрылымына талдау жаса.
8-тапсырма. Ырықсыз етіс жұрнағын жалғап, етістіктерді дұрыс жаз. Ел намысы … (қорғау), аң терісінен шаңғы … (жасау), аяғына коньки … (байлау), олимпиадада бақ … (сынау), жеңіл атлетикаға … (қабылдау), бірнеше дүркін жеңімпаз … (аталу). ЕҚБ тапсырма Мақал-мәтелдердегі ырықсыз етіс тұлғаларын тауып, іс-әрекеттің кімнің тарапынан орындалатынын анықта. • Сын түзелмей, мін түзелмейді. • Қарт келсе, ақылдың қосылғаны, Жас келсе, батырдың қосылғаны. • Ауылдың жақсы екені жолынан білінер. • Ақылмен алтын табылар, Алтынмен ақыл табылмас. Үйге: 9 -тапсырма Кері байланыс
|
Тыңдалым мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып береді. Жасырылған оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып, түсіндіреді. 2-тапсырма
Кері байланыс кезінде «Өзін-өзі бағалау» парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.
|
Дескриптор -жылдарға қатысты оқиғаларды анықтайды-1 -детальді ақпараттарды табады-1 -өз ойын түсіндіреді-1
Дескриптор -сөз тіркестеріне қатысты оқиғаларды анықтайды-1 -нәтижесін көрсетеді.-1
Дескриптор -ырыз етіс жұрнақтарын жалғайды-1 -дұрыс қолданады-1.
|
Оқулық Қазақ тілі «Атамұра» баспасы 2018 ж
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫ НАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тұңғыш қазақ конькишісі
Тұңғыш қазақ конькишісі
Бекітемін:______________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 17-сабақ
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут |
Оқушылардың қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Амандасып алайық»
«Сандар сөйлейді» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Мәнерлеп сырғанау өнері туралы не айтасың? Әлемдік, қазақстандық коньки спортының шеберлері кімдер? Олар туралы не білесің?
Суреттегі спортшылар кімдер? Олар туралы не білесіңдер? Мәнерлеп сырғанаудың жекелей, жұптасып, топтасып сырғанау және мұздағы би түрлері бар |
«Амандасып алайық» Оқушылар бірі-бірімен сандары таңдау арқылы берілген суреттерге қарап, амандасады. Сұрақтарға жауап береді. Өз пікірлерін білдіреді. Шеңберлердің астында жасырынған сұрақтарға жауап береді Мәнерлеп сырғанау өнері жайында білетін ақпараттарымен бөліседі. |
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бағалана ды. Дескриптор Үй тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап береді-1 Дескриптор: Жаңа сабаққа байланысты ой түрткі сұрақтарына жауап береді-1 Білген ақпаратымен бөліседі-1 |
Оқулық Қазақ тілі «Атамұра» баспасы 2018 ж
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 5 минут 8 минут Сабақтың соңы 5 минут |
1-тапсырма. 1) Тыңдалым мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып бер.
Жасырылған оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып, түсіндір. 2-тапсырма. Мәтін құрылымына талдау жаса.
8-тапсырма. Ырықсыз етіс жұрнағын жалғап, етістіктерді дұрыс жаз. Ел намысы … (қорғау), аң терісінен шаңғы … (жасау), аяғына коньки … (байлау), олимпиадада бақ … (сынау), жеңіл атлетикаға … (қабылдау), бірнеше дүркін жеңімпаз … (аталу). ЕҚБ тапсырма Мақал-мәтелдердегі ырықсыз етіс тұлғаларын тауып, іс-әрекеттің кімнің тарапынан орындалатынын анықта. • Сын түзелмей, мін түзелмейді. • Қарт келсе, ақылдың қосылғаны, Жас келсе, батырдың қосылғаны. • Ауылдың жақсы екені жолынан білінер. • Ақылмен алтын табылар, Алтынмен ақыл табылмас. Үйге: 9 -тапсырма Кері байланыс
|
Тыңдалым мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып береді. Жасырылған оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып, түсіндіреді. 2-тапсырма
Кері байланыс кезінде «Өзін-өзі бағалау» парағы арқылы сабақтан қандай әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін, қандай кедергі болғанын жеткізеді.
|
Дескриптор -жылдарға қатысты оқиғаларды анықтайды-1 -детальді ақпараттарды табады-1 -өз ойын түсіндіреді-1
Дескриптор -сөз тіркестеріне қатысты оқиғаларды анықтайды-1 -нәтижесін көрсетеді.-1
Дескриптор -ырыз етіс жұрнақтарын жалғайды-1 -дұрыс қолданады-1.
|
Оқулық Қазақ тілі «Атамұра» баспасы 2018 ж
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫ НАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
|
шағым қалдыра аласыз






















