Сабақтың
басталуы
5
минут
|
Оқушылардың
қатысуын түгендеу.
Психологиялық
ахуал
«Амандасып алайық»


«Сандар сөйлейді» әдісі арқылы
өткен тақырыпты еске түсіру

Сабақтың
тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;
Ойтүрткі
Мәнерлеп
сырғанау өнері туралы не айтасың?
Әлемдік,
қазақстандық коньки спортының шеберлері кімдер? Олар туралы не
білесің?

Суреттегі
спортшылар кімдер? Олар туралы не білесіңдер?
Мәнерлеп сырғанаудың
жекелей, жұптасып, топтасып сырғанау және мұздағы би түрлері
бар
|
«Амандасып алайық»
Оқушылар бірі-бірімен
сандары таңдау арқылы берілген суреттерге қарап,
амандасады.
Сұрақтарға жауап
береді. Өз пікірлерін білдіреді.
Шеңберлердің астында
жасырынған сұрақтарға жауап береді
Мәнерлеп сырғанау өнері
жайында білетін ақпараттарымен бөліседі.
|
10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бағалана
ды.
Дескриптор
Үй
тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап
береді-1
Дескриптор:
Жаңа
сабаққа байланысты ой түрткі сұрақтарына жауап
береді-1
Білген
ақпаратымен бөліседі-1
|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж

|
Сабақтың
ортасы
10
минут
7
минут
5
минут
8
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
1-тапсырма.
1) Тыңдалым
мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып
бер.

Жасырылған
оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып,
түсіндір.
2-тапсырма.
Мәтін құрылымына талдау
жаса.


8-тапсырма.
Ырықсыз етіс жұрнағын жалғап, етістіктерді дұрыс
жаз.
Ел намысы … (қорғау), аң терісінен шаңғы …
(жасау), аяғына коньки … (байлау), олимпиадада бақ …
(сынау), жеңіл атлетикаға … (қабылдау), бірнеше дүркін
жеңімпаз … (аталу).
ЕҚБ
тапсырма
Мақал-мәтелдердегі ырықсыз
етіс тұлғаларын тауып, іс-әрекеттің кімнің тарапынан орындалатынын
анықта.
•
Сын түзелмей, мін
түзелмейді.
•
Қарт келсе, ақылдың қосылғаны,
Жас келсе, батырдың қосылғаны.
•
Ауылдың жақсы екені жолынан
білінер.
•
Ақылмен алтын табылар,
Алтынмен ақыл табылмас.
Үйге:
9 -тапсырма
Кері
байланыс

|
Тыңдалым
мәтіні бойынша төмендегі жылдарда жасырылған оқиғаларды айтып
береді.
Жасырылған
оқиғаларды анықтау арқылы детальді ақпараттарды тауып,
түсіндіреді.
2-тапсырма
Сөз
тіркестері
|
Оқиға
лар
|
Нәтижесінде не
болды?
|
Көпші
лік біле
бермей
тін
сырға
нау
түрі
|
Екі жұптан төрт адам шығып өнер
көрсету
|
Мұндай
жарыс
тар АҚШ пен
Канада
да
өтеді.
|
Ерлер
айналысқан
|
1891 жылы Гамбургте Еуропа
чемпио
наты
|
Неміс Оскар Улиг
жеңім
паз
болды.
|
Нәзік-
жанды
лар
айналысқан
|
1901 жылы бақ
сынай
ды
|
Медж Сайерс әлем чемпионаты мен
Олимпиадада жеңмпаз атанды.
|
Кері
байланыс кезінде «Өзін-өзі бағалау» парағы арқылы сабақтан қандай
әсер алғанын, қандай жаңа нәрсе үйренгенін немесе не түсінбегенін,
қандай кедергі болғанын жеткізеді.
|
Дескриптор
-жылдарға қатысты
оқиғаларды анықтайды-1
-детальді
ақпараттарды табады-1
-өз ойын
түсіндіреді-1
Дескриптор
-сөз тіркестеріне
қатысты оқиғаларды анықтайды-1
-нәтижесін
көрсетеді.-1
Дескриптор
-ырыз етіс
жұрнақтарын жалғайды-1
-дұрыс
қолданады-1.
|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
ОҚЫТУДА
ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
ҚОРЖЫНЫ
НАН ЕСБОСЫН НАҒИША
ҚОЖАҚ
ҚЫЗЫ
|