Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Эволюциялық даму

    Мектеп: №4 Алға орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жетибаева Сандугаш Орынбасаровна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Түр ұғымының анықтамасы.Түрдің құрылымы.Түр критерийлері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.5 – түрдің құрылымы мен критерийлерін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Түр - эволюциялық бірлік туралы біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Түрдің ұғымы мен құрылымын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:

    2.Түр құрылымы критерийлерін талдайды.


    Бағалау критерийі

    1.түр құрылымы мен ұғымын сипаттай алады.

    2.түр құрылымының критерийінің кезеңдерін талдайды.


    Тілдік мақсаттар


    Түр – биологиялық немесе экологиялық популяциялар түзетін дарақтар жиынтығы.

    Морфологиялық критерий – сыртқы және ішкі құрылысындағы ұқсастық.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәнгілік ел», «Рухани жаңғыру»

    Пәнаралық байланыс


    География- ағзалардың таралу аймақтары

    Алдыңғы білім


    ҰМЖ да алдынғы білімдегі берілген оқу мақсаты 9.2.5.4 – ағзалардың бейімделудегі табиғи сұрыпталудың рөлін сипаттау.

    9 сыныптың «Н.Г.Асанова, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраймова» оқулығында осы тақырыпты оқытуды төмендегі оқу мақсатын қамту туралы айтылған.
























    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

















    Психологиялық тренинг

    Сәлеметсіздер ме балалар, көңіл-күйлеріңіз жақсы ма?.

    «Аялы алақан» тренингі

    Оқушыларды өсімдіктердің жапырақтарын таңдату арқылы топқа бөлу.

    1- топ. «Қарағай»

    2 -топ. «Емен»

    Топтарға бағалау парақтары беріледі.


    Сыныптағы оқушылар шеңбер құрып, бір біріне алақандарын ұсыну арқылы тілектер айтады.Оқушылар өсімдіктердің жапырақтарын таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    1- топ. «Қарағай»

    2 -топ. «Емен»

    Бағалау парақтары алады.


    Мұғалімнің мадақтауы


    Қалыптастырушы бағалау

    «От шашу»














    Сабақтың ортасы


    30 минут






































    «Ойлан.Бірік.Бөліс» әдісі

    Түр.Түр критерийлері мен құрылымы туралы бейнефильм көрсету.Бейнефильм бойынша сұрақтар қойылады.

    Топтық жұмыс

    «Балық қаңқасы» әдісі

    1- топ.Дараларды популяцияға біріктіретінін талдау.

    2- топ. Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    сипаттау.

    Дескриптор

    Критерий

    дескриптор

    - Дараларды популяцияға біріктіретінің талдау.

    - Дараларды популяцияға біріктіретінің талдайды.

    - Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    сипаттау.

    - Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    Сипаттай алады.





    Жұптық жұмыс

    Сәйкестендіру

    Морфологиялық

    критерий

    Генетикалық

    критерий

    Физологиялық

    критерий





    1.Бір түр өсімдіктерінің гүлі мен басқа құрылысының мүшелері бірдей.

    2.Даралардың бір түрге жататынын анықтаған кезде биохимиялық талдауларды қолдануға негізделген.

    3.Хромосома өлшемі саны, пішіні, еркін шағылысуы, өсімтал ұрпақ беруі,күйлеу кезіндегі мінез-қылығы жатады.

    4.Сырттай айырмашылық жасамайтын бітенің түрлері әртүрлі өсімдіктерде паразиттік тіршілік етеді.

    5.Түр спермийі ұрық қапшығына түсуге тырысқан кезде жұмыртқа жасушасы не ескереді.

    6.Бір түрге жататын жануарлардың тек сыртқы түрі ғана емес ішкі құрылысы да бірдей

    7. Жылқының бір хромосомасы есектің бір хромосомасы бөлігімен алмаса алмайды.

    8. Классикалық түраралық буданға қашыр мен мәстек жатады.

    Дескриптор

    1.Түр критерийлері туралы түсіне алады.

    2.Түр критерийлерін салыстыра алады.

    3. Түр критерийлерін жіктеп, қорытындылай алады.



    Түр.Түр критерийлері мен құрылымы туралы бейнефильм көреді. Бейнефильм бойынша қойылған сұрақтарға оқушылар жауап береді.

    Топтық жұмыс

    «Балық қаңқасы» әдісі

    немесе «Фишбуон»,

    әдісі бойынша дәлелдемелер келтіреді






















    Жұптық жұмыс

    Сәйкестендіру

    Морфологиялық

    критерий

    Генетикалық

    критерий

    Физологиялық

    критерий





    Жұпаса отыррып критерийлер мен сипаттамаларды сәйкестендіреді.


    Қалыптастырушы бағалау

    «Бағдаршам»

    арқылы өзін-өзі бағалау

    Жасыл – бәрін түсіндім,

    Сары- жартылай түсіндім,

    Қызыл - түсінбедім.




















    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ»

    Бірін-бірі бағалау

    https://www.youtube.com/watch?v=ZfZlzCMVXLY



    оқулық.кз



    «Н.Г.Асанова, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраймова»

    Биология оқулық 9 класс

    Алматы «Атамұра» 2019,

    60 тақырып















    https://www.youtube.com/watch?v=CD-Qk2iG2aY



    Сабақтың соңы

    5 минут









    Рефлексия

    Мен үшін артық мәліметер

    Оқуым,білуім керек

    Қоржыныма салғаным



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жетибаева Сандугаш Орынбасаровна
    13 Мамыр 2021
    1975
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Түр ұғымының анықтамасы.Түрдің құрылымы.Түр критерийлері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Түр ұғымының анықтамасы.Түрдің құрылымы.Түр критерийлері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    пән мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Эволюциялық даму

    Мектеп: №4 Алға орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жетибаева Сандугаш Орынбасаровна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Түр ұғымының анықтамасы.Түрдің құрылымы.Түр критерийлері.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.5.5 – түрдің құрылымы мен критерийлерін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Түр - эволюциялық бірлік туралы біледі.

    Көптеген оқушылар:

    Түрдің ұғымы мен құрылымын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:

    2.Түр құрылымы критерийлерін талдайды.


    Бағалау критерийі

    1.түр құрылымы мен ұғымын сипаттай алады.

    2.түр құрылымының критерийінің кезеңдерін талдайды.


    Тілдік мақсаттар


    Түр – биологиялық немесе экологиялық популяциялар түзетін дарақтар жиынтығы.

    Морфологиялық критерий – сыртқы және ішкі құрылысындағы ұқсастық.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәнгілік ел», «Рухани жаңғыру»

    Пәнаралық байланыс


    География- ағзалардың таралу аймақтары

    Алдыңғы білім


    ҰМЖ да алдынғы білімдегі берілген оқу мақсаты 9.2.5.4 – ағзалардың бейімделудегі табиғи сұрыпталудың рөлін сипаттау.

    9 сыныптың «Н.Г.Асанова, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраймова» оқулығында осы тақырыпты оқытуды төмендегі оқу мақсатын қамту туралы айтылған.
























    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

















    Психологиялық тренинг

    Сәлеметсіздер ме балалар, көңіл-күйлеріңіз жақсы ма?.

    «Аялы алақан» тренингі

    Оқушыларды өсімдіктердің жапырақтарын таңдату арқылы топқа бөлу.

    1- топ. «Қарағай»

    2 -топ. «Емен»

    Топтарға бағалау парақтары беріледі.


    Сыныптағы оқушылар шеңбер құрып, бір біріне алақандарын ұсыну арқылы тілектер айтады.Оқушылар өсімдіктердің жапырақтарын таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    1- топ. «Қарағай»

    2 -топ. «Емен»

    Бағалау парақтары алады.


    Мұғалімнің мадақтауы


    Қалыптастырушы бағалау

    «От шашу»














    Сабақтың ортасы


    30 минут






































    «Ойлан.Бірік.Бөліс» әдісі

    Түр.Түр критерийлері мен құрылымы туралы бейнефильм көрсету.Бейнефильм бойынша сұрақтар қойылады.

    Топтық жұмыс

    «Балық қаңқасы» әдісі

    1- топ.Дараларды популяцияға біріктіретінін талдау.

    2- топ. Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    сипаттау.

    Дескриптор

    Критерий

    дескриптор

    - Дараларды популяцияға біріктіретінің талдау.

    - Дараларды популяцияға біріктіретінің талдайды.

    - Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    сипаттау.

    - Түраралық будандар көбінесе ұрпақсыз болуын

    Сипаттай алады.





    Жұптық жұмыс

    Сәйкестендіру

    Морфологиялық

    критерий

    Генетикалық

    критерий

    Физологиялық

    критерий





    1.Бір түр өсімдіктерінің гүлі мен басқа құрылысының мүшелері бірдей.

    2.Даралардың бір түрге жататынын анықтаған кезде биохимиялық талдауларды қолдануға негізделген.

    3.Хромосома өлшемі саны, пішіні, еркін шағылысуы, өсімтал ұрпақ беруі,күйлеу кезіндегі мінез-қылығы жатады.

    4.Сырттай айырмашылық жасамайтын бітенің түрлері әртүрлі өсімдіктерде паразиттік тіршілік етеді.

    5.Түр спермийі ұрық қапшығына түсуге тырысқан кезде жұмыртқа жасушасы не ескереді.

    6.Бір түрге жататын жануарлардың тек сыртқы түрі ғана емес ішкі құрылысы да бірдей

    7. Жылқының бір хромосомасы есектің бір хромосомасы бөлігімен алмаса алмайды.

    8. Классикалық түраралық буданға қашыр мен мәстек жатады.

    Дескриптор

    1.Түр критерийлері туралы түсіне алады.

    2.Түр критерийлерін салыстыра алады.

    3. Түр критерийлерін жіктеп, қорытындылай алады.



    Түр.Түр критерийлері мен құрылымы туралы бейнефильм көреді. Бейнефильм бойынша қойылған сұрақтарға оқушылар жауап береді.

    Топтық жұмыс

    «Балық қаңқасы» әдісі

    немесе «Фишбуон»,

    әдісі бойынша дәлелдемелер келтіреді






















    Жұптық жұмыс

    Сәйкестендіру

    Морфологиялық

    критерий

    Генетикалық

    критерий

    Физологиялық

    критерий





    Жұпаса отыррып критерийлер мен сипаттамаларды сәйкестендіреді.


    Қалыптастырушы бағалау

    «Бағдаршам»

    арқылы өзін-өзі бағалау

    Жасыл – бәрін түсіндім,

    Сары- жартылай түсіндім,

    Қызыл - түсінбедім.




















    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ»

    Бірін-бірі бағалау

    https://www.youtube.com/watch?v=ZfZlzCMVXLY



    оқулық.кз



    «Н.Г.Асанова, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраймова»

    Биология оқулық 9 класс

    Алматы «Атамұра» 2019,

    60 тақырып















    https://www.youtube.com/watch?v=CD-Qk2iG2aY



    Сабақтың соңы

    5 минут









    Рефлексия

    Мен үшін артық мәліметер

    Оқуым,білуім керек

    Қоржыныма салғаным



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектеп әкімшілігі Семинарлар Басқа
    13.05.2021
    1975
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жетибаева Сандугаш Орынбасаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации