Материалдар / Тұрақты сөз тіркестері

Тұрақты сөз тіркестері

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар:каллиграфиялық нормаларды сақтайды, жазу техникасын жетілдіреді, тұрақты сөз тіркестері мен көп мағыналы сөздерді ажыратады, мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: өлеңді жатқа жазады,тұрақ ты сөз тіркесінің астын сызады Кейбір оқушылар:ережелер мен сөздерді сәйкестендіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2022
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты - жөні

Улугбекова Гулсара Тагабаевна

Күні

07.12.2021ж

Сынып:4 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:



Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Тұрақты сөз тіркестері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.6.1 - каллиграфиялық нормаларды сақтау, жазу техникасын жетілдіру.

4.2.2.1-тұрақты сөз тіркестері мен көп мағыналы сөздерді ажырата білу, мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:каллиграфиялық нормаларды сақтайды, жазу техникасын жетілдіреді, тұрақты сөз тіркестері мен көп мағыналы сөздерді ажыратады, мағынасын түсінеді, сөйлеу барысында қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі: өлеңді жатқа жазады,тұрақ

ты сөз тіркесінің астын сызады

Кейбір оқушылар:ережелер мен сөздерді сәйкестендіреді

Бағалау критерийі

-өлеңді жатқа жазады,тұрақ

ты сөз тіркесінің астын сызады

- ережелер мен сөздерді сәйкестендіреді

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар



Ұйымдас

тыру


2 минут




Сабақ

тың басы

8 минут

Сәлемдесу.

Балалар бір шумақ әке туралы тақпақ айтады.

Үй тапсырмасын тексеру

10 –жаттығу 105 бет

Үлкен,жылдам,шешен,тыңдады.

Үй тапсырмасын «Ақ көгершін» әдісі арқылы пысықтайды.(сұрақ-жауап)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Тұрақты сөз тіркестерін ажыратасың, олардың мағынасын түсінесің.

Сөйлеу барысында тұрақты сөз тіркестерді қолдануға жаттығасың


Баланың назарын сабаққа аудару










Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады








Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1б

Оқулық

106-107 бет

Сабақ

тың ортасы

10 минут






5 минут

















2 минут




3 минут














8 минут


1- тапсырма

Өлеңді жатқа жазып,тұрақты сөз тіркестерінің астын сыз.

доп қуып




2 тапсырма

Жұптық жұмыс

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі.


Әр суретке тиесілісөйлемді оқы.

Адам есімінің алғашқы әрпіне сәйкес мамандық атауларын жаз.

Археолог,домбырашы,

теннисист,электр

жөндеуші,хат тасушы


Сергіту сәті:«Не жақсы?Не жаман?»ойыны


3 тапсырма

Суретке қарап ,екі езуі екі құлағында дейтін сөз тіркесінің қандай мағына беріп тұғанын айт.Сурет бойынша әңгіме құра.







4 тапсырма

«Сәйкестендір» әдісі

Ережелер мен сөздерді сәйкестендір.

Өлеңді жатқа жазады,тұрақ

ты сөз тіркесінің астын сызады




суретке сәйкес сөйлемді анықтайды.


















суретке сәйкес сөйлем құрайды.










ережелер мен сөздерді сәйкестендіреді


Дескриптор:

өлеңді жатқа жазады-1б

тұрақты сөз тіркесін тауып,астын сызады-1б






Дескриптор:

суретке сәйкес сөйлемді анықтайды-1б

мамандықтарды тауып,жазады-1б

















Дескриптор:

суретке сәйкес сөйлем құрайды.-1б

Ойын анық,еркін жеткізеді.-б








Дескриптор:

сөзді ережесімен сәйкестендіреді-1б

мәтінді ережесімен сәйкестендіреді -1б

түбірді ережесімен сәйкестендіреді -1б

тұрақты сөз тіркесін ережесімен сәйкестендіреді-1б

ойының дұрыстығын дәлелдейді -1б

Оқулық

13-жаттығу

106 бет







Оқулық

14 –жаттығу 106-107бет





таратпа

Сабақ

тың соңы

5 минут








Кері байланыс

2 минут

Қорытындылау.

4 тапсырма

Әр шарда жазылған сөзге тиесілі тұрақты сөз тіркесін тауып айт.

Үйге тапсырма

15- жаттығу 107 бет





«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау

Оқушылар әр шарда жазылған сөзге тиесілі тұрақты сөз тіркесін тауып айтады.





Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады











«Бағдаршам» әдісі бойынша қорытындылау.





Үрленген шарлар










Бағдаршамның суреті

Улугбекова Гулсара Тагабаевна

Түркістан облысы Мақтаарал ауданы

Тәңірберген Жайлыбаев ауылы

Абай атындағы №17 жалпы орта мектебінің

Бастауыш сынып пән мұғалімі















































«Сәйкестендір» әдісі





Shape1

Сөз

Shape2

Түбір

Shape3

заттың, сапаның, қимылдың атауы

Shape4

Мағыналық,грамматикалық жағынан өзара байланысты сөйлемдер тобы

Shape5

. Бір ұғымда қолданылатын,сөйлем мүшелеріне ажыратуға келмейтін,тіркестегі орындарын алмастыруға болмайтын сөз тобы

Shape6

Сөздің одан ары бөлінбейтін мағыналы бөлігі

Shape7

Тұрақты сөз тіркесі

Shape8

Мәтін
















































<
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ