|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; 6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттайды; Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіреді; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру |
Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау.
Сабақтың тақырыбы таныстырылып, оқу мақсатын анықтау алдымен оқушыларға ұсынылады. Оқушылар сабақ тақырыбымен және мақсатымен танысады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс «Түркілердің мәдени жетістігі»
көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері
Зерттеу Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Зергерлік өнердің дамығанына дәлел келтіреді; Шыны өндірісі мен қыш-құмыра кәсіптерінің дамығанына дәлел келтіреді; Тері өңдеу мен ұсталық кәсіптерінің дамығанына дәлел келтіреді; Ғаныш, махалла, керуен сарайы, ташнау, цитадель, шахристан, рабад ұғымдарының мағынасын біледі; Қаладағы тұрғын үйлер мен қоғамдық құрылыстарды сипаттайды.
Дескриптор: -Есте қалатын жазады - Нәтижені жазады - Айырықша мәндіні жазады - Резонанстыны жазады - Айқындайтынақпарат жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
/5балл/
/5балл/
/5балл/ |
Ақпараттық мәтін
Кесте
Таратпа материалдар
кесте
А4, конспект
|
||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Түріктердің материалдық және рухани мәдениетінің қазіргі таңдағы маңызы Үйге тапсырма Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
«Ең үздік жауап»
|
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Сөйлемді аяқта...» - Мен үшін қызық болғаны... -Мен үшін қиын болғаны... - Мен ... туралы білгім келеді.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Бағалау |
стикер |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; 6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттайды; Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіреді; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру |
Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау.
Сабақтың тақырыбы таныстырылып, оқу мақсатын анықтау алдымен оқушыларға ұсынылады. Оқушылар сабақ тақырыбымен және мақсатымен танысады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс «Түркілердің мәдени жетістігі»
көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері
Зерттеу Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
|
Мәтінмен жұмыс Дескриптор: Зергерлік өнердің дамығанына дәлел келтіреді; Шыны өндірісі мен қыш-құмыра кәсіптерінің дамығанына дәлел келтіреді; Тері өңдеу мен ұсталық кәсіптерінің дамығанына дәлел келтіреді; Ғаныш, махалла, керуен сарайы, ташнау, цитадель, шахристан, рабад ұғымдарының мағынасын біледі; Қаладағы тұрғын үйлер мен қоғамдық құрылыстарды сипаттайды.
Дескриптор: -Есте қалатын жазады - Нәтижені жазады - Айырықша мәндіні жазады - Резонанстыны жазады - Айқындайтынақпарат жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
/5балл/
/5балл/
/5балл/ |
Ақпараттық мәтін
Кесте
Таратпа материалдар
кесте
А4, конспект
|
||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Түріктердің материалдық және рухани мәдениетінің қазіргі таңдағы маңызы Үйге тапсырма Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
«Ең үздік жауап»
|
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Сөйлемді аяқта...» - Мен үшін қызық болғаны... -Мен үшін қиын болғаны... - Мен ... туралы білгім келеді.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Бағалау |
стикер |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













