Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
6.2.2.5 көшпелілердің
қолданбалы өнер жетістіктерін
сипаттау;
6.2.2.2 ортағасырлық сәулет
өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін
түсіндіру;
6.2.2.4 түркі кезеңіндегі
қоғамды бейнелеуде Әл-Фарабидің, М. Қашғари және
А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын
түсіндіру;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылар: түркі халықтарының
мәдениеті, діни наным сенімдері, шаруашылығы мен өмір салтын
зерттеу арқылы әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесін
анықтайды.
Ортағасырлық сәулет
ескерткіштерінің ерекшеліктерін
сипаттайды.
Түрік
ғұламаларының Әл-Фарабидің, М. Қашғари және
А. Яссауидің өз еңбектері арқылы әлем
өркениетінің дамуына қосқан үлесін
бағалайды
|
Ұйымдастыру
5
мин
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Б Ұйымдастыру
сәті. Амандасу .
Түстер арқылы
3 топқа біріктіру.
Жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру үшін барлығы
хормен:
-Әрбір адам? –
туысым,досым,жұрағат.
-Әрбір сабақ? –
үйрену, ұғу, ұлағат.
-Әрбір ісің? –
тірлік, тірек, адамдық.
-Әрбір сөзің?-
шындық,бірлік,адалдық.
ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
-
Өткен тақырыпты
қайталау.
-
Мұғалім өткен тақырыпты
қайталау мақсатында 5 кілттік сөзді интерактивті тақтадан көрсетіп,
өткенге шолу жасайды.
Оқушыларға өткен
тақырып бойынша сұрақтар
қойылады?
-
Мәдениет дегеніміз
не?
-
Қолданбалы өнер дегеніміз
не?
-
Сәулет өнері дегеніміз
не?
-
Түркі халқының баспанасының
ерекшеліктері?
-
Сәулет өнеріне не
жатады?
Оқушылар өз ойларын
айтады
-
(БЫМ) Интерактивті тақтада
көрсетілген суреттердің бір-бірімен балайнысын табуы
қажет.
1-тапсырма.
«Болжам»
әдісі. Сурет арқылы сабақтың
тақырыбын болжау.


Оқу мақсатымен
таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен
оқу мақсаттарын оқушыларға
таныстырамын.
|
Оушылар амандасады, өздерін
таныстырады.
Түрлі-түсті асықтар арқылы 3
топқа бірігеді.
1топ –
қызыл
2топ –
жасыл
3топ –
сары
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылардың жауаптары арқылы
жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Суреттердің
байланысын анықтайды
|
Бір-біріне қолдау
көрсетеді
ауызша
мадақтау


|
Тақырып
тық
суреттер







|
Жаңа
білім
20 мин
|
Жаңа сабаққа өту
үшін оқушыларға бейнематериал
көрсетемін.
2-тапсырма.
«Түріктердің
материалдық және рухани мәдениеті
»
https://youtu.be/TFrolqKk4CY?si=MgDtglonmnYtZotf
Бейнематериалды қарап шығып
картамен жұмыс жасау үшін сілтеме
беремін.
Түркілердің сәулет-өнер
ескерткіштерінің орналасқан аймағын
сәйкестендіреді.
wordwall.net/a/gigqf
Картаға
сілтеме
file:///C:/Users/User/Downloads/Kazakhstan_blank.webp
|
Дескриптор
- Ортағасырлық ғалымдардың
ғылымның дамуына қосқан үлесін
талдайды
картамен жұмыс жасау үшін
сілтемеге өтіп тапсырма
орындайды..
|
Смайликтер арқылы бірін-бірі
топта бағалай-ды

|
https://youtu.be/TFrolqKk4CY?si=MgDtglonmnYtZotf
картамен
жұмыс
wordwall.net/a/gigqf
|
Мәтінмен
жұмыс. Зерттеу
сұрағы?
Қоғамды
бейнелеуде Әл-Фарабидің, М. Қашғари және
А. Яссауи еңбектерінің тарихи
құндылығы.
Ақпараттық мәтін таратып
беремін.
3-тапсырма. Орта ғасырлардағы
ғалымдардың қоғам, білім, ғылым туралы ойларын салыстырып,
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
талдайды.
Ғұламалар
|
Еңбектеріндегі адами
құндылықтар
|
Әбу Насыр
әл-Фараби

|
|
|
|
|
|
|
|
М.Қашғари

|
|
|
|
|
|
|
|
А.Яссауи

|
|
|
|
|
|
|
|
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп,
қолдау жасау
|
Мәтінмен
Жұмыс
жасайды
Дескриптор:
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды:
-
Әл-Фарабидің
еңбектерінің тарихи
құндылығын анықтайды, -М.
Қашғари
еңбектерінің тарихи
құндылығын анықтайды.
- А. Яссауи
еңбектерінің тарихи құндылығын
анықтайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушы-лар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Жұлдызшалар»
Смайликтер арқылы
бірін-бірі топта бағалай-ды

|
Ақпарат-тық
мәтін



Кесте
Таратпа
материал-дар
|
Бекіту
10
мин
|
Сабақты
қорытындылау
Түріктердің
материалдық және рухани мәдениетінің қазіргі таңдағы
маңызы
ІІІ
тапсырма. «Қолдану» дағдысына
негізделген
Тестпен жұмыс.
Оқушылардың берілген ақпаратты қаншалықты игергенін анықтау
үшін https://quizizz.com/join
сайтында тест тапсырмаларын орындау
ұсынылады.
Сабақтан соң тексеріп, кері байланыс
беріледі.
ЕБҚ оқушыға көмекші
карточкалар арқылы тапсырма
беру
|
Тестпен жұмыс
жасайды
Quiziz сайтында
берілген тестті орындап, сабақты
қорытынды-лайды
|
«Ең үздік
жауап»

|
https://quizizz.com/join
|
Кері
байланыс
5
мин
|
ҚҚБ
кестесі.
«Сөйлемді
аяқта...»
- Мен үшін қызық
болғаны...
-Мен үшін қиын
болғаны...
- Менің білгім
келеді............
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушы-лар бағалау
критерийлерімен өз деңгей-лерін
бағалай-ды
|


|