Материалдар / Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. 6- сынып. Қазақстан тарихы.

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. 6- сынып. Қазақстан тарихы.

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныптың Қазақстан тарихы пәнінен мұғалімдерге ашық сабақ үлгісі ретінде ұсынылады. Сабақтың тақырыбы:Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? 6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау; 6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; 6.2.2.4 түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде Әл-Фарабидің, М. Қашғари және А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«№1 TALANT» №122 Ақжар жалпы орта

жалпы білім беру мектебі білім беретін мектебі





Сабақтың тақырыбы:

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.


( Ашық сабақ)









Пән мұғалімі: Исмайлова Жаркынай Имантаевна.

Сыныбы: 6 сынып







Шымкент қаласы 2024ж







«№1 ТALANT» жалпы білім беру мектебі және №122 Ақжар жалпы орта білім беретін мектептерінің ұйымдастыруымен өтілетін «Біртұтас тәрбие: құндылықтаоға негізделген білім беру » атты республикалық семинар сабақтың

қысқа мерзімді жоспары



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Исмайлова Жаркынай Имантавна

Күні:

09.02.2024ж

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;

6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру;

6.2.2.4 түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде Әл-Фарабидің, М. Қашғари және А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру;

*Ойлау дағдыларының деңгейі

Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт


Қолдану, бағалау


Тарихи талдау және түсіндіру

Маңыздылық

Сабақтың мақсаты

Оқушылар: түркі халықтарының мәдениеті, діни наным сенімдері, шаруашылығы мен өмір салтын зерттеу арқылы әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесін анықтайды.

Ортағасырлық сәулет ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды.

Түрік ғұламаларының Әл-Фарабидің, М. Қашғари және А. Яссауидің өз еңбектері арқылы әлем өркениетінің дамуына қосқан үлесін бағалайды



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

5 мин











Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру

5 мин


Б Ұйымдастыру сәті. Амандасу .

Түстер арқылы 3 топқа біріктіру.


Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру үшін барлығы хормен:

-Әрбір адам? – туысым,досым,жұрағат.

-Әрбір сабақ? – үйрену, ұғу, ұлағат.

-Әрбір ісің? – тірлік, тірек, адамдық.

-Әрбір сөзің?- шындық,бірлік,адалдық.

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

  1. Өткен тақырыпты қайталау.

  2. Мұғалім өткен тақырыпты қайталау мақсатында 5 кілттік сөзді интерактивті тақтадан көрсетіп, өткенге шолу жасайды.

Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады?

  • Мәдениет дегеніміз не?

  • Қолданбалы өнер дегеніміз не?

  • Сәулет өнері дегеніміз не?

  • Түркі халқының баспанасының ерекшеліктері?

  • Сәулет өнеріне не жатады?

Оқушылар өз ойларын айтады


  1. (БЫМ) Интерактивті тақтада көрсетілген суреттердің бір-бірімен балайнысын табуы қажет.

1-тапсырма.

«Болжам» әдісі. Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау.



Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарын оқушыларға таныстырамын.


Оушылар амандасады, өздерін таныстырады.


Түрлі-түсті асықтар арқылы 3 топқа бірігеді.


1топ – қызыл

2топ – жасыл

3топ – сары


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу










Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Суреттердің байланысын анықтайды


Бір-біріне қолдау көрсетеді





ауызша

мадақтау























Тақырып

тық суреттер






















Жаңа білім

20 мин



























Жаңа сабаққа өту үшін оқушыларға бейнематериал көрсетемін.

2-тапсырма.

«Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті »

https://youtu.be/TFrolqKk4CY?si=MgDtglonmnYtZotf


Бейнематериалды қарап шығып картамен жұмыс жасау үшін сілтеме беремін.


Түркілердің сәулет-өнер ескерткіштерінің орналасқан аймағын сәйкестендіреді.


wordwall.net/a/gigqf


Картаға сілтеме

file:///C:/Users/User/Downloads/Kazakhstan_blank.webp







Дескриптор

- Ортағасырлық ғалымдардың ғылымның дамуына қосқан үлесін талдайды



картамен жұмыс жасау үшін сілтемеге өтіп тапсырма орындайды..





Смайликтер арқылы бірін-бірі топта бағалай-ды


https://youtu.be/TFrolqKk4CY?si=MgDtglonmnYtZotf



картамен жұмыс

wordwall.net/a/gigqf


Мәтінмен жұмыс. Зерттеу сұрағы?

Қоғамды бейнелеуде Әл-Фарабидің, М. Қашғари және А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығы.

Ақпараттық мәтін таратып беремін.



3-тапсырма. Орта ғасырлардағы ғалымдардың қоғам, білім, ғылым туралы ойларын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдайды.


Ғұламалар

Еңбектеріндегі адами құндылықтар

Әбу Насыр әл-Фараби








М.Қашғари








А.Яссауи








ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау


Мәтінмен

Жұмыс

жасайды






Дескриптор:

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды:

- Әл-Фарабидің

еңбектерінің тарихи құндылығын анықтайды, -М. Қашғари

еңбектерінің тарихи құндылығын анықтайды.

- А. Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын анықтайды.



ҚБ Мұғалім оқушы-лар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»




«Жұлдызшалар»


Смайликтер арқылы бірін-бірі топта бағалай-ды


Ақпарат-тық мәтін












Кесте


Таратпа материал-дар


Бекіту


10 мин




Сабақты қорытындылау

Түріктердің материалдық және рухани мәдениетінің қазіргі таңдағы маңызы

ІІІ тапсырма. «Қолдану» дағдысына негізделген

Тестпен жұмыс.

Оқушылардың берілген ақпаратты қаншалықты игергенін анықтау үшін https://quizizz.com/join

сайтында тест тапсырмаларын орындау ұсынылады.

Сабақтан соң тексеріп, кері байланыс беріледі.


ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

Тестпен жұмыс жасайды


Quiziz сайтында берілген тестті орындап, сабақты қорытынды-лайды


«Ең үздік жауап»



https://quizizz.com/join





Кері байланыс

5 мин

ҚҚБ кестесі.

«Сөйлемді аяқта...»


- Мен үшін қызық болғаны...

-Мен үшін қиын болғаны...

- Менің білгім келеді............


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушы-лар бағалау критерийлерімен өз деңгей-лерін бағалай-ды






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі