Түркілер туралы тарихи деректер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Түркілер туралы тарихи деректер

Материал туралы қысқаша түсінік
Түркілер туралы тарихи деректер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан тарихы пәні


Бөлім:

6. 1А VI – IX ғғ. Қазақстан


Сабақтың тақырыбы

Түріктер туралы тарихи деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.4.1.2 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

түркі қағанаттарында кең таралған қолөнер түрлерін анықтайды

көшпелі ал шаруашылығымен байланысты дамығанқолданбалы ӛнер жетістіктерін анықтайды;

қолөнер бұйымдарының жәрмеңкесін немесе кӛрмесін сахналандырып кӛрсететіп,ең кең таралған заттарды жарнамалайды;

: көшпелі түркі халықтарының қолөне р жетістіктерінің қазіргі қазақ халқы қолөнерімен байланысы, сабақтастығы туралы өз паймын жасайды

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Талап: физикалық белсенді болу;

Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

Өткен білімді еске түсіру


Жаңа тақырыпқа қадам


Бастапқы ынталандырушы материал

«Жәрмеңке»

Әр топ ӛзінің атауына сай бұйымдар жәрмеңкесін ұйымдастырып, жарнамалайды

(Суреттер: киіз үй, тӛрт түлік мал, арба, киім-кешек, мал шаруашылығының ӛнімдері, тері, қамшы, еңбек құралдары, әскери қару-жарақтар және т.б.)

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім




























































Мәтінмен жұмыс

«Зерттеуші»

Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?

Түркі халықтарының өмір салтынан кӛшпелі қоғамның бейнелеуін көре аламыз ба?

Көшпелі қоғамның негізгі белгілерінтүркі халықтарының қолӛнері, шаруашылығы және әскери ӛнері арқылы қалай анықтаймыз?

Зерттеу мен талдау

Зерттеу барысында келесі сұрақтарды қарастыру:

көшпелілердің әскериөнерінің ерекшеліктері қандай?

кӛшпелі халықтың ӛмір сүру салтының артықшылығы неде?

  1. қолөнердегі жетістіктер негізінде қандай тұжырымға келуге болады? Бүгінгі күнде оның қандай ұлттық құндылығы бар?

  1. әскери өнерді көрсету критерийлері:

әскери өнердің артықшылықтарын көрсете алуы; Ғұн және түркі тайпаларының әскери өнеріндегі ерекшеліктер мен ұқсастықтарды анықтауы.

  1. шаруашылықты көрсету критерийлері: суреттер мозайкасы арқылы, презентация, көрініс т.б. түрінде қарапайым көшпелінің бір күндік өмірін көрсетеді.

  2. қолөнерді көрсету критерийлері:

суреттер мозайкасы арқылы, презентация, көрініс т.б. түрінде қолөнер бұйымдарының жәрмеңкесін немесе көрмесін сахналандырып кӛрсететіп, ең кең таралған заттарды жарнамалайды.

Берілген суреттерді пайдаланып, кестені толтырыңыз

Көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін сипаттаңыз


Көшпелі халықтың өмір сүру салтының ерекше- ліктерін сипаттаңыз


Көшпелілердің қолөнер дегі жетістіктерін сипаттаңыз


Көшпелілердің әскери өнердегі жетістіктерін сипаттауда осы суреттер

арасындағы байланысты табыңыз



Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды








Оқушылар қолөнердегі жетістіктерді атайды



әскери өнердің артықшылықтарын анықтайды



































Дескриптор

Берілген суреттердіпайдаланып, кӛшпелілердің әскери ӛнерінің жетістіктерін атайды;


Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»












«Жұлдызшалар»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар



Түркілердің әскери ӛнері туралы http://www.yo utube.com/wat ch?v=H8OLg9 sZyas


Қытай және араб деректері нен келтіріле- тін үзінділер дің үлгілері




Суреттер

















Тірек-сызбалар




Кесте






Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соны



Кері байланыс

«Бақылау картасы»

Мен бүгін не білдім? Не үйрендім?

Менің байқағаным...

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Түріктер туралы тарихи деректер туралы оқу.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі