Материалдар / "Түркістан – ер түріктің бесігі" ҚМЖ

"Түркістан – ер түріктің бесігі" ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ "Түркістан – ер түріктің бесігі" қазақ тілі, 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2024
183
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:__________


Қысқа мерзімді сабақ жоспары 2-сабақ

Бөлім:

1-бөлім: Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

04.09.2024ж.

Сыныбы: 6 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түркістан – ер түріктің бесігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу.

6.4.1.1 -тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек жəне дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар оқылым стратегияларын (комментарий жазу, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.




(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал

Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.

«Қолдағы хат»
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі айтылады.


































«Қолдағы хат»
Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама - қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1 - 2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін клесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.


Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!


Оқулық, жұмыс дәптері







































Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

1-тапсырма. Қазақстан, туған жер, атамекен туралы жазылған өлеңдердің

бірін таңдап, ондағы бірге жазылатын сөздерді кестеге жаз. Өлеңді оқығанда орфоэпиялық заңдылықтардың сақталуына мән бер.

Бірге жазылатын сөздер















2-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш. Шешуін дұрыс тапқанда «Қазақстан» сөзі шығады.

Сұрақтар:

1. Тәуелсіздік үшін күрескен батыр

2. Қазақстанның елордасы

3. Тұңғыш Президент

4. Ресми құжат

5. Қазақстандағы мемлекеттік тіл

6. Шегара күзетуші

7. Қазақстанның ұлттық валютасы

8. «Төрт ана» өлеңінің авторы

9. Болашаққа деген ... .



3-тапсырма. «Мен елімнің азаматымын» тақырыбында монолог арқылы өз ойыңды дәйектеп жаз. Монологтегі бірге жазылған сөздерді ата.











Бірге жазылатын сөздерді жазып, олардың жасалуын түсіндіреді.























Сөзжұмбақты шешеді.











































Берілген тақырып бойынша монолог құрастырады.



















Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Өлеңдерден бірге жазылатын сөздерді теріп жазады.

2. Бірге жазылатын сөздерді жазылу заңдылықтарына мән береді.









Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1.Берілген сұрақтарға жауап береді.

2.Сөзжұмбақ жауабы бойынша бірге жазылатын сөздерді қатыстырып сөйлем құрастырады.





















Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тақырып бойынша монолог құрастырады.

2.Өз ойын дәлелдейді.

3.Монологте бірге жазылатын сөздерді пайдаланады.

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



































































Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



Рефлексия жүргізеді. Сабақтан қандай әсер алғанын айтып, өз әсерлерін смайликтер арқылы білдіреді.



1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Үй жұмысы

8-тапсырма, 7бет





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ