Материалдар / Тұрлаусыз мүшелер. "Тіл маржаны" факультатив 3- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тұрлаусыз мүшелер. "Тіл маржаны" факультатив 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақта қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
443
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер.Сабақтың мақсаты: 1. Танымдылық тапсырмалар , сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.Өздігінен қорытынды шығара білуге үйрету.2. Танымдылық тапсырмалар , сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.Өздігінен қорытынды шығара білуге үйрету.3.Оқушылардың ана тілін сүюге адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, сөздерді түсініп, үлгі өнеге алу.Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау. Сабақтың көрнекіліктері: үлестірмелі карточкалар. тірек сызбалар. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Шырылдайды қоңырау. Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен. Алға қадам бастаймыз.ІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру. Сөйлемде кездесетін қандай мүшелерді білесіңдер? Тұрлаулы мүшелерге нелер жатады?
Жадыра келді.Қоңырау соғылды.Мал өседі.Жадыра қалаға келді.Қоңырау қайта- қайта соғылды.Мал төлден өседі.
Сөйлем мүшелеріне назар аударайық. Бағанның сол жағындағы сөйлемдер – тұрлаулы мүшелерден құралған. Бағанның оң жағында сөйлемдерге сөздер қосылған, ол сөздер сөйлем жасауға көмектесіп тұр. Бұл сөздер өздігінен сөйлемдер жасай алмайды.ІІІ. Жаңа материалмен жұмыс:
  • Жасырылған сөздер арқылы жаңа тақырыпты ашу.
  • Топтастыру.
  • Керекті сөздер арқылы сөйлем құрастыру, оларға сұрақ қою.
Жолаушылар аттанды. Әсем сабақ оқыды. Жер тегістелді. Тапсырма орындалды. а) дәптермен жұмыс. жазу, қарамен жазылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ережемен жұмыс. Қонақтар төрге отырды. Мөлдір шай жасады. Дастарқанды дәмді тағамға толтырды. Шайды әжесі құйды.ІҮ. Сергіту сәтіМақалдарды көшіріп жаз. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелердің астын сыз.

Кең киім оңай тозбайды, Кеңесті ел азбайды.

Соңғы екі сөйлемді сөйлем мүшелеріне талда.Лебі мұздай ызғарлы,Алып келді қыс қарды.Қысқа түндер ұзарды,Ұзақ күндер қысқарды.Ү. Ой қозғау кезеңі:
  • Венн диаграммасы-тұрлаулы мүшелер мен тұрлаусыз мүшелерді салыстыру.
  • Стикер. Тұрлаусыз мүшелермен сөйлем құрастыру.
ҮІ. Бекіту:
  • Суретте не бейнеленген? Бес жол өлең құрастыру.
ҮІІ. Қорытындылау: Балалардың сабақтан алған әсерлерін, бағдаршамның 3 түсі арқылы көрсетуі.
  • Балалар, бүгін біз не үйрендік?
  • Сөйлемнің қандай мүшесімен таныстық?
  • Оларды неліктен тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз?
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтама смайлигі арқылы бағалау.

























Шарбақты жалпы орта білім беретін мектеп











Өткізген: Ағыбай М.Е.Сынып: 3 қазақ









2015-2016 оқу жылы
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!