Материалдар / Тұрлаусыз мүшелер. "Тіл маржаны" факультатив 3- сынып

Тұрлаусыз мүшелер. "Тіл маржаны" факультатив 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақта қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Тұрлаусыз мүшелер.Сабақтың мақсаты: 1. Танымдылық тапсырмалар , сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.Өздігінен қорытынды шығара білуге үйрету.2. Танымдылық тапсырмалар , сұрақтар арқылы оқушылардың дүниетанымын, шығармашылық қабілеттерін байқау, дамыту.Өздігінен қорытынды шығара білуге үйрету.3.Оқушылардың ана тілін сүюге адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, сөздерді түсініп, үлгі өнеге алу.Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау. Сабақтың көрнекіліктері: үлестірмелі карточкалар. тірек сызбалар. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Шырылдайды қоңырау. Біз сабақты бастаймыз. Партамызға отырып, Табыс тілеп көзбенен. Алға қадам бастаймыз.ІІ. Жан-жақты білімдерін тексеру. Сөйлемде кездесетін қандай мүшелерді білесіңдер? Тұрлаулы мүшелерге нелер жатады?
Жадыра келді.Қоңырау соғылды.Мал өседі.Жадыра қалаға келді.Қоңырау қайта- қайта соғылды.Мал төлден өседі.
Сөйлем мүшелеріне назар аударайық. Бағанның сол жағындағы сөйлемдер – тұрлаулы мүшелерден құралған. Бағанның оң жағында сөйлемдерге сөздер қосылған, ол сөздер сөйлем жасауға көмектесіп тұр. Бұл сөздер өздігінен сөйлемдер жасай алмайды.ІІІ. Жаңа материалмен жұмыс:
  • Жасырылған сөздер арқылы жаңа тақырыпты ашу.
  • Топтастыру.
  • Керекті сөздер арқылы сөйлем құрастыру, оларға сұрақ қою.
Жолаушылар аттанды. Әсем сабақ оқыды. Жер тегістелді. Тапсырма орындалды. а) дәптермен жұмыс. жазу, қарамен жазылған сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? Ережемен жұмыс. Қонақтар төрге отырды. Мөлдір шай жасады. Дастарқанды дәмді тағамға толтырды. Шайды әжесі құйды.ІҮ. Сергіту сәтіМақалдарды көшіріп жаз. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелердің астын сыз.

Кең киім оңай тозбайды, Кеңесті ел азбайды.

Соңғы екі сөйлемді сөйлем мүшелеріне талда.Лебі мұздай ызғарлы,Алып келді қыс қарды.Қысқа түндер ұзарды,Ұзақ күндер қысқарды.Ү. Ой қозғау кезеңі:
  • Венн диаграммасы-тұрлаулы мүшелер мен тұрлаусыз мүшелерді салыстыру.
  • Стикер. Тұрлаусыз мүшелермен сөйлем құрастыру.
ҮІ. Бекіту:
  • Суретте не бейнеленген? Бес жол өлең құрастыру.
ҮІІ. Қорытындылау: Балалардың сабақтан алған әсерлерін, бағдаршамның 3 түсі арқылы көрсетуі.
  • Балалар, бүгін біз не үйрендік?
  • Сөйлемнің қандай мүшесімен таныстық?
  • Оларды неліктен тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер деп атаймыз?
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтама смайлигі арқылы бағалау.

























Шарбақты жалпы орта білім беретін мектеп











Өткізген: Ағыбай М.Е.Сынып: 3 қазақ









2015-2016 оқу жылы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ