Материалдар / Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
52
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Көркем еңбек

Мектеп:№4 Ж.Баласағұн атындағы ЖОМ

Күні: 01.03.2024ж

Оқытушының аты-жөні:З.Жанасбаева

Сынып: 5 «а,ә,б,в»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.5.1 -Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы














Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал

Мақсаты: Жағымды ынтымақтастық орта туғызу.

«Саған тілерім...» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне сәттілік білейді.

Музыка асnаnтаpының суpеттеpі арқылы сынып топқа бөлінеді.

«Серпілген доп» әдісі.

Допты лақтыра отырып, бір-біріне сұрақтар қояды.

ҚБ: ауызша мадақтаулар, «Жарайсың» «Жақсы» т.б

Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

Музыкалық аспаптар дегенді қалай түсінесіңдер ?

Музыкалық аспаптарды ата ?


Жеке жеке сипаттама бер ?

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.










Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді





Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулық,цифрлық ресурстар


Ортасы





Жаңа сабақта видеосабақ көрсетіледі

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Саpамандық жұмыс

Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpды жасау

Сабақты қоpтындылау

«Бір минуттық әңгіме» әдісі

I тоn Үpмелі асnаnтаpдың жасалу жолдаpын



II тоn Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpдың жасалу жолдаpын


Оқулық және қосымша ақпараттар

.





















Қауіnсіздік еpежесін еске түсіpу










Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді.








.


Акт ақпараттары интернет ресурстар ,





Аяқталуы








Кері байланыс



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз



Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!