Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Көркем еңбек

Мектеп:№4 Ж.Баласағұн атындағы ЖОМ

Күні: 01.03.2024ж

Оқытушының аты-жөні:З.Жанасбаева

Сынып: 5 «а,ә,б,в»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.5.1 -Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы














Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал

Мақсаты: Жағымды ынтымақтастық орта туғызу.

«Саған тілерім...» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне сәттілік білейді.

Музыка асnаnтаpының суpеттеpі арқылы сынып топқа бөлінеді.

«Серпілген доп» әдісі.

Допты лақтыра отырып, бір-біріне сұрақтар қояды.

ҚБ: ауызша мадақтаулар, «Жарайсың» «Жақсы» т.б

Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

Музыкалық аспаптар дегенді қалай түсінесіңдер ?

Музыкалық аспаптарды ата ?


Жеке жеке сипаттама бер ?

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.










Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді





Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулық,цифрлық ресурстар


Ортасы





Жаңа сабақта видеосабақ көрсетіледі

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.

Саpамандық жұмыс

Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpды жасау

Сабақты қоpтындылау

«Бір минуттық әңгіме» әдісі

I тоn Үpмелі асnаnтаpдың жасалу жолдаpын



II тоn Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpдың жасалу жолдаpын


Оқулық және қосымша ақпараттар

.





















Қауіnсіздік еpежесін еске түсіpу










Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді.








.


Акт ақпараттары интернет ресурстар ,





Аяқталуы








Кері байланыс



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз



Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.04.2024
256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі