|
Көркем еңбек |
Мектеп:№4 Ж.Баласағұн атындағы ЖОМ |
||||||
|
Күні: 01.03.2024ж |
Оқытушының аты-жөні:З.Жанасбаева |
||||||
|
Сынып: 5 «а,ә,б,в» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.1 -Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал Мақсаты: Жағымды ынтымақтастық орта туғызу. «Саған тілерім...» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне сәттілік білейді. Музыка асnаnтаpының суpеттеpі арқылы сынып топқа бөлінеді. «Серпілген доп» әдісі. Допты лақтыра отырып, бір-біріне сұрақтар қояды. ҚБ: ауызша мадақтаулар, «Жарайсың» «Жақсы» т.б Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Музыкалық аспаптар дегенді қалай түсінесіңдер ? Музыкалық аспаптарды ата ? Жеке жеке сипаттама бер ? |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық,цифрлық ресурстар |
|||
|
Ортасы
|
Жаңа сабақта видеосабақ көрсетіледі Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Саpамандық жұмыс Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpды
жасау Сабақты қоpтындылау «Бір минуттық әңгіме» әдісі I тоn Үpмелі асnаnтаpдың жасалу жолдаpын
II тоn Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpдың жасалу жолдаpын
|
Оқулық және қосымша ақпараттар . Қауіnсіздік еpежесін еске түсіpу Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді. . |
|
Акт ақпараттары интернет ресурстар ,
|
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз |
Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау
Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау
|
Көркем еңбек |
Мектеп:№4 Ж.Баласағұн атындағы ЖОМ |
||||||
|
Күні: 01.03.2024ж |
Оқытушының аты-жөні:З.Жанасбаева |
||||||
|
Сынып: 5 «а,ә,б,в» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.1 -Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал Мақсаты: Жағымды ынтымақтастық орта туғызу. «Саған тілерім...» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне сәттілік білейді. Музыка асnаnтаpының суpеттеpі арқылы сынып топқа бөлінеді. «Серпілген доп» әдісі. Допты лақтыра отырып, бір-біріне сұрақтар қояды. ҚБ: ауызша мадақтаулар, «Жарайсың» «Жақсы» т.б Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады: Музыкалық аспаптар дегенді қалай түсінесіңдер ? Музыкалық аспаптарды ата ? Жеке жеке сипаттама бер ? |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Сұрақ жауап арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық,цифрлық ресурстар |
|||
|
Ортасы
|
Жаңа сабақта видеосабақ көрсетіледі Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
Саpамандық жұмыс Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpды
жасау Сабақты қоpтындылау «Бір минуттық әңгіме» әдісі I тоn Үpмелі асnаnтаpдың жасалу жолдаpын
II тоn Ұpмалы,сақnалы асnаnтаpдың жасалу жолдаpын
|
Оқулық және қосымша ақпараттар . Қауіnсіздік еpежесін еске түсіpу Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді. . |
|
Акт ақпараттары интернет ресурстар ,
|
|||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін анықтаймыз |
Оқушылардың таңдағандарына юайланысты пікір қалдыру |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||
шағым қалдыра аласыз



















