түрлі материалдарды қолданып, қарапайым бұйымдар (ұрмалы және соқпалы аспаптар) жобалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

түрлі материалдарды қолданып, қарапайым бұйымдар (ұрмалы және соқпалы аспаптар) жобалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыкалық аспаптар дайындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: Пугачев МББК

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Махметова Б.Ж.

Сынып: 5 сабақ№ 16-17

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Бөлім: Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Түрлі материалдарды қолданып, музыкалық аспаптарды (ұрмалы және соқпалы) жобалау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.5.1 -Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

Сабақтың мақсаты:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;

Эстетикалық білім: Зергерлік бұйымдардың көркемдік ерекшеліктерін түсіну арқылы жастардың эстетикалық талғамы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

5 мин




Қағазбен оркестр сергіту

- оқушылардың зейінін шоғырландыру

(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Таныстырылым,оқу жоспары

Ортасы

10мин





10 мин

























15 мин

- оқушылардың зейінін шоғырландыру

(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады ашу.

Жаңа сабақты түсіндіру.

Ұрмалы аспаптар

Ұрмалы музыкалық аспаптар адамдар аңшылықпен айналысқан кезде пайда болды. Соқпалы музыкалық аспаптар ойлап табылды, олардың атаулары барлығына белгілі: барабандар мен дабылдар. Олар кептірілген терілерден және қуыс заттардан: жемістерден, ағаш блоктардан, саздан жасалған ыдыстардан жасалған. Дыбысты алу үшін олар ұрмалы аспаптарда саусақпен, алақанмен немесе арнайы таяқшалармен ұрады. Яғни, ұрмалы музыкалық аспаптар дегеніміз - дыбыстарды шығару соққылар, шайқау, балғалар, таяқшалар немесе алақан көмегімен жүзеге асатын құралдар.

Қазіргі кезде барабандар музыкалық аспаптардың ең үлкен отбасы болып табылады. Дыбыс деңгейі бойынша олар екі топқа бөлінеді:

  • белгісіз биіктік - барабандар, онда - бар, тарелкалар, дабыл, үшбұрыш, кастеттер;

  • белгілі бір дыбыс - қоңыраулар, тимпаний, виброфон, ксилофон.

Сарамандық жұмыс

Өздерің дизайнердей сезініп, ұрмалы- соқпалы музыкалық аспаптың дизайн- жобасын дайындаңдар. Бұйымды жобалауға тиісті негізгі талаптарды еске түсіріңдер.

  1. Зерттеу

  2. Эскиз

  3. Жұмыс жобасы

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.


Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады


Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау

Дескриптор

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

https://www.youtube.com/watch?v=OEbK6Gv6wR0

https://www.youtube.com/watch?v=ILqkSBU1X9Y

https://www.youtube.com/watch?v=6ITmCdxK8Jc

https://www.youtube.com/watch?v=eNhxY57eOuw

https://www.youtube.com/watch?v=ArlPTEwki0U


Аяқталуы


5 мин

Үйге тапсырма

Рефлексия

Рисунок 1

Сабақтың қорытындысы: мақсатын жетістік критерий талқылау

Оқушылар сабақты қандай деңгейде білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.03.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі