Күні: 29.01.2021жыл
Тәрбиеші: Марат Салтанат
Маратқызы
Білім беру
саласы: Шығармашылық
Білім
бөлімі: Сурет
салу
Тақырыбы: Түрлі – түсті
көліктер
Мақсаты: Көлік түрлері туралы
түсініктерін дамыту.Көліктің ерекшеліктерін ажырата білу
қабілеттерін арттыру.Қиялдай білуге тәрбиелеу. Салынған әуе шарының
пішіндерін мақталы таяқшаларымен бояуға
үйрету.
Көрнекіліктері:Слайд,суреттер.
Әдістері: Түсіндіру, сергіту
сәті, шығармашылық тапсырма, сұрақ –
жауап;
Көрнекілік: Ұшақ түрлері, сурет
салу кезеңдері.
Қолданылатын
құрал-жабдықтар: қағаз, қарындаш, түрлі
түсті қарындаштар, гуащ.
Қостілділік
компонент: Автобус – автобус,
Автокөлік – автомобиль, Жүк көлігі – грузовик, мотоцикл – мотоцикл,
пойез – пойезд, Әуе шары – воздушный мяч, Ұшақ – сомолет, Тік ұшақ
– вертолет, Дирижабль – дирижабль, Зымыран – ракета, Катараман –
катараман, Кеме – судно, Қайық – лодка, Желкенді қайық – парусник,
Сүңгіру қайық – подводная лодка, Өрт сөндіру көлігі – пожарная
машина, Жедел жәрдем – скорая
помыщь
Полиция көлігі – полицейская
машина
Сәлеметсізбе!
Здравствуйте!
Good
morning!
Балалар сендер күннен күнге
әдемі,ақылды болып өсіп келесіңдер.Сендер барлық жақсылықты
бойларыңа сіңіріп Қазақстанның үлгілі азаматы болып өсулерің керек,
солай ма?
Жылулық
шеңбері.
-Сәлем,саған алтын
күн!
-Сәлем,саған көк
аспан!
-Сәлем,саған жер
ана!
-Сәлем,саған
достарым!
-Сәлеметсіздерме
қонақтар!
-Балалар,қазір сендермен көлік
деген сөздің төңірегінде әңгіме жүргіземіз,сұрақтарға жауап
беріп,жұмбақта шешеміз.
-Ал енді,мен жұмбақ
жасырамын.
1.Құс сияқты құс
емес,
Жүрседе тым
биікте.
Қақпайды бір
қанатын
Жүрсе де тым
биікте.
2.Қос күрекпен
еседі,
Су көлігі
деседі.
3.Жүргізуші
жүргізеді,
Төрт аяқты
батырды.
Слайд
арқылы
әңгіме:
«Көліктер»
Адамдар көліктерді алыс
жерлерге қатынас жасау үшін пайдаланады.Көліктердің үш түрлері
бар
Олар:
1.Әуеде ұшатын
көліктер:
2.Суда жүзетін
көліктер:
3.Жерде жүретін
көліктер:
Ал енді,балалар,осы
көліктермен танысайық.
Ертеде адамдар алыс жерлерге
жануарлар арқылы және жануарларға жегілген екі дөңгелекті арбамен
қатынаған.Кейінірек адамдар машина,автобус сияқты жерде жүретін
көліктерді,ойлап тапқан.
-Балалар,сендер құс сияқты
ұшқыларың келе ме?
Міне,адамдар түрлі жолдарын
ойластырған,ең алдымен әуе шары пайда болды да,кейін маторы бар
ұшақтар мен тік ұшақтарды ойлап
тапты.
-Балалар,сендер суда жүзіп
көрдіңдер ме?
-Адамдар ертеде үлкен
өзендерден бөренелер арқылы жүзіп өткен.Қайықтарды, кемелерді уақыт
өте ойластырып тапқан.
Ғажайып
сәт:
«Бағдаршам»қонаққа келіп
түсіндіреді.
Саламатсыңдар
ма,балалар.
Көшедегі қимыл- қозғалысты
реттеу үшін не қажет деп
ойлайсыңдар?
Әрине
бағдаршам.
Қызыл,жасыл,сары көздеріне
түсінік береді.
-Жолда жүру тәртібі не үшін
қажет?
Бағдаршамның түстерін,пішінін
сұрайды.
-Бағдаршам туралы кім тақпақ
біледі?
Сергіту сәті:Музыкамен
орындалады.
Ал енді,балалар,бүгінгі
ұйымдастырылған іс- әрекетімізді сурет салу оқу қызметі мен
жалғастырайық. Әуеде үшатын әуе шарын мақа арқылы салатын
боламыз.
Саусақ жаттығуы
жасалды.
Оң қолымда бес
саусақ,
Сол қолымда бес
саусақ,
Беске –бесті
қосайық,
Болып кетті он
саусақ.
Дидактикалық
ойын:
«Көліктерді
орналастыр»
Шарты:Су көлігін
суға.
Әуе көлігін
әуеге.
Жер көлігін жолға орналастыруы
керек.
-Балалар, біз бүгін немен
таныстық ?
-Адамға көлік не үшін
қажет?
-Жолда жүру тәртібі не үшін
қажет?
-Әуеде үшатын қандай көлік
түрінің суретін салдық балалар?
Ал енді айтыңдаршы, сендерге
бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?
Ендеше оқу қызметін өлең
шумағымен аяқтағым келеді.
Көліктер.
Қаламызда
көліктің
Алуан түрі
табылар
Ұшақ пенен
кемелер
Автобустар тағы
бар
Велосипед мініп
ап,
Жолды кесіп
шаппаймын
Жолда жүру
тәртібін
Мен осылай
сақтаймын.
Сау
болыңыз!
До
свидания!
Good bye!