Күні:04.12.20
Білім беру
саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Сурет салу
Тақырыбы: «Түрлі-түсті
ленталар»/бояумен/
Мақсаты: Түрлі-түсті бояуларды пайдалана отырып, түзу
сызықтар жүргізе білуге үйрету.
Ойынарқылыұзын-қысқаұғымдарынбекіту.
Әдісі: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап,
мадақтау.
Қажетті
құралдар: Түрлі-түсті ұзындықтағы ленталар. Үлгі
сурет. Бояу, қылқалам, су құйылған ыдыс, сүрткіш,
қағаз
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
қызметі
|
Мотиватциялық-
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбер:
Арайлап
таң атты
Алтын
сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай
түсті даламыз.
- Қайырлы таң,
балалар
|
Шаттық
шеңберіне тұрды.
|
Іздену -
ұйымдастырушы
|
Міне
менің қолымда әр түрлі ленталар бар.
- Қанша
лента бар, санайық?
- Түстері
қандай?
Ленталардың барлығын бір-бірімен беттестіріп
салыстыру.
Дидактикалық
ойын: «Ленталар»
Шарты: Бес бала бес түрлі лентаны алады. Ойын
басталуына белгі берген кезде ленталарды
орайды.
-
Неліктен қызыл лентаны тез орады?
-
Неліктен сары лента соңында қалды?
(ұзын-қысқылығына
байланысты)
- Мен
енді ұзындықтары бірдей ленталар беремін. Бұл жерде сендердің
жылдамдықтарың және ептіліктеріңді
байқаймыз.
Ойын
осылай жалғасын табады.
- Біз
енді осы ленталардың суретін салып көрейік. Бізде ең ұзыны қандай
лента еді. Олай болса, қағаздың жоғарысынан төмен қарай ұзын түзу
сызық жүргіземіз. Осыдан кейін қылқаламды жууды ұмытпайық. Осы
тәсілмен ұзындықтарына
қарай
ленталарды саламыз.
|
-Төрт
лента бар.
-Сары,
қызыл, жасыл, көк.
Дидактикалық ойын
ойнайды.
-Қызыл
лента қысқа.
-Сары
лента ұзын.
Өз
бетінше жұмысы.
-Сары лента
|
Рефлексті -
Коррекцялаушы
|
Ең ұқыпты
таза салынған суретті атап өту. Құралдарды өз орнындарына
орналастыру.Мадақтау.
|
Салған
суреттерін аяқтап, құралдарды өз орнына
орналастырады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
керек:Сурет
сабағының құрал-жабдығының атауларын атай білуі
керек.
Болуы
керек:Түрлі-түсті бояуларды пайдалана отырып, түзу
сызықтар жүргізуді игереді.
Қолынан келуі
керек:«Ұзын»,
«қысқа» ұғымдарын білді.