Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі : Аппликация
Тақырыбы:«Түрлі –түсті теледидар»
Мақсаты: Балаларға көлемі әртүрлі бөлшектерді орналастыру және желімдеу арқылы телевизордың суретін жапсыруды үйрету.Геометриялық пішіндердің-шаршыны,түстердің атын жадында сақтату. Көзбен мөлшерлеуді,кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлай білу машығын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге болуға тәрбиелеу.
Білім беру салаларынкіріктіру:«Әлеумет»-қоршаған ортамен таныстыру(теледидар түрлерімен таныстыру)
ҰОІӘ түрі: ойын
Әдістемеліктәсілдер: Сұрақ-жауап:Балаларғасұраққоюарқылыәңгімелесу: Ойындар.« Ормандағы қасқыр»
Қажеттіқұрал-жабдықтар:көрнекіліктер,суреттер
Қостілдікқұрам: торай-поросенок,үйшік-домик.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Аппақ қылып өңірді, Қар жауды,қар жауды. Көңілді балалар Қуанып секірді. |
Өлеңнің сөзін қайталап айтып,қимылдар жасайды. |
|
|
Үлгі суретті көрсетіп салу тәсілін түсіндіру: -шаршы пішіндерді қиып алу. - пішіндерге желім жаққызу,жапсырту; Сергіту сәті: Оңға,солға түзу тұрайық, Солға,солға түзу тұр, Жоғары ,төмен қарайық, Орнымызды табайық.
-суретті шаршыны қиып алу. - пішінге желім жаққызу,бірінші шаршы ішіне жапсырту; Ойын:« Ормандағы қасқыр» |
Үлгі суретті қызыға тамашалайды. Қағаздан шаршы пішіндерді қиып алады. Пішіндерге желім жағады,жапсырады. Өлеңнің сөзін қайталап қимылдар жасайды, сергиді.
Суретті шаршы пішінді қиып алады. Пішінге желім жағады, бірінші шаршы үстіне жапсырады. Ойынды қызыға ойнайды. |
|
Рефлексивті –түзетушілік |
Көрме ұйымдастырадыды: Ортаға дайын жұмыстарды қояды. Балаларды бағалап, мадақтау. |
Көрмені тамашалайды. |
Білу: теледидар түрлерін .
Үйрену:шаршы пішіндерді қиюды, жапсыруды.
Меңгеру:түстерді ажыратуы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түрлі-түсті теледидар
Түрлі-түсті теледидар
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі : Аппликация
Тақырыбы:«Түрлі –түсті теледидар»
Мақсаты: Балаларға көлемі әртүрлі бөлшектерді орналастыру және желімдеу арқылы телевизордың суретін жапсыруды үйрету.Геометриялық пішіндердің-шаршыны,түстердің атын жадында сақтату. Көзбен мөлшерлеуді,кеңістік пен қағаз бетінде бағдарлай білу машығын дамыту.Бастаған ісін аяғына дейін жеткізуге болуға тәрбиелеу.
Білім беру салаларынкіріктіру:«Әлеумет»-қоршаған ортамен таныстыру(теледидар түрлерімен таныстыру)
ҰОІӘ түрі: ойын
Әдістемеліктәсілдер: Сұрақ-жауап:Балаларғасұраққоюарқылыәңгімелесу: Ойындар.« Ормандағы қасқыр»
Қажеттіқұрал-жабдықтар:көрнекіліктер,суреттер
Қостілдікқұрам: торай-поросенок,үйшік-домик.
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Аппақ қылып өңірді, Қар жауды,қар жауды. Көңілді балалар Қуанып секірді. |
Өлеңнің сөзін қайталап айтып,қимылдар жасайды. |
|
|
Үлгі суретті көрсетіп салу тәсілін түсіндіру: -шаршы пішіндерді қиып алу. - пішіндерге желім жаққызу,жапсырту; Сергіту сәті: Оңға,солға түзу тұрайық, Солға,солға түзу тұр, Жоғары ,төмен қарайық, Орнымызды табайық.
-суретті шаршыны қиып алу. - пішінге желім жаққызу,бірінші шаршы ішіне жапсырту; Ойын:« Ормандағы қасқыр» |
Үлгі суретті қызыға тамашалайды. Қағаздан шаршы пішіндерді қиып алады. Пішіндерге желім жағады,жапсырады. Өлеңнің сөзін қайталап қимылдар жасайды, сергиді.
Суретті шаршы пішінді қиып алады. Пішінге желім жағады, бірінші шаршы үстіне жапсырады. Ойынды қызыға ойнайды. |
|
Рефлексивті –түзетушілік |
Көрме ұйымдастырадыды: Ортаға дайын жұмыстарды қояды. Балаларды бағалап, мадақтау. |
Көрмені тамашалайды. |
Білу: теледидар түрлерін .
Үйрену:шаршы пішіндерді қиюды, жапсыруды.
Меңгеру:түстерді ажыратуы.
шағым қалдыра аласыз













