Материалдар / түрлі түсті үшбұрыштар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

түрлі түсті үшбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
түстерді ажырата білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1169
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Сурет салу
Тақырыбы: Түрлі түсті үшбұрыштар.
Мақсаты: үшбұрышты заттарды ажырата білуді үйрету, кеңістікті, түстерді сезіне білуді, шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялын дамыту, байқағыштығы мен көз мөлшерін, қолдың қимыл-қозғалыс үйлесімділігін қалыптастыру. Ұқыптылыққа, тазалық сақтай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: түрлі түсті үшбұрыштардың суреті.
Қажетті құрал-жабдықтар: сурет дәптері, бояулар, су, сүлгі, қылқалам, магнитафон, баяу әуенді күйтабақ.
Сөздік жұмыс: үйдің шатыры, шырша.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғалушылық

Балалар бір-бірлеріне жүректен шыққан жылы лебіздерін айтады.





Шеңберерге тұрып, тілек айтады.


Ұйымдастырушылық - әдістемелік
Педагог әңгімелесу барасында балалардан толық жауап алуды, бір-бірін тыңдатуды, анық сөйлесулерін қадағалып отырады.
-Балалар, мына суретте қандай геометриялық фигура бейнеленген?

-Балалар, қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды?
Қандай фигура? дидактикалық ойыны.
Сойлем арқылы фигураларды сипаттайды.
Сергіту сәтті саусақ жаттығуы
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ,
Бәрін қосып санасақ,
Болады екен он саусақ.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
Педагог суретпен жұмыс жүргізеді, үшбұрыштардың қалай орналасқанын, салынғанын айтады.
Педагог суретпен жұмыс жүргізеді, үшбұрыштардың қалай орналасқанын, салынғанын айтады.
Педагог нүкте белгілеп, екі жағынан төменге қарай екі сызық жүргізіп, үшбұрышты сызып сурет салады, келесі үшбұрышты төменгі жағына нүкте қойып, екі жағынан жоғарыға қарай сызықтар жүргізеді, іштерін әртүрлі түспен бояйтындарын айтады.






-Үшбұрыш.


-Үй шатыры, сәукеле, шырша.
Балалар ойланып, шешуін табады.


Өлең жолдарына сәйкес қимылдыр жасайды.











Педагог берген ңұсқауларға сүйеніп жұмыс жасайды.

Рефлекциялық-түзетушілік

Педагог балалардың жұмысты әдемі, ұқыпты салаын қадағалайды. Мақтап мадақтайды.

Балалар сұрақтарға толық жауап береді.


Күтілетін нәтиже:
біледі: үшбұрышты заттарды атай білуді, суретін салуды.
игереді: қылқалам арқылы үзік сызықтарды қосуды, кеңістікті, түстерді сезіне білуді.
менгереді: байқағыштығы мен көз мөлшерін, қолдың қимыл-қозғалыс үйлесімділігін қалыптастырды.


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!