Материалдар / Тұрмыстық қалдықтар. 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тұрмыстық қалдықтар. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тұрмыстық қалдықтар. 10 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
363
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 9-бөлім. Жер планетасындағы қауіпті қалдықтар. Думан Рамазан «Соңғы дем» әңгімесі, Қайнар Олжай «Жер мен аспан арасындағы дастан» кітабы (үзінді)

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 17. Тұрмыстық қалдықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

10.1.2.1 мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жазу (конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: прозалық шығарманы тыңдайды, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындай алады;

мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды (ақпараттарды) қысқаша түртіп жаза алады(конспектілеу), жазбаға сүйеніп мәтін мазмұнын түсіндіреді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Сөйлемді жалғастыр»

Жақсы өмір – бұл......

Бақытты адам – ол.......

Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын.

Менің өмірімнің маңызы мынада.....

Менің өмірім – ол ...

Менің көңіл-күйім көбінесе ...

Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер...

Айналадағы әлем-ол...

Менің достарыма деген қарым – қатынасым...

Үй жұмысын тексеру

«Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы пысықтайды, сұрақ қояды.

«Ойтүрткі» сұрақтар қою. Экология туралы сұрақтар қою






«Шапалақ»

Слайд



Үлестірмелі топтамалар



Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.







Айтылым

тапсырма

Жұптық жұмыс


*Сабақтың тақырыбын қалай түсіндіңіздер?

*Арал теңізіндегі балықшаруашылығы қандай күйде болған? Болжам жасаңыздар.



4- тапсырма

Оқылым

Топтық жұмыс

Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі

Мәтін не туралы? Парталас досыңыздың түсінген, түсінбегенін білу үшін оған сұрақтар қойыңыз.





Жазылым

3-тапсырма

Жеке жұмыс






Жазылым

Тілдік бағдар

Жеке жұмыс







Айтылым

1- тапсырма

Жеке жұмыс




Жазылым

тапсырма







2-тапсырма

Тыңдалым Айтылым


5- тапсырма

Оқылым Айтылым




Айтылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Тұрмыстық- бытовые

Қауіпті-опасный

Қалдықтар-отходы

Үйінділер-завалы, кучи

Өңде-изменить, правка

Қайта өңдеу-переработка

Айтайық Ойтүрткі

Суретте не бейнеленеген? Ол жөнінде не айтар едіңіз? Болжам жасаңыз. Диалог. Берілген сурет бойынша екі оқушы жұптасып, өзара сөйлеседі. Пікірін білдіреді.

*Суретте қандай фильм бейнеленген?

*Бұл фильмді көрдіңдер ме?

*Шығармада қай кезең суреттелген?

Оқылым Айтылым

Мәтін үзіндісін оқушылардың оқуынан тыңдаңыздар. Тақырыбына назар аударыңыздар.Мәтін қанша азатжолдан тұрады? Әр азатжолда не айтылған?

1-топ. «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі Мәтінді түсініп оқы, сұраулы, лепті сөйлемдердің интонациясын дұрыс қой

2-топ. Сурет пен мәтінді пайдаланып қысқаша қойылым сценарийін жазады. 3-топ. Мәтіннен көптік жалғаулы сөздер мен көптік мәнді білдіретін сөздерді теріп жазады.

Жазылым

Төменде берілген сөздерді жіктеп, қиыса байланысқан сөз тіркестерін құра.

Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды

Жазылым

Айтылым

Суреттерге қарап, талқылаңдар.

Пікірталас- диалог құрып, анықтаңыздар.

Жазылым

Айтылым

Аудиомәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

Айтылым

Төменде берілген жаңа сөздер мәтінде неше рет қолданылғанын анықта. Мағынасын түсіндір.

Ойтаразы

«Бес саусақ» тәсілі арқылы қорытынды жазыңдар, пікірлеріңді айтыңдар.



«Бас бармақ»










Дескриптор

  1. балл

-Сұхбаттасады


«Бағдаршам»















Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»






















Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Өзін- өзі бағалау»









Дескриптор

-Түсіндіреді

-Талдайды



«Үш шапалақ»

Оқулық


сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық



слайд







Кесте








Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 6- тапсырма


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Рефлексия «Төрт сөйлем» әдісі -Пікір: -Дәлел: -Мысал: -Қорытынды:


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!