Сабақтың
басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
«Сөйлемді
жалғастыр»
Жақсы өмір –
бұл......
Бақытты адам –
ол.......
Мен адамдардың ....... жоғары
бағалаймын.
Менің өмірімнің маңызы
мынада.....
Менің өмірім – ол
...
Менің көңіл-күйім көбінесе
...
Менде нашар көңіл-күй пайда болады,
егер...
Айналадағы
әлем-ол...
Менің достарыма деген қарым –
қатынасым...
Үй жұмысын
тексеру
«Қар кесегі» тәсілі арқылы мұғалім өткен сабақ туралы
пысықтайды, сұрақ қояды.
«Ойтүрткі» сұрақтар қою.
Экология туралы сұрақтар қою
|
«Шапалақ»
|
Слайд
Үлестірмелі
топтамалар
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
Айтылым
тапсырма
Жұптық
жұмыс
*Сабақтың тақырыбын қалай
түсіндіңіздер?
*Арал теңізіндегі
балықшаруашылығы қандай күйде болған? Болжам
жасаңыздар.
4- тапсырма
Оқылым
Топтық жұмыс
Жеке
қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі
арқылы саралау жүргізіледі
Мәтін не
туралы? Парталас досыңыздың түсінген, түсінбегенін білу үшін оған
сұрақтар қойыңыз.
Жазылым
3-тапсырма
Жеке жұмыс
Жазылым
Тілдік
бағдар
Жеке жұмыс
Айтылым
1- тапсырма
Жеке жұмыс
Жазылым
тапсырма
2-тапсырма
Тыңдалым
Айтылым
5-
тапсырма
Оқылым
Айтылым
Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Тұрмыстық- бытовые
Қауіпті-опасный
Қалдықтар-отходы
Үйінділер-завалы, кучи
Өңде-изменить, правка
Қайта
өңдеу-переработка
Айтайық
Ойтүрткі
Суретте
не бейнеленеген? Ол жөнінде не айтар едіңіз? Болжам жасаңыз.
Диалог. Берілген сурет бойынша екі оқушы жұптасып, өзара сөйлеседі.
Пікірін білдіреді.
*Суретте
қандай фильм бейнеленген?
*Бұл
фильмді көрдіңдер ме?
*Шығармада қай кезең суреттелген?
Оқылым
Айтылым
Мәтін
үзіндісін оқушылардың оқуынан тыңдаңыздар. Тақырыбына назар
аударыңыздар.Мәтін қанша азатжолдан тұрады? Әр азатжолда не
айтылған?
1-топ.
«Менен сұрақ, сізден жауап»
әдісі Мәтінді түсініп оқы, сұраулы, лепті сөйлемдердің интонациясын
дұрыс қой
2-топ. Сурет пен мәтінді
пайдаланып қысқаша қойылым сценарийін жазады. 3-топ. Мәтіннен
көптік жалғаулы сөздер мен көптік мәнді білдіретін сөздерді теріп
жазады.
Жазылым
Төменде берілген сөздерді жіктеп, қиыса байланысқан сөз
тіркестерін құра.
Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты
орындайды
Жазылым
Айтылым
Суреттерге қарап, талқылаңдар.
Пікірталас- диалог құрып,
анықтаңыздар.
Жазылым
Айтылым
Аудиомәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап
бер.
Айтылым
Төменде берілген жаңа сөздер мәтінде неше рет қолданылғанын
анықта. Мағынасын түсіндір.
Ойтаразы
«Бес саусақ» тәсілі арқылы
қорытынды жазыңдар, пікірлеріңді айтыңдар.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор
-
балл
-Сұхбаттасады
«Бағдаршам»
Дескриптор
5 балл
-Мәтін
жазады
-Топтастырады.
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Дескриптор
3 балл
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Өзін- өзі
бағалау»
Дескриптор
-Түсіндіреді
-Талдайды
«Үш шапалақ»
|
Оқулық
сөздік
слайд
АКТ,портрет,
суреттер, тірек сызбалар
Слайд
Оқулық
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер.
Оқулық
слайд
Кесте
Таратпалар
|