Материалдар / Түс датчигі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түс датчигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Түс датчигі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2024
172
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

Робототехника. Лабиринт және кегельринг

«Мәдени мұра» ,«Мамандықтар әлемі»

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Түс датчигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

датчиктің түрлерімен танысып, түс датчигін қолдануды үйренеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Түс режимі түрлері, сыртқы жарық жарықтылығы және шағылысқан жарық жарықтылығымен танысады.

Кейбір оқушылар:

EV3 түс датчигін роботқа орналастырып, LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмассында еркін жұмыс жасай алады.

Тексерілді:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1-7 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту. «Ыстық алақан».

Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Сұрақтар шоуы» ойының пайдаланып, тест сұрақтарына жауап беру.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


/Бұл әдіс арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/.





https://wordwall.net/ru/resource/38015636


Сабақтың ортасы



26-30 мин














Жаңа сабақты түсіндіру



1-тапсырма. Суретке қарап датчиктің түрлерін анықта!

Компьютермен жұмыс




Топтық жұмыс «Сәйкес жұптар» әдісі. 2-тапсырма



3-тапсырма

«Пликерс» әдісі



4-тапсырма

Жанасу датчигі мен түс датчигін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықта

Shape1

Мұғалімді тыңдайды



Дескриптор: оқушылар суретке қарап атауын ажырата алады.








Дескриптор: Оқушылар суретке қарап суреттің жұптарын таба алады.






Дескриптор: Берілген сұрақтарға qr код арқылы жауап береді.


Дескриптор: Датчиктердің түрлерін ажыратып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.





өзін-өзі бағалау





https://learningapps.org/watch?v=pchq6738t22

Компьютер











Интербелсенді тақта

https://wordwall.net/ru/resource/33200955а





qr код







оқулық, дәптер

Сабақтың соңы

8 мин

оқушылардан сабаққа кері байланыс алу

Shape2

«СМС» әдісі арқылы кері байланыс алу.

- Өте жақсы түсіндім, мен үшін қызықты болды

-Мен сабақты жақсы түсіндім

-Маған сабақ түсініксіз болды.

Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін коментариймен ұялы телефонға жабыстырады.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Стикер

Үй тапсырмасы

  • Датчик 7 түсті анықтай алады. Ал түстер кездеспеген жағдайда қандай мәнді қолдануға болады?

  • Роботты қандай мамандық иесі құрастырады? (43 бет)


Сұрақтарға жауап береді


Оқулық

Дәптер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!