Апта: | 2 | Күн:14.06.2016 | Ережепова Ж.К. |
Сабақтың тақырыбы: | Түс датчигі. Түсті анықтау |
Жалпы мақсаты: | Берілген тақырып бойынша еш бір қатесіз түс датчигін қосу, түстерді ажырата білу |
Күтілетін нәтиже: | -түс датчигі, түсті ажырату не екенін біледі
|
Негізгі идеялар: | Түс датчигін робот құрастыруда пайдалану . |
Сабақ жоспары: |
№ | Уақыт | Мақсат | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Формативті бағалау |
1 | 3мин | Қызығушылықты ояту | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Шаттық шеңберін құрады.Бір біріне ым-ишара арқылы бір біріне сыйлық сылайды. | жарайсыңдар |
2 | 2 мин | топқа бөлу | Топқа біріктіру атом –молекула әдісі арқылы топқа бөлу үш топқа бөліп датчиктердік атауымен топтарға ат беруді қадағалау | атом –молекула 3 топ бірігеді.Топ ережесін құрайды, топ басшы, хатшы баяндамашы, таймкипер сайлап алады. |
|
3 | 7 мин | үй жұмысын қайталау | Үй жұмысын «Қар көшкіні » әдісіарқылы пысықтап алу | Өздер өткен сабақта түсінгендерін жазып, басқа топ мүшелеріне лақтырып, толықтырады.Осы әдіс өз иесіне келгенше бірнеше рет қайталанады | бас бармақпен |
4 | 8 мин | Мағынаны тану
| «Куклу вейр» стратегиясыТақырыпты айтып, өз ойларын жазуды айтады. | Тақырып жайлы не білетіндерін, не тұспалдағандарын жазады. Осы әрекет топ мүшелерінің барлығына ауыстырып, өзгелердің ойын біледі. | бағдаршам |
5 | 5 мин | рефлексия | ББҮ әдісі сызбаның екі бағанын толтыру | Оқушылар өз білетіндерін, не білгісі келетінін кестеде толтырады |
|
6 | 10 мин | ой толғаныс | Жаңа тақырыпты «Түртіп алу» әдісі арқылы тақырыпты оқу барысында таныс, жаңа, түсініксіз, тереңірек білуді түртіп алуға тапсырма беріледі. | Өздігінен оқып, жұптасып талқылайды, топтық талқыға салады, ойланады, өзгелерді тыңдап, білімдерін толықтырады, ізденеді. | бұрқасын шапалақ |
7 | 10 мин | қолданылым | «Ішкі шеңбер сыртқы шеңбер» әдісі арқылыТақырыпты бір-біріне жұптасып оқытуды тапсырамын. | Өтілген тақырып бойынша өздері білгендерін өзге топ мүшелерімен жұптасып оқытады. Топқа келіп ортаға салып талқылайды. | мадақтау сөздері |
8 | 10 мин |
| "Венн диаграммасы » әдісімен толтырту | Интербелсенді тақтадан венн диаграммасын мо орлар мен датчиктердің ортақ, ерекшелігін табады | бас бармаққпен |
9 | 5 мин | Сергіту сәті.
| жануарлар бейнеленген суреттер беріледі. Сол сурет жануардың дыбысын салу беріледі | суретте бейнеленген суреттегі жануардығ дыбысын салу |
|
10 | 15 | тәжірибелік жұмыс | Деңгейлік тапсырмалар беріледі : 1 міндетті деңгей2. лайықты деңгей,жоғарғы деңгей | тақырып бойынша міндетті деңгей датчикті құрастылады2 лайықты деңгей құрылымын қызметін біледі. 3 жоғарығы деңгей программа құрады | валюта түрлері |
11 | 10 мин | сабақты қорытындылау | «Компьютерлік шынжыр» ойыны шынжырды үзбей бір-бірінің сөзін қайталамай жаңа тақырып бойынша 1 сөйлемнен айту | Сағат тілімен айнала 1 сөйлемнен бүгінгі тақырыпта түйген ойларын айтады. |
|
12 | 5 мин | бағалау | Бағалау формативті бағалау | Өз өздерін табыс критери арқылы бағалайды және сыныптастарын бағалайды |
|
Қорлар | Слайд, бейнетаспа, оқулық. |
Кері байланыс | ББҮ әдісінің Үйрендім деген бөлігін толтырады
Стикерге бүгінгі сабаққа кері байланыс жасап, сабаққа деген көзқарасын сурет арқылы білдіреді. |