Апта:
|
2
|
Күн:14.06.2016
|
Ережепова Ж.К.
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Түс датчигі. Түсті
анықтау
|
Жалпы мақсаты:
|
Берілген тақырып бойынша еш бір қатесіз түс датчигін қосу,
түстерді ажырата білу
|
Күтілетін нәтиже:
|
-түс датчигі, түсті ажырату не екенін
біледі
|
Негізгі идеялар:
|
Түс датчигін робот құрастыруда пайдалану
.
|
Сабақ жоспары:
|
№
|
Уақыт
|
Мақсат
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Формативті бағалау
|
1
|
3мин
|
Қызығушылықты ояту
|
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Шаттық шеңберін құрады.Бір біріне ым-ишара арқылы бір
біріне сыйлық сылайды.
|
жарайсыңдар
|
2
|
2 мин
|
топқа бөлу
|
Топқа біріктіру атом
–молекула әдісі арқылы топқа бөлу үш топқа бөліп датчиктердік
атауымен топтарға ат беруді қадағалау
|
атом –молекула 3 топ бірігеді.
Топ ережесін құрайды, топ басшы, хатшы баяндамашы,
таймкипер сайлап алады.
|
|
3
|
7 мин
|
үй жұмысын қайталау
|
Үй жұмысын «Қар көшкіні » әдісі
арқылы пысықтап алу
|
Өздер өткен сабақта түсінгендерін жазып, басқа топ
мүшелеріне лақтырып, толықтырады.Осы әдіс өз иесіне келгенше
бірнеше рет қайталанады
|
бас бармақпен
|
4
|
8 мин
|
Мағынаны тану
|
«Куклу вейр» стратегиясы
Тақырыпты айтып, өз ойларын жазуды
айтады.
|
Тақырып жайлы не білетіндерін, не тұспалдағандарын жазады.
Осы әрекет топ мүшелерінің барлығына ауыстырып, өзгелердің ойын
біледі.
|
бағдаршам
|
5
|
5 мин
|
рефлексия
|
ББҮ әдісі сызбаның екі бағанын
толтыру
|
Оқушылар өз білетіндерін, не білгісі келетінін кестеде
толтырады
|
|
6
|
10 мин
|
ой толғаныс
|
Жаңа тақырыпты «Түртіп алу» әдісі арқылы тақырыпты оқу
барысында таныс, жаңа, түсініксіз, тереңірек білуді түртіп алуға
тапсырма беріледі.
|
Өздігінен оқып, жұптасып талқылайды, топтық талқыға салады,
ойланады, өзгелерді тыңдап, білімдерін толықтырады,
ізденеді.
|
бұрқасын шапалақ
|
7
|
10 мин
|
қолданылым
|
«Ішкі шеңбер сыртқы шеңбер» әдісі
арқылы
Тақырыпты бір-біріне жұптасып оқытуды
тапсырамын.
|
Өтілген тақырып бойынша өздері білгендерін өзге топ
мүшелерімен жұптасып оқытады. Топқа келіп ортаға салып
талқылайды.
|
мадақтау сөздері
|
8
|
10 мин
|
|
"Венн диаграммасы » әдісімен
толтырту
|
Интербелсенді тақтадан венн диаграммасын мо орлар мен
датчиктердің ортақ, ерекшелігін табады
|
бас бармаққпен
|
9
|
5 мин
|
Сергіту сәті.
|
жануарлар бейнеленген суреттер беріледі. Сол сурет
жануардың дыбысын салу беріледі
|
суретте бейнеленген суреттегі жануардығ дыбысын
салу
|
|
10
|
15
|
тәжірибелік жұмыс
|
Деңгейлік тапсырмалар беріледі :
1 міндетті деңгей
2. лайықты деңгей,
жоғарғы деңгей
|
тақырып бойынша міндетті деңгей датчикті
құрастылады
2 лайықты деңгей құрылымын қызметін біледі. 3 жоғарығы
деңгей программа құрады
|
валюта түрлері
|
11
|
10 мин
|
сабақты қорытындылау
|
«Компьютерлік шынжыр» ойыны шынжырды үзбей бір-бірінің
сөзін қайталамай жаңа тақырып бойынша 1 сөйлемнен
айту
|
Сағат тілімен айнала 1 сөйлемнен бүгінгі тақырыпта түйген
ойларын айтады.
|
|
12
|
5 мин
|
бағалау
|
Бағалау формативті бағалау
|
Өз өздерін табыс критери арқылы бағалайды және
сыныптастарын бағалайды
|
Қорлар
|
Слайд, бейнетаспа, оқулық.
|
Кері байланыс
|
ББҮ әдісінің Үйрендім деген бөлігін
толтырады
Стикерге бүгінгі сабаққа кері байланыс жасап, сабаққа деген
көзқарасын сурет арқылы білдіреді.
|