Материалдар / түс датчигі

түс датчигі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар түс датчигі, түсті ажырату не екенін біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2018
1020
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта:2Күн:14.06.2016Ережепова Ж.К.
Сабақтың тақырыбы:Түс датчигі. Түсті анықтау
Жалпы мақсаты:Берілген тақырып бойынша еш бір қатесіз түс датчигін қосу, түстерді ажырата білу
Күтілетін нәтиже:-түс датчигі, түсті ажырату не екенін біледі

Негізгі идеялар:Түс датчигін робот құрастыруда пайдалану .
Сабақ жоспары:
УақытМақсатМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіФормативті бағалау
13минҚызығушылықты оятуСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Шаттық шеңберін құрады.Бір біріне ым-ишара арқылы бір біріне сыйлық сылайды.жарайсыңдар
22 минтопқа бөлуТопқа біріктіру атом –молекула әдісі арқылы топқа бөлу үш топқа бөліп датчиктердік атауымен топтарға ат беруді қадағалау атом –молекула 3 топ бірігеді.Топ ережесін құрайды, топ басшы, хатшы баяндамашы, таймкипер сайлап алады.

37 минүй жұмысын қайталауҮй жұмысын «Қар көшкіні » әдісіарқылы пысықтап алуӨздер өткен сабақта түсінгендерін жазып, басқа топ мүшелеріне лақтырып, толықтырады.Осы әдіс өз иесіне келгенше бірнеше рет қайталанады бас бармақпен
48 минМағынаны тану

«Куклу вейр» стратегиясыТақырыпты айтып, өз ойларын жазуды айтады.Тақырып жайлы не білетіндерін, не тұспалдағандарын жазады. Осы әрекет топ мүшелерінің барлығына ауыстырып, өзгелердің ойын біледі.бағдаршам
55 минрефлексияББҮ әдісі сызбаның екі бағанын толтыруОқушылар өз білетіндерін, не білгісі келетінін кестеде толтырады

610 миной толғанысЖаңа тақырыпты «Түртіп алу» әдісі арқылы тақырыпты оқу барысында таныс, жаңа, түсініксіз, тереңірек білуді түртіп алуға тапсырма беріледі.Өздігінен оқып, жұптасып талқылайды, топтық талқыға салады, ойланады, өзгелерді тыңдап, білімдерін толықтырады, ізденеді. бұрқасын шапалақ
710 минқолданылым«Ішкі шеңбер сыртқы шеңбер» әдісі арқылыТақырыпты бір-біріне жұптасып оқытуды тапсырамын. Өтілген тақырып бойынша өздері білгендерін өзге топ мүшелерімен жұптасып оқытады. Топқа келіп ортаға салып талқылайды.мадақтау сөздері
810 мин

"Венн диаграммасы » әдісімен толтыртуИнтербелсенді тақтадан венн диаграммасын мо орлар мен датчиктердің ортақ, ерекшелігін табадыбас бармаққпен
95 минСергіту сәті.

жануарлар бейнеленген суреттер беріледі. Сол сурет жануардың дыбысын салу беріледі суретте бейнеленген суреттегі жануардығ дыбысын салу

1015тәжірибелік жұмысДеңгейлік тапсырмалар беріледі : 1 міндетті деңгей2. лайықты деңгей,жоғарғы деңгей тақырып бойынша міндетті деңгей датчикті құрастылады2 лайықты деңгей құрылымын қызметін біледі. 3 жоғарығы деңгей программа құрадывалюта түрлері
1110 минсабақты қорытындылау«Компьютерлік шынжыр» ойыны шынжырды үзбей бір-бірінің сөзін қайталамай жаңа тақырып бойынша 1 сөйлемнен айтуСағат тілімен айнала 1 сөйлемнен бүгінгі тақырыпта түйген ойларын айтады.

125 минбағалауБағалау формативті бағалауӨз өздерін табыс критери арқылы бағалайды және сыныптастарын бағалайды

ҚорларСлайд, бейнетаспа, оқулық.
Кері байланыс ББҮ әдісінің Үйрендім деген бөлігін толтырады

Стикерге бүгінгі сабаққа кері байланыс жасап, сабаққа деген көзқарасын сурет арқылы білдіреді.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ