Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Түс, түстік байланыстар
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға фон туралы қысқаша түсінік беру. Бейнелеу өнерінің түрлерімен тарихына қысқаша мағлұмат беру.
д) оқушылардың зейіні мен көрген білгендерін қабылдай білуге қабілеттерін дамыту.
т) оқушыларды тазалыққа, ептілікке, мәдениеттілікке қоршаған ортаны дұрыс қабылдай білуге баулу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сыныбы: 6Күні: ___________________________________Тақырыбы: Түс, түстік байланыстарСабақтың мақсаты: б) оқушыларға фон туралы қысқаша түсінік беру. Бейнелеу өнерінің түрлерімен тарихына қысқаша мағлұмат беру.д) оқушылардың зейіні мен көрген білгендерін қабылдай білуге қабілеттерін дамыту.т) оқушыларды тазалыққа, ептілікке, мәдениеттілікке қоршаған ортаны дұрыс қабылдай білуге баулу.Сабақтың әдісі: түсіндіру, сарамандық жұмыс.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, журналдар.Сабақтың қажетті құрал жабдықтары: карандаштар, сурет дәптерлер, түрлі - түсті бояулар, акварель, гуашь бояулары. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа қажетті құралдарын түгендеу.
ІІ-Үй тапсырмасын тексеру.Кескіндеме өнеріндегі түстер неше түрге бөлінеді. Қосымша түстерге қандай түстер жатады. Ахроматикалық түстерді атаңдарСуға тез еритін мөлдір бояу Матаға бояумен салынған суретТарихта болған оқиғаларды бейнелейтін жанр
Пейзаждың суретін тексеріп бағалау.
ІІІ-Жаңа сабақФон. Бұл бетіне бір нәрсенің суреті салынған негізгі түс, астар. Суретші фонды шығармадағы кейіпкерлер анық көрінетіндей етіп таңдайды. Сонымен қатар фон картинаның немесе суреттің көңіл күйімен сәйкес келуі керек. Фон бейнеленетін заттың қатынасына қарай ақ, қара, түрлі түсті, кеңістікті, бір түсті және қарама-қарсы түсті болуы мүмкін. Тарихи немесе тұрмыстық тақырыпта бейнеленген картинадағы әрекет күнделікті қала көшелерінде, үй ішінде немесе табиғат аясында көрсетіледі.ІҮ-Сарамандық жұмысМенің ауылым немесе қаланың суретін салу.Қағаз бетіне жай карандашпен сызықтар арқылы белгілеп алу. Берілген тапсырмалардың үлгілерін анықтау.Бейнеленген тапсырманың түстік шешімін анықтау. Бейнелегнен ауылдың қаланың көріністерін бояулар арқылы толықтырып бояп жұмысты аяқтаймыз. Ойлан тап ойыны Сәйкестендіру тесті.
№
Сұрақ
№
Жауап
1
Адамның өз келбетін өзі бейнелеуі
1
Палитра
2
Ахроматикалық түстер
2
Натюрморт
3
Соғыс тақырыбын бейнелейтін көркем шығарма
3
Қызыл, сары, көк, жасыл
4
Суға езілетін қою бояу
4
Автопортрет
5
Кескіндеменің басты құралы
5
И.Айвазовский
6
Хроматикалық түстер
6
Гуашь
7
Түр тапқыш тақтайша
7
Жылы – суық түстер
8
Қимылсыз қозғалмайтын шығарма
8
Ақ, сұр, қара
9
«Теңіздегі түнгі дауыл» шығармасының авторы
9
Батальдық жанр
Ү-Сабақты қорытындылау.Қосымша түстер дегеніміз не?Шағылысу дегеніміз не?Фон деп нені атайды?Кеңістікте сомдалған көркем шығарма.Табиғат әлемін бейнелейтін суретші. Бояу түрлері қандай түстерге бөлінеді?Бір немесе бірнеше жансыз заттардан құралғанкөркем шығарма.ҮІ-Үйге тапсырмаАуыл көрінісінің күз бейнесін салып келу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз