Материалдар / Түс, түстік байланыстар

Түс, түстік байланыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға фон туралы қысқаша түсінік беру. Бейнелеу өнерінің түрлерімен тарихына қысқаша мағлұмат беру. д) оқушылардың зейіні мен көрген білгендерін қабылдай білуге қабілеттерін дамыту. т) оқушыларды тазалыққа, ептілікке, мәдениеттілікке қоршаған ортаны дұрыс қабылдай білуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1091
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 6Күні: ___________________________________Тақырыбы: Түс, түстік байланыстарСабақтың мақсаты: б) оқушыларға фон туралы қысқаша түсінік беру. Бейнелеу өнерінің түрлерімен тарихына қысқаша мағлұмат беру.д) оқушылардың зейіні мен көрген білгендерін қабылдай білуге қабілеттерін дамыту.т) оқушыларды тазалыққа, ептілікке, мәдениеттілікке қоршаған ортаны дұрыс қабылдай білуге баулу.Сабақтың әдісі: түсіндіру, сарамандық жұмыс.Сабақтың көрнекілігі: суреттер, журналдар.Сабақтың қажетті құрал жабдықтары: карандаштар, сурет дәптерлер, түрлі - түсті бояулар, акварель, гуашь бояулары. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа қажетті құралдарын түгендеу.

ІІ-Үй тапсырмасын тексеру.Кескіндеме өнеріндегі түстер неше түрге бөлінеді. Қосымша түстерге қандай түстер жатады. Ахроматикалық түстерді атаңдарСуға тез еритін мөлдір бояу Матаға бояумен салынған суретТарихта болған оқиғаларды бейнелейтін жанр

Пейзаждың суретін тексеріп бағалау.

ІІІ-Жаңа сабақ Фон. Бұл бетіне бір нәрсенің суреті салынған негізгі түс, астар. Суретші фонды шығармадағы кейіпкерлер анық көрінетіндей етіп таңдайды. Сонымен қатар фон картинаның немесе суреттің көңіл күйімен сәйкес келуі керек. Фон бейнеленетін заттың қатынасына қарай ақ, қара, түрлі түсті, кеңістікті, бір түсті және қарама-қарсы түсті болуы мүмкін. Тарихи немесе тұрмыстық тақырыпта бейнеленген картинадағы әрекет күнделікті қала көшелерінде, үй ішінде немесе табиғат аясында көрсетіледі.ІҮ-Сарамандық жұмысМенің ауылым немесе қаланың суретін салу.Қағаз бетіне жай карандашпен сызықтар арқылы белгілеп алу. Берілген тапсырмалардың үлгілерін анықтау.Бейнеленген тапсырманың түстік шешімін анықтау. Бейнелегнен ауылдың қаланың көріністерін бояулар арқылы толықтырып бояп жұмысты аяқтаймыз. Ойлан тап ойыны Сәйкестендіру тесті.
Сұрақ Жауап
1Адамның өз келбетін өзі бейнелеуі1Палитра
2Ахроматикалық түстер2Натюрморт
3Соғыс тақырыбын бейнелейтін көркем шығарма3Қызыл, сары, көк, жасыл
4Суға езілетін қою бояу4Автопортрет
5Кескіндеменің басты құралы5И.Айвазовский
6Хроматикалық түстер 6Гуашь
7Түр тапқыш тақтайша7Жылы – суық түстер
8Қимылсыз қозғалмайтын шығарма8Ақ, сұр, қара
9«Теңіздегі түнгі дауыл» шығармасының авторы9Батальдық жанр


Ү-Сабақты қорытындылау.Қосымша түстер дегеніміз не?Шағылысу дегеніміз не?Фон деп нені атайды?Кеңістікте сомдалған көркем шығарма.Табиғат әлемін бейнелейтін суретші. Бояу түрлері қандай түстерге бөлінеді?Бір немесе бірнеше жансыз заттардан құралғанкөркем шығарма.ҮІ-Үйге тапсырмаАуыл көрінісінің күз бейнесін салып келу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ