Материалдар / "Тұсау кесер" ашық сабақ, 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Тұсау кесер" ашық сабақ, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1165
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Сабақ : №1

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны: 24

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Тұсаукесер

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

5.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы


Оқушылардың көпшілігі



Оқушылардың кейбірі



Құндылықтарды игерту:

Оқушыларға ұлттық тәлім-тәрбиеге қатысты салт-дәстүр, әдеп-ғұрыптары мен таныстыру. Оқушының бойына дәстүрімізді ұлықтап сіңіру. Отбасындағы дәстүрлердің маңыздылығың білу. Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды таңдауда, бір-бірін оқытуда көрініс табады. «Мәңгілік ел» идеялары мен азаматтық жауапкершілік «Тұсаукесер» тақырыбын талқылау арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен іздеуде, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеялар ұсынуда көрініс табады

Пәнаралық байланыс:

Тарих әдебиет

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Әр түрлі әлеуметтік желі түрлері. Ақпарат алады.

Тілдік мақсаттар:

Грамматика

Төл сөз бен төлеу сөздер

Пән лексикасы және терминология:

Тұсаукесер туралы түсінік беретің мәлеметтер. (Лексикалық минимумнан аласыз)

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

деген ойдамын, ойымызды жинақтайтын болсақ, біріншіден, екіншіден, сондықтан, өйткені

Осыған дейін меңгерілген білім

Бесікке салу

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 мин

Қызығушылықты ояту.


Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау, дескрипторлармен танысу.

Мұғалім интерактивті тақтадан оқу мақсаттарын, бағалау критерийлері мен дескрипторларды көрсетіп, оқушыларды жұмыс жоспарымен таныстырады.

Төл сөзді болсын, төлеу сөзді болсын жеткізуде оларға жанама түсінік беретін сөйлеушінің өз сөзін автор сөзі дейді.

Слайд 1-5


Сабақ ортасы

20 мин













10 мин





10 мин

Тапсырма:

Мәтінмен танысыңыз.

1 мәтін

Кейде тұсаукесерге жиналған балаларды таудың төбесіне шығарып, жаяу жарыс та өткізілді.Бүгінгі таңда осындай дәстүрлерді келер ұрпаққа үлгі өнеге ретінде жинақтап жатырмыз.Ел ішінде «Тұсауы кесілмеген бала сүріншек болады» деген түсінік бар. Бала қаз тұра бастап кішігірім той жасап, үлкендерден бата алады.

2 мәтін

Біріншіден, тұсаукесерді бала қаз тұрғаннан кейін жасайды. Тұсаукесер-бұл ұлттық дәстүр.Өйткені бұл әр отбасында сақталған. Екіншіден, баланы қорқытпауға үйреткен дұрыс.Үшіншіден, үлкен ата-әжелерден бата алғызу ниет етіледі.Бұл мақсаттардың барлығы баланы.

2-тапсырма.

Берілген мәтіндердің тілдік ерекшеліктерін салыстырыңыздар.

Қарастырылатын аспектілері:

Тақырыбы;

Көздеген аудиториясы;

Мазмұны;

Мақсаты;

Тілдік ерекшеліктері.


3-тапсырма.

Шетелдегі досына ініңнің тұсаркесер рәсімі туралы сипатама беріп хат жазыңыз.

Хаттың құрылымы:

Амандасы;

Қал жағдайын сұрау;

Өзі қалы туралы айту;

Жаңалықтарымен бөлісу;

Қоштасу.



Бағалау дескриптор

Критерийлер

деңгейлер




Жоғары

Орта

Төмен

Екі мәтініді салыстыру

Барлық аспектілер бойынша талдады.

Аспектілердің көпшілігі бойынша талдады.

Аспектілердің кейбірі бойынша талдады.

Хат құрылымы

Хат құрылым толық сақталған

Хат жазу талаптарын сақтаған

Хат жазуда граматикалық қате жіберген

Хаттың грамматикасы

Хат құрылым толық сақталған





Слайд 6

Үлестірме парақ





Сабақтың соңы

5 мин


Рефлексия.

Оқушылар сұрақтарын қалдырады.

Мәтінді талдауды түсіндіңіз бе?

Слайд 8


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- оқушыларға мәтінді салыстыруда көмек көрсетті.

2 –оқушылар хат жазуда құрлымдарында көмек көрсеттілді.

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын іс-әрекетін бақылап, жүреді. Сабақ соңында кері байланыс алады.

Тақырып тарих әдебтиет пәнімен байланысты. Оқушылараға әдебиет әрі тарихи пәніннен материал ұсынылады.

Интерактивті тақта қолданылады.

Мұғалім сабақта оқушылардың бір-бірінің бағалауда сыйластықпен қарауын қадағалайды, уақытты тиімді қолдануға үйретеді.

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?




Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?



Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!