Қысқа мерзімді жоспар 8 сабақ Пән мұғалімі:
|
БЕКІТЕМІН |
|
ПӘНІ |
Биология |
КЛАСЫ |
7 |
|
||
|
ТАҚЫРЫП |
Ішекқуыстылар типінің жалпы сипаттамасы. Тұщы су гидрасы. Сыртқы көрінісі және мінез-құлқы. Гидраның қоректенуі. Тыныс алуы. Тітіркенгіштігі. |
|||||||
|
МАҚСАТЫ |
Ішекқуыстылар типіне сипаттама беру арқылы өткен жылы өткенді еске түсіру, гидралардың тіршілік әрекеттері мен ерекшеліктеріне тоқталу. |
|||||||
|
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ |
Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; |
|||||||
|
КЕЗЕҢДЕРІ |
РЕСУРСТАР |
САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ |
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |
БАҒАЛАУ |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Биология оқулығы |
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады. |
|
|
||||
|
Қызығушылықты ояту (3 минут) |
«Биолог анықтамалығы» журналы Интернет желісі материалдары |
Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады. «а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі. «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады. |
Жекеленген оқушыларға көмек |
Стикер арқылы бағалау |
||||
|
Мағынаны тану (15 минут) |
Биология оқулығы |
1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады; 2 саты: Ақпаратпен алмасу. Тиімді пайдалануға ұсыныстар: 1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит; 2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады; 3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы. |
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады |
Фактілерді баяндайды Мадақтау Үш шапалақ, |
||||
|
Рефлексия (10 минут) |
|
«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту. Ортаға ыстық орындыққа бір оқушыны шақырып сынып болып сұрақ қойылады |
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау |
2-жұлдыз, 1-тілек. |
||||
|
Қорытындылау |
Үйге тапсырма: Гидра сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. Тест құрастыру. |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Тұщы су гидрасы.Қоректенуі,тыныс алуы" 7 сынып
"Тұщы су гидрасы.Қоректенуі,тыныс алуы" 7 сынып
Қысқа мерзімді жоспар 8 сабақ Пән мұғалімі:
|
БЕКІТЕМІН |
|
ПӘНІ |
Биология |
КЛАСЫ |
7 |
|
||
|
ТАҚЫРЫП |
Ішекқуыстылар типінің жалпы сипаттамасы. Тұщы су гидрасы. Сыртқы көрінісі және мінез-құлқы. Гидраның қоректенуі. Тыныс алуы. Тітіркенгіштігі. |
|||||||
|
МАҚСАТЫ |
Ішекқуыстылар типіне сипаттама беру арқылы өткен жылы өткенді еске түсіру, гидралардың тіршілік әрекеттері мен ерекшеліктеріне тоқталу. |
|||||||
|
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ |
Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді; Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады; Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді; Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді; Ақпараттық білімдері сараланады; |
|||||||
|
КЕЗЕҢДЕРІ |
РЕСУРСТАР |
САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ |
ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |
БАҒАЛАУ |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Биология оқулығы |
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады. |
|
|
||||
|
Қызығушылықты ояту (3 минут) |
«Биолог анықтамалығы» журналы Интернет желісі материалдары |
Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады. «а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі. «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады. |
Жекеленген оқушыларға көмек |
Стикер арқылы бағалау |
||||
|
Мағынаны тану (15 минут) |
Биология оқулығы |
1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады; 2 саты: Ақпаратпен алмасу. Тиімді пайдалануға ұсыныстар: 1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит; 2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады; 3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы. |
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады |
Фактілерді баяндайды Мадақтау Үш шапалақ, |
||||
|
Рефлексия (10 минут) |
|
«Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту. Ортаға ыстық орындыққа бір оқушыны шақырып сынып болып сұрақ қойылады |
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау |
2-жұлдыз, 1-тілек. |
||||
|
Қорытындылау |
Үйге тапсырма: Гидра сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. Тест құрастыру. |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













