"Түсімділік" тақырыбының сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Түсімділік" тақырыбының сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен "Түсімділік" тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп атауы


Мұғалімнің Т.А.Ә.


Күні


Класы

4

Пәні

Математика

Бөлім

Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер/ Табиғат құбылыстары

Сабақтың тақырыбы

Түсімділік

Оқу мақсаты

4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділігің пайдалану.

Сабақ мақсаты

Егіннің түсімділігіне берілген есептерді талдауды және шығаруды, кері есептерді құрастыруды және шешуді біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану

талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы














































Бекіту














Кері байланыс

Мағынаны тану

Сабантой туралы әңгімелеу арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту, тақырыпты ашу.

Топтық жұмыс

2 есепті шығарып, топтар бір-бірін тексереді.








«Кім жылдам?»

Оқушылар №3 есепті өзбетінше шығарады.







«ДЖИГСО» әдісі

Оқулықтағы №5 есепті алдымен өздері шығарып алып, топ ішінде талқылап, әртүрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.





«Кластер» әдісі

6 есепті шығарудың әртүрлі тәсілін ұсынады.





Топтық жұмыс

7

Тиімді тәсілмен есепті шығарып, тақтаға шешімін жазады. Топтар бір-бірін тексереді.










Шығармашылық жұмыс

9

Диаграмманы оқып, әрбір жемістің массасын анықтайды. Диаграмма бойынша есептер құрастырады.






«Ойлан, тап!»

10

Ойланып, жауап береді. Логикалық тапсырма берілген мұқият оқып, өз ойымен бөліседі. Пікірін дәлелдейді.










«Плюс-минус-қызықты» әдісі арқылы кері байланыс алу.






- Түсімнің массасын анықтайды;

- егін ауданын анықтайды;

- түсімділікті анықтайды;

- бір-бірін тексереді.







- Есептің шартын жазады;

- шешуі болатын өрнекті таңдайды;

- өрнектің мәнін табады;

- жауабын жазады.





- Есепті топта шығарып алады;

- дұрыстығын теексереді;

- қарсыластармен пікір алмасады.









- Есепті шығарудың бірінші тәсілін ұсынады;

- есепті шығарудың екінші тәсілін ұсынады.





- Берілген есептерді тиімді тәсілмен есептеу өрнегін жазады;

- берілген өрнектердің шешімін табады;

- сыныптастары шығарған есепті тексеріп, қатесін түзетеді.









- Диаграманы оқиды;

- жемістердің массасын анықтайды;

- есеп құрастырады.







- Тапсырманы түсініп оқиды;

- шешуін тауып, жауабын айтады;

- өз ойын дәлелдейді.









Оқушылар кері байланыс парағының «Плюс» бағанына сабақта өзіне ұнаған нәрселерді жазады, «Минус» бағанына ұнамаған нәрселерді, ал «Қызықты» бағанына жаңа мәліметтерді жазады.






Бағалау критерийі:

- Есепті шығару.

Дескрипторы:

- Түсімнің массасын анықтайды.

- Егіннің ауданын анықтайды.

- Түсімділікті анықтайды.

- Бір-бірін тексеріп, қатесін түзетеді.


Бағалау критерийі:

есепті шығару.

Дескриптор:

- Есептің шартын жазады.

- Шешуі болатын өрнекті таңдайды.

- Өрнектің мәнін табады.

- Жауабын жазады.


Бағалау критерийі:

есепті шығару.

Дескриптор:

- Есепті топта шығарады.

- Дұрыстығын тексереді.

- Қарсыластармен пікір алмасады.





Бағалау критерийі:

Есепті шығару.

Дескриптор:

- Есепті шығарудың бірінші тәсілін табады.

- Есепті шығарудың екінші тәсілін табады.


Бағалау критерийі:

есепті тиімді тәсілмен шығару.

Дескриптор:

- Берілген есептерге тиімді тәсілді таңдайды.

- Өрнектің мәнін табады.

- Сыныптастарының есебін тексереді.

- Қатесін түзетеді.

«Галереяны шарлау» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.


Бағалау критерийі:

есеп құрастыру.

Дескриптор:

- Диаграмманы оқиды.

- Жемістердің массасын анықтайды.

- Есеп құрастырады.




Бағалау критерийі:

логикалық тапсрыманы шешу.

Дескриптор:

- Берілген тапсырманы түсініп оқиды.

- шешуін тауып, жауабын айтады.

- Өз ойын дәлелдейді.





Сабаққа деген өзінің көзқарасын білдіру.


20*35=700 ц

810:18=45 га

1000:100=10 ц/га







Шарты: m1- 14 ц/га

m2- 19 ц/га

M- 5320ц

S- ?

Шешуі: 5320:14+5320:19=660

Жауабы: 660 га.



Шешуі:

а) 480 кг = 480 000 г

(700 + 900)x= 480 000

1600х = 480 000

Х = 480 000 : 1600

Х = 300

ә) (75 +135) : х = 70

210 : х = 70

х = 210:70

х = 3


1) 25 · 30 = 750 т

30 · 50 = 1500 т

1500 : 750 = 2 есе артық

2) 50 : 25 = 2 есе артық





17*14+13*14 = (17+13)*14 = 420

19*35+1*35 = (19+1)*35 = 700

17*23-17*3 = (23-3)*17 = 340

4*129-3*129 = (4-3)*129 = 129

47*6-7*6 = (47-7)*6 = 240 9*21-9*11 = (21-11)*9 = 90





Алма – 500кг; шабдалы – 125кг; алмұрт – 250кг; қараөрік – 125кг.

ШПравая круглая скобка 1 арты: Алма – 500кг

Шабдалы – 125кг ? к





Шешуі:

Егер алғашқы алты көмек- шісінің қазған жері бірі-мен-бірі тең болса, онда диқаншымен қосылып бәрінің қазғаны жиырма бір қадам болатыны түсінікті.

Жауабы: Арықтың ұзын-дығы жиырма бір қадам, яғни 21м. Әр көмекшісіне үш қадамнан, яғни 3 метрден бөліп берген.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі