Түсінік хат 2024-2025 КТЖ 8-сынып.Қаз тар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түсінік хат 2024-2025 КТЖ 8-сынып.Қаз тар

Материал туралы қысқаша түсінік
Түсінік хат.КТЖ .8-сынып.Қазақстан тарихы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түсінік хат


2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін ұйымдастыру кезінде «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа алуы және оқу-тәрбие процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асыруы тиіс:

- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;

«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒ министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 26 қазандағы № 323 бұйрығы 6, 86, 85 қосымша оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары;

Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен

«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 22.05 2020 ж № 216 бұйрығы, ҚР Оқуағарту министрі м.а. 22.05.2023 ж. №140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда - ҚР Оқуағарту министрінің 03.07.2023 ж. № 194 бұйрығымен)

- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хаты Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми-әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2024 жылғы 10 маусымдағы №2 хаттама).



"Қазақстан тарихы" оқу пәні

Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес 5-11 сыныптарда "Қазақстан тарихы" міндетті оқу пәні ретінде оқытылады.

Жалпы білім беретін мектептердегі оқу процесі үлгілік оқу жоспарлары бойынша жүргізіледі - "Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" ҚР БҒМ 08.11.2012 ж. № 500 бұйрығы (өзгерістермен, , ҚР Оқу-ағарту министрінің 12 бұйрығымен енгізілген). 08. 2022 ж. № 365п 30.09.2022 ж. № 412 өзгерту енгізілді – , ҚР Оқу-ағарту министрінің 03.07.2023 № 194 бұйрығымен (кіріспе).

"Қазақстан тарихы" оқу пәні бойынша 5-11 сыныптарға арналған оқу жүктемесінің көлемі

5 сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат)

6-сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат)

7 сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат)

8 сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат)

9 сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат)

10-11 сынып-аптасына 2 сағат (жылына 68 сағат) – оқу жүктемесі.






5-11 сыныптардағы «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаурәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

5-сынып

1

2

2

3

6-сынып

1

1

3

2

7-сынып

2

2

3

1

8-сынып

1

1

2

2







Қазақстан тарихы

Сыныбы : 8 «В»

Аптасына 2-сағат,оқу жылында 68

Оқу жылы 2024-2025

Мұғалімі:

р/с

Бөлім/

Ауыспалы
тақырыптар


Сабақтың тақырыбы


Оқу мақсаттары

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту

I-тоқсан 16-сағат

1

ХХ ғасырдың

басындағы

Қазақстан


Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік- экономикалық жағдайы


8.3.1.1 қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;

1

3.09


2

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік- экономикалық жағдайы

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

6.09


3

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік- экономикалық жағдайы

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;


1

10.09


4

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

1

13.09


5

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс

8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру.

1

17.09


6

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;


1

20.09


7

1917 жылғы ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

24.09


8

1917 жылғы ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

1

27.09


9

1917 жылғы ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

8.2.3.1 ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру.

1

1.10


10

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

1

4.10


11

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы

8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

1

8.10


12

«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы БЖБ №1

8.2.3.1 ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру.

1

11.10


13-14

XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері / XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері


8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру

1

15.10

25.10

Мереке күні

15

ТЖБ №1

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық- саяси процестерге баға беру

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

1

18.10


16


Қайталау

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстанның жағдайына баға беру

1

22.10


II-тоқсан 16-сағат

17

Қазақстанда

кеңестік

биліктің

орнығуы


Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

5.11


18

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)


8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

8.11


19

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)


8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау


1

12.11


20

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)


8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;


1

15.11


21

Қазақстандағы ұлттық автономиялар


8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

1

19.11


22

Қазақстандағы ұлттық автономиялар


8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

1

22.11


23

Қазақстандағы ұлттық автономиялар


8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық

автономиялардың маңыздылығына баға беру;

1

26.11


24

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық

автономиялардың маңыздылығына баға беру;

1

29.11


25

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

1

3.12


26

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

6.12


27

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу


8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

1

10.12


28

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу

БЖБ №2

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

1

13.12


29

Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу


8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

1

17.12


30


ТЖБ №2

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

1

20.12


31


Жаңа экономикалық саясатқа көшудің қиыншылықтары

8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау

1

24.12


32


Қайталау

Тоқсан мақсаттары

1

27.12


III-тоқсан 20-сағат

33

Қазақстан

тоталитар

лық жүйе

кезеңінде

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

1

10.01


34

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

1

14.01


35

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

17.01


36

Қазақстандағы ұжымдастыру


8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;

1

21.01


37

Қазақстандағы ұжымдастыру


8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

1

24.01


38

Қазақстандағы ұжымдастыру


8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

1

28.01


39

Қазақстандағы ұжымдастыру

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау.

1

31.01


40

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар


8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

1

4.02


41

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

1

7.02


42

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

БЖБ №3

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

11.02


43

Кеңестік Қазақстан

ның мәдениеті: білім мен ғылым


Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау.

1

14.02


44

Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

1

18.02


45

Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

21.02


46

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым


8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;

1

25.02


47

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

1

28.02


48

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

4.03


49

Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым ғалым

БЖБ №4

8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

1

7.03


50

Қ.Сәтбаев – жан-жақты

8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

1

11.03


51

ТЖБ №3

8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

1

14.03


52


Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым

8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру.

1

18.03


IY-тоқсан 16-сағат

53

Кеңестік Қазақстан

ның мәдениеті: әдебиет пен өнер

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің дамуы


8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру.

1

1.04


54

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің дамуы

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

1

4.04


55

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің дамуы

8.2.2.3 өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау

1

8.04


56

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы

8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру;


1

11.04


57

XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы

БЖБ №5

8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

1

18.04


58

Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы


8.3.2.1 қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалау;

1

22.04


59

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы

8.3.2.2 Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау.

1

25.04


60

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы

8.1.2.2 соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын анықтау.

1

26.04


61

Қазақстан – майдан арсеналы


8.4.2.2 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу;

1

29.04


62

Қазақстан – майдан арсеналы

8.1.2.2 соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын анықтау.

1

2.05


63-64

Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті / Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті



8.2.2.5 соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық рухын көтерудегі маңызын бағалау.


8.2.2.3 өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау

1

6.05

9.05

Мереке күні

65

Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы БЖБ №6

8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау.

1

13.05


66

Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы


8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

1

16.05


67


ТЖБ №4


8.2.2.5 соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық рухын көтерудегі маңызын бағалау.

8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау.

1

20.05


68


Қорытынды қайталау

Тоқсан мақсаттары

1

23.05


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2025
364
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі