«Түстер
әлемі»
Мақсаты: Заттардың түстерін
көріп қабылдауды дамыту. Негізгі
түстерді салыстара отырып, ажырату, жұбын
табу.Балалардың ойлау қабілеттерін, зейіндерін
дамыту. Балалардың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін
молайтып, ой - түйсігін, қиялын
дамыту.
Әдіс-тәсілі:
Ойын-сабақ, сұрақ-жауап,
әңгімелесу
Көрнекіліктер:
Қатты қағаздан жасалған доптар, машиналар,
қолғаптар, фетр кілемшелер, түрлі – түсті таяқшалар, ыдыс,
ленталар, қыстырғыштар.
Ұйымдастыру
барысы:
Педагог
баламен
сәлемдеседі.
- Бүгін біздің сабағымызға қонақ келді. Бұл Жас
суретші.
Ол бізді түстер әлемімен таныстырып
өтеді.
- Қарашы, ол бізге сурет салып келіпті. Бұл
не?
- Шар
- Шар қандай?
(қызыл).
- Ал бізде қызыл түсті не
бар?
- Ал мынау не? ... (осы түрде сары, көк, жасыл
түстерімен танысу). Сұрақтар қою арқылы нақты түстер жайлы
ұғымдарын меңгерту. ойлау қабілетін
кеңейту.
Қажетті
құралдар: фетрден кілемдер, қатты қағаздан
жасалған доптар мен машиналар.
Ойын
барысы: Балаға алдын ала дайындалған заттар
мен түрлі- түсті қағаздан немесе фетрден
кілемдерді салыстыра отырып, оларды бір – бірінен
ажырату және сәйкестендіру ұсынылады. Алдымен мұғалім көрнекі түрде
мысал көрсетеді.
- Мына кілемдеріміздің түсі қандай? (сары, жасыл,
қызыл,көк)
- Балақай, ал мына қораптың ішінде не бар екенін
көрейікші.
Педагог
қораптан қатты қағаздан жасалған доптар мен
машиналарды шығарып, олардың әрқайсысын өз түсіне ұқсаc кілемге
қоюды өтінеді.
- Мына доптың түсі
қандай?
- Баланың жауабы
- Ал машинаның түсі
ше?
- Баланың жауабы
Тапсырманы орындап болған соң баланың назарын
түрлі – түсті пішіндегі машина гараждарына аударады.
Балаға түстеріне байланысты әр көлікті өз
гараждарына орналастыру талап
етіледі.
Ойын: Сәйкесін
тап
Қажетті
құралдар: түрлі – түсті таяқшалар мен
ыдыс
Ойын
барысы: Педагог балаға бетінде
төрт түсі бар ыдыс пен түрлі – түсті таяқшаларды ұсынады. Бала
таяқшаларды түсіне қарай салуы
тиіс.
Тапсырма орындалып болған соң, шашылған
қолғаптарды түсі мен жұбына қарай жинауға көмек беруін
сұрайды.
Суретті
боя
Қажетті
құралдар: Түссіз сурет және түрлі – түсті
қаламдар
Ойын
барысы: Бала боялмаған түссіз сурет ұсынылады.
Суретті бояу барысында баладан заттардың түстерін сұрау арқылы
немесе білмеген жағдайда нұсқау бере отырып, әр бөлігін қажетті
түстерге бояйды. Мысалы, - Жапырақтың түсі қандай
болады?
- Күннің түсі
қандай?
Мұндай ойын балалардың түсінулерін және
шапшаңдықтарын шыңдайды.
Сергіту
сәті
Сары,жасыл,қызыл көк
гүлдер,
Бұл недеген көп
гүлдер.
Теріп,теріп
алайық,
Қонақтарға
сыйлайық.
Ұсақ қол маторикасын
дамыту:
Ленталарға қыстырғыштарды түсі бойынша
қыстыру.
Қорытынды: Баланы
мақтау, мадақтау. Өтілген тақырыпты
қорытындылау.