Садекова Айгуль Бақытқызы
Алматы қаласы
№97 б/балабақшасының педагог психологі
Тақырыбы: «Түстер және көңіл күй».
Мақсаты: Түстерді пайдалана балалардың көңіл-күйлерін көтеру және байқағыштық қабілеттерін арттыру. Жабдықтар: Түстер үлгілері, кеме суреті және түрлі түсті доп.
Әдіс-тәсілдер:Түстер терапиясы. Ойын түрінде.
Сөздік жұмыс:көңіл-күй,елестету
Полингвалды компонент:түстер-цвета-colors
Оқу –қызметтің барысы:
Психолог:Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Психолог:
-
Мен сендермен тағыда кездескеніме өте қуаныштымын.Ал,қане,бәріміз қолымыздан ұстап,дөңгелене шаттық шеңберін құрайық.
-
Онда балалар :
Мына сұлу әлемде,
Адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге,
Күн сәулесін төгеді.
Психолог:
-
Балалар,ыңғайланып,жайғасып орындарымызға отырамыз.
-
Балалар, бүгін біздер түрлі-түстер әлеміне саяхат жасаймыз. Ол үшін бізге үлкен кеме қажет болады.Көзімізді жұмып бәріміз кемені елестетеміз.Сол кемеге бәріміз мініп өздеріңе ұнаған орындарыңа отырсаңдар болады.Ондай болса саяхат жасауға дайынсыңдар ма?
-
Уақытты көп создырмай саяхатқа аттанайық. /1-2мин/ (А.Вивальди «Шторм» музыкасы)қойылады.
-
Көздерімізді жай мен ашамыз.Балалар сендер алдарыңда қандай түстерді көріп отырсыңдар?
-
Түстердің атын атап шығайықшы.
-
Қандай түстерді білеміз?
Балалар:қызыл,жасыл,көк,жасыл қоңыр,қара,ақ,сары т.б.
Психолог:
-
Осы аталған түстердің біздің көңіл-күйімізге әсері бар ма?Қандай түстер бізге жайлылық сыйлайды?Балалар бізді қоршаған әлемнің бәрі түрлі-түсті бояаулардан тұрады екен иә?
-
Қандай түстер тыныштандырады?
-
Қандай түстер көңіл-күйімізді түсіреді?
-
Қандай түстер тәбетімізді ашады?
-
Қандай түстер жақсы көңіл-күй сыйлайды?
Түсті қағаздарды көрсете отырып,бояулар қалай әсер ететінін балалармен бірге талдау.
-
Ал,көңілді түстер:
Балалар:қызыл,сары,сарғылт,ашық жасыл,ашық көк түстері жатады.
Психолог: -Ал,көңілсіз түстер?
Балалар: -қара,сұр,қоңыр,қою көк .
Психолог:
-
Балалар сендер түстер арқылы көңіл-күйді көтеруге болатынын білдіңдер бүгін.Біздің уақытымыз аяқталып қалыпты,біз балабақшаға қайта оралуымыз керек,ондай болса бәріміз көздерімізді жұмамыз да 1-2 мин музыка тыңдаймыз...А.Вивальди «Шторм»музыкасын тыңдау. Көзімізді жаймен ашамыз.
Сергіту сәті:
Бойыңды сергек тік ұста,
Емін-еркін тыныста.
Деміңді ішке тез алда,
Сол қолыңды соз алға.
Қол ұшына қара да,
Ұшбұрыш сыз ауада,
Оң қолың да,бос тұрмасын.
Шеңбер жасап зырласын.
-
Балалар бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?
-
Несімен ұнады?
-
Не үйрендік?

Балалар:- Түстерді ажырата білуді.
Психолог:
-
Жарайсыңдар !Түстер туралы бүгінгі өткен оқу қызметімізді есімізде сақтап және қолданып жүрейік.Осымен бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды.
Жүректен-жүрекке. Балалармен бірге шеңбер құрып,бір-біріне күн шапақтарына қарап ризашылығымызды білдірейік.
Балалар: Ризамыз өткен күнге,
Ризамыз келер күнге.
Ризамыз бұл өмірге.
Ризамыз осы күнге!!!
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: Түстерді ажыратуды
Игереді:. Түстердің көңіл-күйге әсер ететінін.
Меңгереді:Түстерді бір-бірімен үйлестіруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түстер және көңіл күй
Түстер және көңіл күй
Садекова Айгуль Бақытқызы
Алматы қаласы
№97 б/балабақшасының педагог психологі
Тақырыбы: «Түстер және көңіл күй».
Мақсаты: Түстерді пайдалана балалардың көңіл-күйлерін көтеру және байқағыштық қабілеттерін арттыру. Жабдықтар: Түстер үлгілері, кеме суреті және түрлі түсті доп.
Әдіс-тәсілдер:Түстер терапиясы. Ойын түрінде.
Сөздік жұмыс:көңіл-күй,елестету
Полингвалды компонент:түстер-цвета-colors
Оқу –қызметтің барысы:
Психолог:Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Психолог:
-
Мен сендермен тағыда кездескеніме өте қуаныштымын.Ал,қане,бәріміз қолымыздан ұстап,дөңгелене шаттық шеңберін құрайық.
-
Онда балалар :
Мына сұлу әлемде,
Адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге,
Күн сәулесін төгеді.
Психолог:
-
Балалар,ыңғайланып,жайғасып орындарымызға отырамыз.
-
Балалар, бүгін біздер түрлі-түстер әлеміне саяхат жасаймыз. Ол үшін бізге үлкен кеме қажет болады.Көзімізді жұмып бәріміз кемені елестетеміз.Сол кемеге бәріміз мініп өздеріңе ұнаған орындарыңа отырсаңдар болады.Ондай болса саяхат жасауға дайынсыңдар ма?
-
Уақытты көп создырмай саяхатқа аттанайық. /1-2мин/ (А.Вивальди «Шторм» музыкасы)қойылады.
-
Көздерімізді жай мен ашамыз.Балалар сендер алдарыңда қандай түстерді көріп отырсыңдар?
-
Түстердің атын атап шығайықшы.
-
Қандай түстерді білеміз?
Балалар:қызыл,жасыл,көк,жасыл қоңыр,қара,ақ,сары т.б.
Психолог:
-
Осы аталған түстердің біздің көңіл-күйімізге әсері бар ма?Қандай түстер бізге жайлылық сыйлайды?Балалар бізді қоршаған әлемнің бәрі түрлі-түсті бояаулардан тұрады екен иә?
-
Қандай түстер тыныштандырады?
-
Қандай түстер көңіл-күйімізді түсіреді?
-
Қандай түстер тәбетімізді ашады?
-
Қандай түстер жақсы көңіл-күй сыйлайды?
Түсті қағаздарды көрсете отырып,бояулар қалай әсер ететінін балалармен бірге талдау.
-
Ал,көңілді түстер:
Балалар:қызыл,сары,сарғылт,ашық жасыл,ашық көк түстері жатады.
Психолог: -Ал,көңілсіз түстер?
Балалар: -қара,сұр,қоңыр,қою көк .
Психолог:
-
Балалар сендер түстер арқылы көңіл-күйді көтеруге болатынын білдіңдер бүгін.Біздің уақытымыз аяқталып қалыпты,біз балабақшаға қайта оралуымыз керек,ондай болса бәріміз көздерімізді жұмамыз да 1-2 мин музыка тыңдаймыз...А.Вивальди «Шторм»музыкасын тыңдау. Көзімізді жаймен ашамыз.
Сергіту сәті:
Бойыңды сергек тік ұста,
Емін-еркін тыныста.
Деміңді ішке тез алда,
Сол қолыңды соз алға.
Қол ұшына қара да,
Ұшбұрыш сыз ауада,
Оң қолың да,бос тұрмасын.
Шеңбер жасап зырласын.
-
Балалар бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?
-
Несімен ұнады?
-
Не үйрендік?

Балалар:- Түстерді ажырата білуді.
Психолог:
-
Жарайсыңдар !Түстер туралы бүгінгі өткен оқу қызметімізді есімізде сақтап және қолданып жүрейік.Осымен бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды.
Жүректен-жүрекке. Балалармен бірге шеңбер құрып,бір-біріне күн шапақтарына қарап ризашылығымызды білдірейік.
Балалар: Ризамыз өткен күнге,
Ризамыз келер күнге.
Ризамыз бұл өмірге.
Ризамыз осы күнге!!!
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: Түстерді ажыратуды
Игереді:. Түстердің көңіл-күйге әсер ететінін.
Меңгереді:Түстерді бір-бірімен үйлестіруді.
шағым қалдыра аласыз













