|
Тақырыбы |
Түсті металл кендері |
|
|
Мақсаты |
Топ арқылы тақырыптың мазмұнын ашу арқылы жатқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету.оқушынң ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту, |
|
|
Жалпы мақсат |
Дүниетану пәнін тапсырмалар көмегімен танысу арқылы біледі, оны қолданып өмірде пайдалана алады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар топпен жұмыс істеу арқылы тақырыпты түсінеді және алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан, біріктір, бөліс, Кім шапшаң |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Суреттер,маркерлер, тақта, стикерлер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
«Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Қайталау сұрақтарына жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындау |
|
Түсіну |
Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау 1 топ Пайдалы қазбалар 2 топ Түсті металл 3 топ Тау байлықтары |
Өткен тақырыпты меңгеріп жаңа тақырыпқа қадам Жигсо әдісі пайдалану Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіне білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
Мағананы ашу арқылы |
Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін ой бөлісу |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді |
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Ойлан, біріктір, бөліс арқылы тақырыпты талдау |
Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды |
|
Жинақтау |
Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі |
Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түсті металл кендері
Түсті металл кендері
|
Тақырыбы |
Түсті металл кендері |
|
|
Мақсаты |
Топ арқылы тақырыптың мазмұнын ашу арқылы жатқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету.оқушынң ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту, |
|
|
Жалпы мақсат |
Дүниетану пәнін тапсырмалар көмегімен танысу арқылы біледі, оны қолданып өмірде пайдалана алады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар топпен жұмыс істеу арқылы тақырыпты түсінеді және алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан, біріктір, бөліс, Кім шапшаң |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Суреттер,маркерлер, тақта, стикерлер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг |
«Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Қайталау сұрақтарына жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындау |
|
Түсіну |
Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау 1 топ Пайдалы қазбалар 2 топ Түсті металл 3 топ Тау байлықтары |
Өткен тақырыпты меңгеріп жаңа тақырыпқа қадам Жигсо әдісі пайдалану Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіне білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
Мағананы ашу арқылы |
Жаңа тақырыпты меңгерту үшін әр топқа тапсырмалар тарату жаңа тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін ой бөлісу |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер жасап отырған ортаға шығып өз ойын жеткізеді |
|
Сергіту сәті |
жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Ойлан, біріктір, бөліс арқылы тақырыпты талдау |
Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды |
|
Жинақтау |
Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі |
Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













