««Бекітемін»
Мектеп директоры ___________ «_____»___________2023ж
Тұтықпа балаларға арналған топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Тұтықпа балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстары бір оқу жылына жоспарланған. Түзете-дамыту жұмыстарының мазмұны келесі бағыттарда болады: бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу, сөйлеу кезіндегі тыныс алуын қалыптастыру, қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін (координациясы) дамыту, сөйлеу кезіндегі тыныс алуды қалыптастыру, сөйлеу тілінің просодикалық жағын дамыту.
Тұтықпа балалардың бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеуде келесі жаттығулар кешені қолданылады: қол, аяқ және дене бұлшықеттерін босаңсыту жаттығулары, мимикалық және артикуляциялық бұлшықеттерін босаңсыту жаттығулары және жалпы және ұсақ моториканы дамыту жаттығулары.
Сөйлеу кезіндегі тыныс алуды қалыптастыру жұмыстары келесі кезектілікпен жүргізіледі: диафрагмальді дем шығаруға дайындық және диафрагмальді дем шығаруды қою, ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру, ұзақ фонациялық дем шығаруды дамыту, тілдік (дауысты дыбыстар эталоны арқылы), тілдік дем шығаруды буындарда (ашық, тұйық, бітеу), сөздерде (екі буынды, үш буынды, күрделі құрылымды), сөз тіркестерінде (екі сөзден, үш сөзден, күрделі құрылымды), сөйлемдерде, мәтіндерде, өлең жолдарынды) дамыту.
Жұмыстың келесі бағыты – қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін (координациясы) дамыту. Бұл бағытта тілдік және тілдік емес қимыл-қозғалыстың ырғағы мен жылдамдығын сезінуін дамыту, жалпы және артикуляциялық моториканың жылдамдығы мен ырғақтылығын байланыстыру (логоритмика), бұлшықет тонусын реттеу (ырғақты жаттығулар арқылы), жылдамдық пен ырғақ сезімін дамыту (әртүрлі музыкалық жылдамдық пен ырғақта жүру, шапалақтау), сөйлеуді қимыл-қозғалыспен үйлестіруді дамыту (дауысты дыбыстарда, буында, сөздерде, сөз тіркестерінде, мәтінде сөйлеу мен қимыл-қозғалысты үйлестіру) жұмыстары жүргізіледі.
Сөйлеу тілінің просодикалық жағын дамыту: Дауыс күші мен динамикалық диапазонын дамыту (дауысты дыбыстар арқылы), дауыстың әуезділігін дамыту, сөйлеу тілін интонациялық безендіру дағдыларын дамыту, сөйлеу тіліндегі кідірістермен жұмыс.
Түзете-дамыту жұмыстарының тапсырмалары қарапайымнан күрделіге қағидасын негізге ала отырып құрастырылды.
I-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 12 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
I-тоқсан |
|||||
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Диафрагмальді-қабырғалық тыныс алуға дайындық |
|
2 |
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды қою |
|
2 |
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. |
|
2 |
|
|
|
|
А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. Дауыспен жұмыс |
|
2 |
|
|
|
|
Ырғақты жаттығулар. А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. |
|
2 |
|
|
|
|
А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
II-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 14 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Мимикалық және артикуляциялық бұлшықеттерді босаңсыту. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Ырғақты жаттығулар. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін дамыту |
|
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін дамыту |
|
|
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы) |
|
2 |
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы) |
|
|
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы). Дауыспен жұмыс |
|
2
|
|
|
III-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 22 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Ашық буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Тұйық буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Бітеу буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Үш буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Үш буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
|
|
Күрделі құрылымды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Күрделі құрылымды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Екі-үш сөзден құралған сөз тіркестері арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі-үш сөзден құралған сөз тіркестері арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
IV-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 14 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Сөйлемдер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Сөйлемдер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Дауыспен жұмыс |
|
2 |
|
|
|
|
Мәтіндер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Мәтіндер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
|
|
Өлеңдер мен жаңылтпаштар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Өлеңдер мен жаңылтпаштар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Өз бетінше сөйлеуде тілдік дем шығаруды дамыту. Сөйлеу тілін жоспарлау |
|
2 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тұтықпа
тұтықпа
««Бекітемін»
Мектеп директоры ___________ «_____»___________2023ж
Тұтықпа балаларға арналған топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Тұтықпа балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстары бір оқу жылына жоспарланған. Түзете-дамыту жұмыстарының мазмұны келесі бағыттарда болады: бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу, сөйлеу кезіндегі тыныс алуын қалыптастыру, қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін (координациясы) дамыту, сөйлеу кезіндегі тыныс алуды қалыптастыру, сөйлеу тілінің просодикалық жағын дамыту.
Тұтықпа балалардың бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеуде келесі жаттығулар кешені қолданылады: қол, аяқ және дене бұлшықеттерін босаңсыту жаттығулары, мимикалық және артикуляциялық бұлшықеттерін босаңсыту жаттығулары және жалпы және ұсақ моториканы дамыту жаттығулары.
Сөйлеу кезіндегі тыныс алуды қалыптастыру жұмыстары келесі кезектілікпен жүргізіледі: диафрагмальді дем шығаруға дайындық және диафрагмальді дем шығаруды қою, ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру, ұзақ фонациялық дем шығаруды дамыту, тілдік (дауысты дыбыстар эталоны арқылы), тілдік дем шығаруды буындарда (ашық, тұйық, бітеу), сөздерде (екі буынды, үш буынды, күрделі құрылымды), сөз тіркестерінде (екі сөзден, үш сөзден, күрделі құрылымды), сөйлемдерде, мәтіндерде, өлең жолдарынды) дамыту.
Жұмыстың келесі бағыты – қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін (координациясы) дамыту. Бұл бағытта тілдік және тілдік емес қимыл-қозғалыстың ырғағы мен жылдамдығын сезінуін дамыту, жалпы және артикуляциялық моториканың жылдамдығы мен ырғақтылығын байланыстыру (логоритмика), бұлшықет тонусын реттеу (ырғақты жаттығулар арқылы), жылдамдық пен ырғақ сезімін дамыту (әртүрлі музыкалық жылдамдық пен ырғақта жүру, шапалақтау), сөйлеуді қимыл-қозғалыспен үйлестіруді дамыту (дауысты дыбыстарда, буында, сөздерде, сөз тіркестерінде, мәтінде сөйлеу мен қимыл-қозғалысты үйлестіру) жұмыстары жүргізіледі.
Сөйлеу тілінің просодикалық жағын дамыту: Дауыс күші мен динамикалық диапазонын дамыту (дауысты дыбыстар арқылы), дауыстың әуезділігін дамыту, сөйлеу тілін интонациялық безендіру дағдыларын дамыту, сөйлеу тіліндегі кідірістермен жұмыс.
Түзете-дамыту жұмыстарының тапсырмалары қарапайымнан күрделіге қағидасын негізге ала отырып құрастырылды.
I-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 12 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
I-тоқсан |
|||||
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Диафрагмальді-қабырғалық тыныс алуға дайындық |
|
2 |
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды қою |
|
2 |
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. |
|
2 |
|
|
|
|
А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. Дауыспен жұмыс |
|
2 |
|
|
|
|
Ырғақты жаттығулар. А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту. |
|
2 |
|
|
|
|
А.Н.Стрельникова жаттығулары арқылы диафрагмальді-қабырғалық дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
II-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 14 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Мимикалық және артикуляциялық бұлшықеттерді босаңсыту. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Ырғақты жаттығулар. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Босаңсыту жаттығулары. Ұзақ тілдік емес дем шығаруды қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін дамыту |
|
|
|
|
|
|
Қимыл-қозғалыс ырғақтылығы мен үйлесімділігін дамыту |
|
|
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы) |
|
2 |
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы) |
|
|
|
|
|
|
Фонациялық дем шығаруды дамыту (дауысты дыбыстар эталоны арқылы). Дауыспен жұмыс |
|
2
|
|
|
III-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 22 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Ашық буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Тұйық буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Бітеу буындар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Үш буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Үш буынды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
|
|
Күрделі құрылымды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Күрделі құрылымды сөздер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Екі-үш сөзден құралған сөз тіркестері арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Екі-үш сөзден құралған сөз тіркестері арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
IV-тоқсан
Аптасына – 2 сағаттан
Барлығы – 14 сағат
|
№ |
Сабақ тақырыбы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
Сөйлемдер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Сөйлемдер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Дауыспен жұмыс |
|
2 |
|
|
|
|
Мәтіндер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Мәтіндер арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Босаңсыту жаттығулары |
|
2 |
|
|
|
|
Өлеңдер мен жаңылтпаштар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту |
|
2 |
|
|
|
|
Өлеңдер мен жаңылтпаштар арқылы тілдік дем шығаруды дамыту. Логоритмикалық жаттығулар |
|
2 |
|
|
|
|
Өз бетінше сөйлеуде тілдік дем шығаруды дамыту. Сөйлеу тілін жоспарлау |
|
2 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













