Тұздар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұздар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар



Бөлім:

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс.

Машықкердің аты-жөні:

Сәрсенбекова Жұлдыз Тохтамұратқызы

Күні:

25.04.2024 ж.

Сыныбы: 8 "А"

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алкендер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.10-тұздарды алудың әртүрлі әдістерін білу, сәйкес реакция теңдеулерін құрастыру.

Сабақтың мақсаты:

  • Алыну жолдарының реакция теңдеулерін анықтайды

  • Тұздардың формулаларын басқа күрделі   қосылыстардың формулаларынан ажырата алады;

  • Тұздардың құрамын, жіктелуін біледі

Бағалау критерийлері:

  • Тұздардың мағынасын және оның түрлерін біледі;

  • Тұздардың алыну реакция теңдеулерін анықтайды;

  • Тұздардың формуласын және басқа күрделі қосылыстардың формулаларынан ажырата алады;

  • Тұздардың құрамы мен жіктелуін біледі;

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану, талдау, бағалау;

Алдыңғы білім:

Негіздің қасиеттері.




Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин




2 мин

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.



ә) «Додекаэдр» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызады.

б) Топқа бөлу

Берілген фигуралардың түсі бойынша 3 топқа бөледі.

1 – топ: “Орта”

2 – топ: Қышқылдық”

3 – топ: Негіздік





а) Сәлемдеседі. Түгенделінеді. Сабаққа дайындалып, оқу құралдарын алады.



ә) Берілген додекаэдр арқылы онда жазылған іс – қимылды жаңындағы оқушымен істейді.


б) Берілген фигуралардың түсі арқылы 3 топқа бөлінеді.


Жарайсыңдар!







Карточкалар, номер жазылған қағаздар.


II. Үй тапсырмасы



7 мин

«Жұмыртқа» әдісі арқылы оқушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақ жазылған жұмыртқа жартысына жауабы бар жұмыртқа жартысын қою арқылы сұрақтарға жауап береді.











Оқушылар қойылған сұрақтар бойынша өткен тақырыптарды есіне түсіреді.




Мадақтау арқылы бағаланады «Жарайсың!» «Тамаша!», «Керемет!», «Жақсы!» және т.б.


Жұмыртқа пішінді карточкалар



Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин.



«Жұмбақты тап» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады және мақсатымен танысады.


  1. Жеке өзiн жей алмайсың, Онсыз асты да аузыңа салмайсың.

  2. А қ қиыршық еритiн, Ас жоқ одан жеритiн.











Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатын Canva қосымшасын пайдаланып презентация арқылы көрсетеді.

Жұмбақтың жауабын табу арқылы тақырыпты анықтайды.

Мақсатымен танысады.

Берілген суреттер бойынша әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады. Тақырыптық презентацияны қарай отыра дәптерлеріне конспект жазады.

«Жарайсыңдар!»



Дескриптор:

  1. Жұмбақты шешу арқылы тақырыпты анықтайды.

  2. Суреттермен жұмыс жасайды.

  3. Жаңа тақырыпты мұқият тыңдайды.


Canva қосымшасы



9-сынып химия кітабы (2 бөлім) және жұмыс дәптер

Сабақтың ортасы


4 мин

















5 мин











7 мин





Топтық жұмыс”

«Жұбын тап» әдісі арқылы әр топқа тұздардың жіктелуіне байланысты тапсырма беріледі.

I – топ:


II топ:


III топ:











Жұптық жұмыс

«Жаңғақ» әдісі арқылы тұздарды алу әдістерінің реакция теңдеулерін жазады.








Видеокөрсетілім

9 Зертханалық жұмыс «Тұздардың қасиеттері және алынуы»





Топтағы оқушылар бірігіп жұмыс жасайды, ізденіс қызметін атқарады. Бір – бірімен ой алмасады. Жылдам қимылдайды.

Әр топта жалпы балл – 8 балл. Бірінші бітірген топ оқушыларына +1 балл.



Мадақтау арқылы бағаланады «Жарайсың!» «Тамаша!», «Керемет!», «Жақсы!» және т.б.


Дескриптор:

  1. Тұздардың түрлерін біледі;

  2. Тұздардың түрлеріне қарай олардың формулаларын біледі;

  3. Тұздардың алу әдістерін біледі,


Сұрақтар жазылған карточкалар және жауаптары жазылған карточкалар
























Сабақтың соңы

5 мин








2 мин

Қорытынды:

«Мегамозг»

әдісі арқылы бүгінгі сабақта өткен тірек сөздерді ми қыртыс араларына жазып шығады.


Рефлексия:

«Алтын сандық» әдісі арқылы сабақты түсінгені немесе түсінбегені, сұрақтары болса сол туралы жазады және тақтаға іледі.

Оқушылар берілген ми пішінді карточкаларына бүгінгі сабақтағы тірек сөздерді жазып шығады.





Оқушылар сабақты тиынның бетіне өз ойларын жазады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін.


Карточкалар



Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары   ________________Шәріпхан Д.Е


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
28
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі