Материалдар / Түзету – дамыту сабақтың тақырыбы: "Көлемді іс жүзінде айқындап оны қабылдау".
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түзету – дамыту сабақтың тақырыбы: "Көлемді іс жүзінде айқындап оны қабылдау".

Материал туралы қысқаша түсінік
Түзету – дамыту сабақтың тақырыбы: Көлемді іс жүзінде айқындап оны қабылдау. Сабақтың міндеттері: 1) Көлемді айқындау және қабылдауды дамыту. 2) Ойлауды дамыту (іс жүзінде көлемді айқындау және қабылдау)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1904
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түзету – дамыту сабақтың тақырыбы: Көлемді іс жүзінде айқындап оны қабылдау. Сабақтың міндеттері:1) Көлемді айқындау және қабылдауды дамыту.2) Ойлауды дамыту (іс жүзінде көлемді айқындау және қабылдау)І.Кіріспе бөлім.1. Психологиялық дайындық.2. Сабақ міндеттерімен танысу.ІІ. Негізгі бөлім.Сенсориканы дамыту ойыны:Мақсаты: Оқушыларға заттардың пішінін көлеміне: үлкен-кішілігіне; Ұзын-қысқалығына, қалың-жұқа т.б. заттардың көлеміне қарай бағдарлай білуге, қол әрекетін заттың көлеміне қарай ыңғайлауға, үлкен-кіш, ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, қалың-жұқа сөзін дұрыс қолдана білуге үйрету. Заттарды белгілеріне қарай топтастыру мен айыра білуге үйретуді жалғастыру; қолмен ұстап көру арқылы заттарды таңдай білуге үйрету. Қажетті материалдар. Қуыршақ, доптар (бір түсті), бірақ әртүрлі пішіндегі т.б. Балаларды, қуыршақты доппен ойнату арқылы, үлкен-кіші доптардың кімге қалай қолдану керектігін түсіндіреді. «Үлкен доп, кішкентай доп». Кішентай допты алақанға жасыруға болады, ал үлкен допты алақанаға жасыруға болмайды. Сол сияқты, кубиктармен жұмыс. Ұстап көру, алақанмен және үлкен кубиктарды құшақпен ұстап көру, айырмашылығын оқушылардан сұрау. Бұл не? пішіні қандай т.б. сұрақтар қою.Сергіту сәті:Біздер тату боламызӘнде шырқап саламызЖаттығулар жасасақЖақсы серігіп қаламыз!Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз,Бұрыламыз оңға бір, бұрыламыз солға бірБір, екі, үш, төрт-Жоғары қолды созамыз. ІІІ. Сабақты қорыту:1. Біздің сабағымызда нені дамыттық.2. Сендерге не ұнады?3. сендерге не ұнамады?4. Өз әрекеттеріңе ауызша баға беріңдер.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!