Астана қаласы әкімдігінің «Нұрлы жүрек» әлеуметтік қызмет көрсету орталығы» КММ
БЕКІТІЛДІ
Стационар бөлімінің
Әдіскері: А.И. Аверина
«__» _______2025
Түзету сабақ
Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Мұғалім-дефектолог: Алиева С.Б.
Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Мақсаты:
1. Түзете-білімділік: адам дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін үйрету;
2. Түзете-дамытушылық: балалардың ойлау, көру, есте сақтау дағдыларын және ұсақ моторикасын дамыту.
3. Түзете-тәрбиелік: балаларды ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбилелеу, тазалыққа, танымдылық қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың көрнекті құрал-жабдықтары: жылулық шеңбер, түсіндіру, суретпен жұмыс, тыныс алу жаттығуы, әуенді сергіту сәті, ойын, мадақтау.
Қажетті көрнекі құралдар: Адамның дене мүшелерінің суреттері
-
Сәлеметсіндер ме, балалар
-
Көңіл-күйлерін қалай?
-
Олай болса мен сендермен көріскеніме қуаныштымын. Балалар, ортаға
шығып шаттық шеңберін құрайық.
Жылуық шеңбері:
Кел, достарым келіңдер.
Қолдарынды беріңдер,
Шаттық толы шеңберге,
Қуанышпен еңіндер.
Кіріспе әңгіме
-
Балалар, бүгін біз «дене мүшелерімен» танысатын боламыз
Адамның дене мүшелері болады олар:
Бас, мойын, қол, аяқ, тізе, шынтақ, саусақ, кеуде, иық - адамның дене мүшелері . Мұны адамның қаңқасы дейді. Адамның бас мүшесінде шаш, бет, көз, құлақ, мұрын, ауыз, маңдай, шеке, иек, қас, ерін, тіс, тіл, , т.б. мүшелер орналасқан. Осы мүшелердің атқаратын өз қызметтері бар. Адамдар баспен ойлайды, көзбен көреді, мұрынмен дем алады, құлақпен естиді, ауызбен тамақтанады, тілмен сөйлейді, тіспен тамақ шайнайды, аяқпен жүреді, қолмен ұстайды. Әр адам өз дене мүшелерін таза ұстау керек. Денсаулықтың кепілі - тазалық.
-
Балалар, мен дене мүшелерін атап шығам, сен өзіннен көрсетіп шық.
Сергіту сәті (әуенімен).
«Бала, бала, балапан»
«Қыз бала мен ұл баланы» құрастыру ойыны
Ұсақ моториканы дамыту жаттығуларын қолданамыз, біз қолмен, саусақпен жұмыс жасадық, сондықтан саусақтарымызды қимылдатып жаттығу жасап алайық.
-Сергіту сәті (әуенімен).
«Қолыңды жуу»
«Тыныс алу гимнастикасы». Түтікті (трубочка) қолдана отырып қағазды жинап шығу
-Жарайсындар , балалар. Ал енді келесі тапсырма «Адам денесін құрастыр». Суретке қарап дене мүшелерін жинап шығу
- Жарайсындар , балалар, бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті (әуенімен).
«Бас, иық, тізе, аяқ»
- Жарайсындар , балалар.
Бүгінгі сабағымызды қортындылай, балалар қазыр тапсырманы орындап шығады.Мына тұрған суреттерден мен атаймын сендер алып көрсету керексіндер, жарайма
«Вербальдық инструкцияны» орындау.
- Жарайсындар , балалар.
Сергіту сәті:
«Көңілді-күй»
Балалар:
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бүгінгі келген қонаққа ,
Сау болыңыз деп айтамыз.
Бүгінгі сабағымыз осымен аяқталды, сау болындар, балалар сендерге үлкен рахмет.
Қорытынды.
Ойын қызықты әрі тартымды болуы үшін үнемі ойынды және ойыншықтарды түрлендіріп отыру керек. Себебі ол, балалардың ойлау, есіту, есте сақтау қабілеттерін дамытып қана қоймай, олардың ойынға деген қызығушылықтарын арттырады. Балаларды ынталандыру үшін оларға кішігірім сыйлық жасап, тосын сый жасап отырған оң нәтижесін береді.
-Балалар бүгін біздер қандай мүшелермен таныстық?
-Қандай дене мүшелерімен барлығымыз атап өтейік?
-Дене мүшелерінің атқаратын қызметтері қандай?
-Деніміз сау болу үшін күнделікті немен шұғылдануымыз қажет?
-Сау болыңыздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түзету сабақ Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Түзету сабақ Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Астана қаласы әкімдігінің «Нұрлы жүрек» әлеуметтік қызмет көрсету орталығы» КММ
БЕКІТІЛДІ
Стационар бөлімінің
Әдіскері: А.И. Аверина
«__» _______2025
Түзету сабақ
Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Мұғалім-дефектолог: Алиева С.Б.
Тақырыбы: «Дене мүшелері»
Мақсаты:
1. Түзете-білімділік: адам дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін үйрету;
2. Түзете-дамытушылық: балалардың ойлау, көру, есте сақтау дағдыларын және ұсақ моторикасын дамыту.
3. Түзете-тәрбиелік: балаларды ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбилелеу, тазалыққа, танымдылық қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың көрнекті құрал-жабдықтары: жылулық шеңбер, түсіндіру, суретпен жұмыс, тыныс алу жаттығуы, әуенді сергіту сәті, ойын, мадақтау.
Қажетті көрнекі құралдар: Адамның дене мүшелерінің суреттері
-
Сәлеметсіндер ме, балалар
-
Көңіл-күйлерін қалай?
-
Олай болса мен сендермен көріскеніме қуаныштымын. Балалар, ортаға
шығып шаттық шеңберін құрайық.
Жылуық шеңбері:
Кел, достарым келіңдер.
Қолдарынды беріңдер,
Шаттық толы шеңберге,
Қуанышпен еңіндер.
Кіріспе әңгіме
-
Балалар, бүгін біз «дене мүшелерімен» танысатын боламыз
Адамның дене мүшелері болады олар:
Бас, мойын, қол, аяқ, тізе, шынтақ, саусақ, кеуде, иық - адамның дене мүшелері . Мұны адамның қаңқасы дейді. Адамның бас мүшесінде шаш, бет, көз, құлақ, мұрын, ауыз, маңдай, шеке, иек, қас, ерін, тіс, тіл, , т.б. мүшелер орналасқан. Осы мүшелердің атқаратын өз қызметтері бар. Адамдар баспен ойлайды, көзбен көреді, мұрынмен дем алады, құлақпен естиді, ауызбен тамақтанады, тілмен сөйлейді, тіспен тамақ шайнайды, аяқпен жүреді, қолмен ұстайды. Әр адам өз дене мүшелерін таза ұстау керек. Денсаулықтың кепілі - тазалық.
-
Балалар, мен дене мүшелерін атап шығам, сен өзіннен көрсетіп шық.
Сергіту сәті (әуенімен).
«Бала, бала, балапан»
«Қыз бала мен ұл баланы» құрастыру ойыны
Ұсақ моториканы дамыту жаттығуларын қолданамыз, біз қолмен, саусақпен жұмыс жасадық, сондықтан саусақтарымызды қимылдатып жаттығу жасап алайық.
-Сергіту сәті (әуенімен).
«Қолыңды жуу»
«Тыныс алу гимнастикасы». Түтікті (трубочка) қолдана отырып қағазды жинап шығу
-Жарайсындар , балалар. Ал енді келесі тапсырма «Адам денесін құрастыр». Суретке қарап дене мүшелерін жинап шығу
- Жарайсындар , балалар, бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті (әуенімен).
«Бас, иық, тізе, аяқ»
- Жарайсындар , балалар.
Бүгінгі сабағымызды қортындылай, балалар қазыр тапсырманы орындап шығады.Мына тұрған суреттерден мен атаймын сендер алып көрсету керексіндер, жарайма
«Вербальдық инструкцияны» орындау.
- Жарайсындар , балалар.
Сергіту сәті:
«Көңілді-күй»
Балалар:
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Бүгінгі келген қонаққа ,
Сау болыңыз деп айтамыз.
Бүгінгі сабағымыз осымен аяқталды, сау болындар, балалар сендерге үлкен рахмет.
Қорытынды.
Ойын қызықты әрі тартымды болуы үшін үнемі ойынды және ойыншықтарды түрлендіріп отыру керек. Себебі ол, балалардың ойлау, есіту, есте сақтау қабілеттерін дамытып қана қоймай, олардың ойынға деген қызығушылықтарын арттырады. Балаларды ынталандыру үшін оларға кішігірім сыйлық жасап, тосын сый жасап отырған оң нәтижесін береді.
-Балалар бүгін біздер қандай мүшелермен таныстық?
-Қандай дене мүшелерімен барлығымыз атап өтейік?
-Дене мүшелерінің атқаратын қызметтері қандай?
-Деніміз сау болу үшін күнделікті немен шұғылдануымыз қажет?
-Сау болыңыздар!
шағым қалдыра аласыз













