Оқу бағдарламасы сәйкес
оқыту мақсаты:
|
1.2.2.1 музыканың,
динамиканың(қатты, ақырын), регистрдің (жоғары,төмен) түрлі
сипатына сәйкес ырғақ
қимылдарын
орындау;
1.2.2.2 музыкадағы
өзгерістерге сәйкес жүру, жүгіру, секіру, би қимылдары бағыттарын,
формасын өзгерте біледі(жеңіл, би жүгірісі спорттық шапшаң
жүгіріске; жеңіл, ойнақы секіру – ауыр,күлкілі секіруге
ауысады)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Өзін-өзі
тексеру
Жаңа
білім
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару/баланың көңіл-күйін,дене бітімін дұрыс ұстауға
қалыптастыру/
қызығушылықтарын
ояту.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Арайлап таң
атты
Алтын сәуле
таратты,
Жарқырайды
күніміз,
Жарқырайды
даламыз.
Сәлеметсеңдерме,көңіл-күйлерің
қалай?
Эмоция/көңіл-күйіңді
бейнеле.
Тамаша,орташа,нашар.
Музыкалық
ойындар
Оқушыларды тақырыбы
мен мақсатымен таныстыру
Ән – ол дауысқа арналған
музыкалық шығарма.
Біз бүгін:Музыкалық ойындар
ойнату
1. Дененге арналған жаттығулар
жасаймыз.
2. Әуендік сергіту
жасаймыз.
3. Фонетикалық жаттығу
жасаймыз, ырғақты
келтіреміз.
4. Тынысқа арналған жаттығулар
жасаймыз.
5. Әндету жаттығуын
айтамыз.
6. Әнді қатесіз
айтамыз.
7. Би қимылдарын
орындаймыз.
ІІ. Орнымыздан тұрамыз,
қатарға тұрыңдар. (музыкамен
балалар
айналып ортаға
келеді)
-Қазір біз жаттығулар
жасаймыз.
-Денені тік ұстаймыз. 1,2,3,4-
ке санаймыз.
-Келесі жаттығу
.......
- сен не
істедің?
Мен жаттығу
жасадым.
-Сендер не
істедіңдер?
Біз жаттығу
жасадық?
-Жарайсыңдар, орнымызға
тұрамыз.
III. Әуендік
сергіту.
-Әуенмен бірге
орындаймыз.
IV. Қазір дыбыстарды анық
және дұрыс
айтамыз.
ТА-ТА
ТИТИ-ТА
ТУ-ТА
ТА-ТИТИ
ТИ-ТА
ТА-ТА
тити-
ТА
-Ырғақты
сал.
-Бәріміз бірге:
ІІ І –
тити-ТА
-Жарайсыңдар,
дұрыс.
-Балалар біз не
істедік?
Біз фонетикалық жаттығу
жасадық.
-Тағы не
істедік?
Ырғақты
келтірдік.
Тынысқа арналған
жаттығулар.
1. Қолды кеудеге қойып терең
демаламыз. (мұғаліммен
бірге)
2. Қолды алға қойып бірден
демаламыз
3.Қолды алға қойып жәй
демаламыз.
Әндету
жаттығуы.
(мұғаліммен
бірге)
Ма-мо-му
Ла-ло-лу
Да-до-ду
Та-то-ту
Әнді қатесіз, анық
айту (мұғаліммен бірге
орындау)
Ән
«Орманда»
Міне, қандай
жапырақ
Айналады
күледі
Міне, қандай
жапырақ
Балаларда
бар.
Міне, қандай
көбелек
Айналады,
ұшады
Міне, қандай
өрмекші
Ою-өрнек
салады.
-Балалар біз қандай ән
орындадық?
-Ән қалай
аталады?
Сабақты
қорытындылау
|
Оқушы өз ойларын
ортаға салады.
Хормен
айту
Әнді, музыкалық
ойындарды қайталау
Сұраққа жауап
береді
Алтын күз келді
өлеңін хормен айту
оқушылар
қайталайды
Оқушылар сұрақтарға
жауап берді
Қимылдармен көрсету арқылы
оқушылар хормен айтты
|
Әнді орындап болған
соң,бес саусақ әдісімен
бағалайды
Оқушылар бағалау критерий
лерімен өз деңгейле рін
бағалайды
|
|