Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы.
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді. түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үй жұмыстарын тексеру |
Амандасу, сабаққа дайындалу Үй жұмысын корсету |
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Шеңбер мен түзу екі нүктеде жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.Жауабын анықтайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Есептің шешуін табады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
Окулыкпен жұмыс |
3тапсырма
|
3-тапсырма
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2. радиусты пайдаланып диаметрді табады 3Жауабын жазады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
4тапсырма
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.шеңбердің центрлік бұрышын табады 3Жауабын анықтайды ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 12 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
«Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түзу мен шеңбердің орналасуы
Түзу мен шеңбердің орналасуы
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы.
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді. түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үй жұмыстарын тексеру |
Амандасу, сабаққа дайындалу Үй жұмысын корсету |
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Шеңбер мен түзу екі нүктеде жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.Жауабын анықтайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Есептің шешуін табады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
Окулыкпен жұмыс |
3тапсырма
|
3-тапсырма
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2. радиусты пайдаланып диаметрді табады 3Жауабын жазады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
|
4тапсырма
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.шеңбердің центрлік бұрышын табады 3Жауабын анықтайды ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 12 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
«Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз

















