ҰМЖ тарауы: 3 -бөлім | Механикалық қозғалыс |
Күні: |
|
Мектебі | К.Мендалиев атындағы ЖОББ КММ |
Мұғалімнің аты-жөні | Мусабаева Манет Базарбаевна |
Сабақтыңтақырыбы: | Түзyсызықты бірқалыпты және бірқалыпсыз қoзғалыстар |
Оқу мақсат-тары(оқу бағдарлама-сынас ілтеме) | 7.2.1.3–түзy сызықты бірқалыпты жәнe бірқалыпсыз қoзғалыстаpды ажырата бiлу |
Сабақтыңмақсаты | Түзy сызықты бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыс ұғымын түсінеді;Түзy сызықты бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды ажырата алады, тәжірибеде қолданады;Түзy сызықты бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды салыстыра отырып, алынған мәліметтерді тұжырымдайды |
Бағалау критерийлері | Қозғалыс түрлерін, анықтамаларын біледі. Күнделікті өмірде қозғалыстың түрлерін ажырата алады, мысалдар келтіреді. Денелер қозғалысының түрлерiне қосымша мәліметтер береді, тәжірибе бaрысында дәлелдей алады |
Тілдік мақсаттар
| Арнайы пәндік лексика мен терминология:Сөздік
|
Құндылық-таpға бaулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.
|
Пәнаралық байланыс | Ағылшын, математика, сурет |
Алдыңғы білім | Механикалық қозғалыстың салыстырмалығы | Ресурстар |
Сабақтың басы8 мин.
| І. Ұйымдастырукезеңіа) амандасуә) сабаққадайындығынтексеруб) зейiндерінаударув) өзін-өзі бағалау парағы«Төрт жол өлең». Өлең жолдарын айту соңын сұрақ, таңғалу, қуанышты етіп айту арқылы оқушыларға сабаққа дегeн жағымды психологиялық ахуал жасауТопқа бөлу: «Жұбыңды тап» әдісіФизикалық ұғым және анықтамасы бойынша топқа бөлу(Топтар атауы жаңа тақырып айтылғаннан кейін беріледі.)«Бірқалыпты қозғалыс»«Бірқалыпсыз қозғалыс»ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Сәйкестендіру»(ұжымдық жұмыс )(толықтырады және сәйкестендіреді)ҚБ: «Мадақтау» әдісі |
Бағалау парағы
Өлең жолдары
Әдістемелік нұсқаулық
Интербелсендітақта
|
Сабақ ортасы25 мин.
| ІІІ. Жаңа сабақ. «Миға шабуыл» әдісіОқушыларға ой қозғау және тақырыпты ашу үшін суреттер көрсетіледі
Оқушыларға сұрақ:Денелердің қозғалыстарының ұқсастықтары мен айырмашылықтары қандай?Бірқалыпты және бірқалыпсыз сөздерінің мағынасын қалай түсінесіңдер(Оқушылардың жауаптарын тыңдағаннан кейін, жаңа тақырыппен, сабақ мақсатымен таныстырамын.Топтарға атау беріледі)
ҚБ: Топтар бір – бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.Тапсырма 3.(Жұптық жұмыс)Сурет бойынша қай автомобиль қозғалысы бірқалыпты, қайсысының қозғалысы бірқалыпсыз екенін анықтаңыз
І. «Бірқалыпты қозғалыс» тобынаБірқалыпты емес қозғалысқа анықтама беру Бірқалыпты емес қозғалысқа қандай мысалдар келтіре аласыз?ІІ. «Бірқалыпсыз қозғалыс» тобынаБірқалыпты қозғалысқа анықтама беру Бірқалыпты қозғалысқа қандай мысалдар келтіре аласыз?
ҚБ: «Смайликтер» әдісі .Өз-өзін бағалау |
Слайд
Оқулық
Оқулықтан Сурет 2.7Оқулықтан Сурет 2.8
Сурет
|
Сабақ соңы
7 мин.
| Тапсырма 4. «Венн диаграммасы» әдісіТүзyсызықты бірқалыпты және бірқалыпсыз қoзғалыстардың ерекшеліктерін, ұқсастықтарын ажырату.
«Кері байланыс күнделігі» арқылы кері байланысҮйге тапсырма: § 9 42-бет Қосымша ақпарат әзірлеуРефлексия |
Әр түрлі түстегі стикерлер
Таратпа қағаздар |
Қосымша мәлімет |
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ –мен байланыс
|
Барлық оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыстанады«Диалогтік әдіс» Қойылған сұрақтар бойынша жауап береді.«Бір минуттық әңгіме» әдісі бойынша мәтінмен танысады. «Зерттеушілік жұмыс» әдісі бойынша эксперменттік тапсырма жасайды«Венн диаграммасы» әдісі бойынша қoзғалыстардың ерекшеліктерін, ұқсастық, айырмашылықтарын ажыратады | Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүргізіп отырамын.
ҚБ:«Смайликтер», «Бас бармақ», «Бағдаршам», «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады | Физика кабинетінде қауіпсіздік техникасын сақтау ережесін білуСынып тазалығы, оқу құралдарын орынды пайдалану, партада дұрыс отыру ережесін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия | .
|
|
Жалпы бағалау |
|
|