Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Жұлдыз» ортаңғы тобы
Қазақ тілі пәні мұғалімі: Копышева А.Б
Күні: 22.12.2017
Тақырыбы: Туған ауылым.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі..
Мақсаты: Балаларға өзінің туған жеріне, ауылына деген сүйіспеншіліктерін туғызу. Балалардың туған өлкесі туралы білімдерін нығайту. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта білуге жаттықтыру, өзінің ауылына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Қазақстан картасы, ауылдың суреті, слайд.
Сөздік жұмысы:
Билингвальді компонент: Ауыл-село, туған ауыл – родное село.
|
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Кел балалар күлейік Күлкі менен түлейік Күлкі көңіл ашады Күліп өмір сүрейік. Қонаққа қуыршақ Айсұлу келгенің хабарлау. |
Балалар шеңбер жасап тұрады, қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
-Сәлеметсіздер ме балалар! -Менің атым Айсұлу. -Мен сендерге қонаққа келдім. -Балалар, біздер қай мемлекетте тұрамыз? -Дұрыс, менде Қазақстанда тұрамын. -Кәне бәріміз Қа-зақ-стан деп қайталайық. Біздің отанымыз ..... Ал, балалар, мына тақтаға қарайық. -Балалар, біздің ауылымыз қалай аталады? -Дұрыс айтасыңдар Щапово деп аталады. Ауыл қайталайық. Балалар, қарайық біздің ауылымыз, қандай әдемі. Табиғаты өте сұлу. Біздің ауылымызда көптеген ғимараттар бар. Ал мынау қандай ғимарат? -Дұрыс екен. Ол біздің балабақшамыз. Дыбыстық жаттығу: Отан – О-тан Ауыл – а-у-ы-л Щапово – Ща-по-во Әдемі – ә-де-мі Сергіту сәті Ойын «Қайтала, тыңда, көрсет» Сөздікпен жұмыс: Отан – Родина, ауыл – село, әдемі – красивый. Балалар, мен енді сендердің ауылдарына көшіп келсем деймін. Сендер менімен дос боласыңдарма? Олай болса, мен кетейін. Сау болыңыздар! |
Амандасады. Балалар жауап береді. Қазақстан деген сөзді барлығы бірге, жеке қайталайды. Қазақстан. Балалар жауап береді. Щапово. Ауыл Балалар тыңдайды. Балалар балабақша деп жауап береді. Қайталайды. Қимылмен орындайды. Ойынды қызығушылықпен орындайды. Қайталайды. Балалар қуанады. |
|
Рефлекциялық түзетушілік. |
«Біздің ауыл қандай?» - деген ойын. Мадақтау. |
Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды. қуанады |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Отан, ауыл, әдемі сөздерін;
Игереді:өз Отанын, ауылын дұрыс айтуды;
Меңгереді:өз ауылын сыйлау,сүю керек екенін;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Туған ауылым"
"Туған ауылым"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Тобы: «Жұлдыз» ортаңғы тобы
Қазақ тілі пәні мұғалімі: Копышева А.Б
Күні: 22.12.2017
Тақырыбы: Туған ауылым.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі..
Мақсаты: Балаларға өзінің туған жеріне, ауылына деген сүйіспеншіліктерін туғызу. Балалардың туған өлкесі туралы білімдерін нығайту. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта білуге жаттықтыру, өзінің ауылына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Қазақстан картасы, ауылдың суреті, слайд.
Сөздік жұмысы:
Билингвальді компонент: Ауыл-село, туған ауыл – родное село.
|
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Кел балалар күлейік Күлкі менен түлейік Күлкі көңіл ашады Күліп өмір сүрейік. Қонаққа қуыршақ Айсұлу келгенің хабарлау. |
Балалар шеңбер жасап тұрады, қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
-Сәлеметсіздер ме балалар! -Менің атым Айсұлу. -Мен сендерге қонаққа келдім. -Балалар, біздер қай мемлекетте тұрамыз? -Дұрыс, менде Қазақстанда тұрамын. -Кәне бәріміз Қа-зақ-стан деп қайталайық. Біздің отанымыз ..... Ал, балалар, мына тақтаға қарайық. -Балалар, біздің ауылымыз қалай аталады? -Дұрыс айтасыңдар Щапово деп аталады. Ауыл қайталайық. Балалар, қарайық біздің ауылымыз, қандай әдемі. Табиғаты өте сұлу. Біздің ауылымызда көптеген ғимараттар бар. Ал мынау қандай ғимарат? -Дұрыс екен. Ол біздің балабақшамыз. Дыбыстық жаттығу: Отан – О-тан Ауыл – а-у-ы-л Щапово – Ща-по-во Әдемі – ә-де-мі Сергіту сәті Ойын «Қайтала, тыңда, көрсет» Сөздікпен жұмыс: Отан – Родина, ауыл – село, әдемі – красивый. Балалар, мен енді сендердің ауылдарына көшіп келсем деймін. Сендер менімен дос боласыңдарма? Олай болса, мен кетейін. Сау болыңыздар! |
Амандасады. Балалар жауап береді. Қазақстан деген сөзді барлығы бірге, жеке қайталайды. Қазақстан. Балалар жауап береді. Щапово. Ауыл Балалар тыңдайды. Балалар балабақша деп жауап береді. Қайталайды. Қимылмен орындайды. Ойынды қызығушылықпен орындайды. Қайталайды. Балалар қуанады. |
|
Рефлекциялық түзетушілік. |
«Біздің ауыл қандай?» - деген ойын. Мадақтау. |
Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды. қуанады |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Отан, ауыл, әдемі сөздерін;
Игереді:өз Отанын, ауылын дұрыс айтуды;
Меңгереді:өз ауылын сыйлау,сүю керек екенін;
шағым қалдыра аласыз













