Ұйымдастыру
кезеңі
( 7
минут)
|
Батырлық уызынан
жарыған
Ер түркіні жалауынан
таныған
Өзі батыр, өзі әнші
халыққа
Жарасады жігер берер
әнұран –деп тәрбие сағатымызды әнұранмен ашуға рұқсат
етіңіздер.
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
« Әрбір қатысушы өз есімін атап, жылы лебіз
білдіреді.Келесі ойыншы лебізді қайталамауы
тиіс Сыныпта жағымды
психологиялық
ахуал
қалыптасады
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына
отырады.
Оқушылар кезектесіп
өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін
айтады.
|
|
Сабақтың
басы
(13
минут)
|
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Тақтада тақырыпқа
сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып,
сабақтың тақырыбын ашады.
Суреттерді
рет-ретімен іліп сол суреттің мағынасын
ашу.
Топтастыру стратегиясы:
Туған
жер- үйің, Отан, атамекен, топырағың, елің
,
қасиетті
жер кіндік қан тамған
жер киелі
мекен
-
Мақалды аяқтау.
Кел,балалар келіңіз,
Тамашаны көріңіз,
Томсырайып отырма
Мақалды ойла
Шешімін таппай қойма.
-
Ел мен жер егіз.
-
Туған жер -
тұғырың,
Туған ел -
қыдырың.
-
Ел қадірін көрген
біледі,
Жер қадірін жүрген
біледі.
-
Туған жердің күні де
ыстық,
Түні де ыстық.
-
Ел болам десең,
бесігіңді түзе.
-
Туған жердей жер
болмас,
Туған елдей ел
болмас.
-
Отанды сүю -
от басынан
басталады.
-
Отан үшін күрес,
Ерге тиген үлес
-
Сұрақтарға жауап
берейік.
Ақ сандығым ашылды,
Ішінен сұрақ шашылды.
-
Біз қандай мемлекетте өмір
сүреміз?
а)
Ресей ә)
Қазақстан б)
Қытай
-
Мемлекетіміздің астанасы
қай қала?
а)
Алматы ә)
Астана б)
Шымкент
-
16 желтоқсан қандай
күн?
а) Тұңғыш президент күні ә)
Рәміздер күні б) Тәуелсіздік
күні
-
Мемлекеттік рәміздерді
атаңыз.
а) теңге,
ақша ә) ту, елтаңба,
әнұран б) тәуелсіздік, ата
заң
-
Тудың авторын
атаңыз.
а) Шәкен
Ниязбеков ә) Шәмші Қалдаяқов
б) Жандарбек Мәлібеков
-
Елтаңбаның авторы
кім?
а) Шәкен
Ниязбеков ә) Жандарбек
Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов
б) Жандарбек
Мәлібеков
-
Әнұранның сөзі мен әнін
кімдер жазған?
а) Шәкен Ниязбеков ә)
Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов
б) Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев, Шәмші
Қалдаяқов
-
Қазақстан қашан тәуелсіз ел
болды?
а) 1991 жыл 2
наурыз ә) 1991 жыл 16
желтоқсан б) 1991 жыл 25
қараша
-
Ұлттық валютаны
айтыңыз
а)
теңге ә) рубль б)
сом
-
Биыл Ата заңға неше
жыл?
а)17 жыл ә) 18
жыл б) 20
жыл
|
Фотосуреттерге қарай
отырып тақырыптың мазмұнын
ашады.
Әр оқушы берілген
мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы мағынасын
түсіндіреді.
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
фотосуреттер
интербелсенді тақта,
слайд
|
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
|
Сөздер
формуалысы
Б- білімімді арнайтын
О- отанымды қорғайтын
Л- лаңкестікті даттайтын
А- адалдықты жақтайтын
Ш- шуағымды шашатын
А- асулардан асатын
Ғ- ғарыш сырын меңгергн
Ы- ынтымақты тең көрген
М- менмендікті жек көрген
Қ- қазаққа қызмет ететін
А- арманына жететін
З- заңды жақсы білетін
А- алға қарай жүретін
Қ- қайырымды елімнің
С- салтанатты жерімнің
Т- толықтырам сенімін
А- абыройын,жігерін
Н- намысын қолдан бермейтін
Барлығы: Мен боламын еңбекқор, Болашағы
елімнің!
|
Берілген сөздердің формуласын
ашады.
|
|
Сабақтың
соңы
(5
минут)
|
«Білімімді
қорытамын»
Оқушылар бүгінгі
сабақта қандай мәліметтерімен танысқандығы туралы ой
қозғайды
«Шаңырақ»
әдісі арқылы балалардың білім
деңгейің анықтау.
Бүгінгі тақырып
сізге пайдалы әрі түсінікті болса, қолымыздағы киелі шаңыраққа
жазайық
|
Бүгінгі сабақтан қандай ой
түйді. Қандай жақсы ақпараттар бізге пайдалы болды ма? Қандай
әдеттерден аулақ болу керек осы сұрақтарға жауап
іздеу.
|
|