Материалдар / Туған жерге тағзым

Туған жерге тағзым

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылық бойынша индикатор жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2024
136
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тәрбие сағаты

Туған жерге тағзым

Күні

08.01.2024ж

Класс жетекші

Ильясова Бақшагүл Темірханқызы

Класс:6 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

Туған елдей ел болмас,

Туған жердей жер болмас.

Сабақтың мақсаты:

Отан, туған жер туралы түсініктерін кеңейту,  ата- бабаларымыздың тереңде жатқан тарихымен таныстыру;


Құндылықтарды дарыту:

Мейірімділік, адамгершілік, т.б


Құндылық:

«ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ»

  • Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу

Ресімдеу:

Слайд

Музыкалық және бейне көркемдеу:

Плакат

Үлестірмелі материалдар:

Таратпа қағаздар,

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

слайд,ой қозғау тапсырмалары т.б

Дайындыққа арналған әдебиет

Жұмбақтар,дәптер, интерактивті тақта,нақыл сөздер.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі

( 7 минут)

Батырлық уызынан жарыған

Ер түркіні жалауынан таныған

Өзі батыр, өзі әнші халыққа

Жарасады жігер берер әнұран –деп тәрбие сағатымызды әнұранмен ашуға рұқсат етіңіздер.

Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)



«
Әрбір қатысушы өз есімін атап, жылы лебіз білдіреді.Келесі ойыншы лебізді қайталамауы тиіс
Сыныпта жағымды психологиялық

ахуал қалыптасады


Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.

Оқушылар кезектесіп өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін айтады.









Сабақтың басы

(13 минут)

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Тақтада тақырыпқа сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбын ашады.

Суреттерді рет-ретімен іліп сол суреттің мағынасын ашу.

Топтастыру стратегиясы:

Туған жер- үйің, Отан, атамекен, топырағың, елің ,       қасиетті  жер                            кіндік қан тамған жер                      киелі  мекен         

  1. Мақалды аяқтау.

Кел,балалар келіңіз,
Тамашаны көріңіз,
Томсырайып отырма
Мақалды ойла
Шешімін таппай қойма.

  1. Ел мен жер егіз.

  2. Туған жер - тұғырың,

Туған ел - қыдырың.

  1. Ел қадірін көрген біледі,

Жер қадірін жүрген біледі.

  1. Туған жердің күні де ыстық,

Түні де ыстық.

  1. Ел болам десең,

бесігіңді түзе.

  1. Туған жердей жер болмас,

Туған елдей ел болмас.

  1. Отанды сүю -

от басынан басталады.

  1. Отан үшін күрес,

Ерге тиген үлес

  1. Сұрақтарға жауап берейік.

Ақ сандығым ашылды,
Ішінен сұрақ шашылды.


  1. Біз қандай мемлекетте өмір сүреміз?

а) Ресей ә) Қазақстан б) Қытай

  1. Мемлекетіміздің астанасы қай қала?

а) Алматы ә) Астана б) Шымкент

  1. 16 желтоқсан қандай күн?

а) Тұңғыш президент күні ә) Рәміздер күні б) Тәуелсіздік күні

  1. Мемлекеттік рәміздерді атаңыз.

а) теңге, ақша ә) ту, елтаңба, әнұран б) тәуелсіздік, ата заң

  1. Тудың авторын атаңыз.

а) Шәкен Ниязбеков ә) Шәмші Қалдаяқов б) Жандарбек Мәлібеков

  1. Елтаңбаның авторы кім?

а) Шәкен Ниязбеков ә) Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов

б) Жандарбек Мәлібеков

  1. Әнұранның сөзі мен әнін кімдер жазған?

а) Шәкен Ниязбеков ә) Жандарбек Мәлібеков, Шот-Аман Уәлиханов

б) Жұмекен Нәжімеденов, Нұрсұлтан Назарбаев, Шәмші Қалдаяқов

  1. Қазақстан қашан тәуелсіз ел болды?

а) 1991 жыл 2 наурыз ә) 1991 жыл 16 желтоқсан б) 1991 жыл 25 қараша

  1. Ұлттық валютаны айтыңыз

а) теңге ә) рубль б) сом

  1. Биыл Ата заңға неше жыл?

а)17 жыл ә) 18 жыл б) 20 жыл

Фотосуреттерге қарай отырып тақырыптың мазмұнын ашады.



Әр оқушы берілген мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы мағынасын түсіндіреді.
























Берілген сұрақтарға жауап береді.




















фотосуреттер






интербелсенді тақта, слайд










































Сабақтың ортасы

(20 минут)


Сөздер формуалысы

Б- білімімді арнайтын
О- отанымды қорғайтын
Л- лаңкестікті даттайтын
А- адалдықты жақтайтын
Ш- шуағымды шашатын
А- асулардан асатын
Ғ- ғарыш сырын меңгергн
Ы- ынтымақты тең көрген
М- менмендікті жек көрген
Қ- қазаққа қызмет ететін
А- арманына жететін
З- заңды жақсы білетін
А- алға қарай жүретін
Қ- қайырымды елімнің
С- салтанатты жерімнің
Т- толықтырам сенімін
А- абыройын,жігерін
Н- намысын қолдан бермейтін

Барлығы: Мен боламын еңбекқор, Болашағы елімнің!


Берілген сөздердің формуласын ашады.







Сабақтың соңы

(5 минут)

«Білімімді қорытамын»

Оқушылар бүгінгі сабақта қандай мәліметтерімен танысқандығы туралы ой қозғайды

«Шаңырақ» әдісі арқылы балалардың білім деңгейің анықтау.

Бүгінгі тақырып сізге пайдалы әрі түсінікті болса, қолымыздағы киелі шаңыраққа жазайық


Бүгінгі сабақтан қандай ой түйді. Қандай жақсы ақпараттар бізге пайдалы болды ма? Қандай әдеттерден аулақ болу керек осы сұрақтарға жауап іздеу.



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ