Тақырыбы: Туған жерге тағзымМектепалды сынып/топҚатысқандардың саны:Қатыспағандардың саны:Оқыту мақсаттары0.1.1.2.Кеңістікте бағдарлау: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.Күтілетін нəтижелерБарлық тəрбиеленушілер:-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында деген сөздерді пайдалана отырып, кеңістікте фигуралар мен заттардың орналасуын сипаттайды.Көптеген тəрбиеленушілер:- орналасуы бойынша көрсетілген заттар мен фигураларды табады.Кейбір тəрбиеленушілер:-өз бетінше ойыншықтардың (мысалы мəшинелердің) қозғалыс бағдарларын түсіндіреді, педагогтің тапсырмасы бойынша оларды өзгертеді жəне сипаттайды.Тілдік мақсаттарДағдыларын дамыту:-өзі сұрақ қойғанда жəне педагогпен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады.Пəндік лексика жəне терминология:-сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.Пікір алмасуға арналған сұрақтар:Араның жолын қалай көрсету керектігін түсіндір. Аулада қандай заттар болуы мүмкін деп ойлайсың?Қандай шылаулар мен көмекші сөздер заттың орналасқан жерін сипаттауға мүмкіндік береді?Жазу:Үзік сызықтар бойынша бастырып жазу.Алдыңғы білімЗаттардың кеңістікте орналасу туралы алғашқы білімі, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
ЖоспарЖоспарланған уақытЖоспарланған іс-əрекетРесурстарБасталуы0–5 минутЫнталандыру.Педагог тəрбиеленушілерден өздерінің аулалары туралы əңгімелеп берулерін сұрайды.Өзектендіру.Педагог балаларға:–Аула дегеніміз не?–Өз аулаларыңды сипатта.–Аулада уақытты қалай өткізесіңдер?– деген сұрақтар қояды.Ортасы6–15 минутМақсат қою (проблемалық жағдай).(Ұ) Балаларға əліппе-дəптердегі 1-тапсырманы орындау ұсынылады.Педагог балаларға:–Суретте не бейнеленген?–Алаңдағы заттардың орналасуын сипаттап беріңдер?– деген сұрақтар қояды.Жаңалық ашу.(Ұ) Мəселені шешу үшін балаларға сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында жəне т.б. шылаулар мен көмекші сөздерді пайдалану ұсынылады.Педагог «Затты тап» ойынын ұйымдастыра алады. Алдымен педагог жасырылған заттың атауын атамай, орналасуы туралы өзі айтып береді. Мысалы, «мен бір затты жасырдым, ол суреттің жоғарғы оң жақ бұрышында орналасқан, оның артында велосипед тұр». Ол – қолшатыр. Одан кейін балалар заттарды жасырып, өз тапсырмаларын қалғандарға жасырады.Сергіту сəті.Педагогтің қалауы бойынша. (Əдістемелік нұсқаудың соңын қараңыз.)Əліппе-дəптер. Жиынтық полотно.16–25 минутЖаңаны қолдану.(Ө) Педагог балаларға əліппе-дəптердегі 2-тапсырманы орындауды ұсынады. Балалар суреттегі қыздардың оң қолы қайсысы екенін анықтайды, əр қыздың оң қолына шардың суретін салады.(Ө) Қағаздың бетінде бағдарлай білуін бекіту үшін балалар əліппе-дəптердегі 3-тапсырманы орындайды, бағыттардың ұсынылған ауысу кезектілігін сақтай отырып, араның жолын салады.(Ұ) Ұқсас жұмысты №4 электрондық жиынтық полотноны қолданып жүргізуге болады. Педагог (немесе балалар) ара мен гүлдерді алаңдарда орналастырып, ненің қайда орналасқаны, араның гүлге қалай жетуі керек екені туралы айтады.(Ө) Келесі 4-тапсырма саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға бағытталған, балалар суретті нүктелер бойыншаƏліппе-дəптер.
жүргізіп шығады.Рефлексия26–30Рефлексия.Педагог қорытынды жасап,балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликті салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.Əліппе-дəптер