Тақырыбы: Туған өлкем . / Дөңгелек үстел
/
Мақсаты:1.Білімділік
:
Туған өлке атты қастерлі ұғымды оқушы
санасына сіңіру ,өз
бетінше ойын жеткізуді
үйрету.
2.Дамытушылық
:
Еркін ,шешен сөйлеуге баулу ,ойлау қабілетін
дамыту.
3.Тәрбиелік :
Өз
еліне , атамекеніне сүйіспеншілігін арттыру
.
Сабақ әдісі : Сұрақ – жауап ,
әңгімелесу.
Сабақ түрі : Дөңгелек
үстел.
Сабақ көрнекілігі
: плакат ,дәйек сөздер ,шарлар ,
жүрекшелер.
Мақсаты: Балалар
ортаға шеңбер құрып ,бір –біріне ізгі
ниеттерін
білдірту.
Ал
енді « Ауылым
» туралы өлеңді назар қойып тыңдайық
.
Кіндігімнің жас қаны
,
Тамған жерім
ауылым.
Шабытымның
асқары
Самғаушы еді
ауылым.
Қайырмасы
:
Жастығымның
куәсі
Шұрқыраған ауылым
.
Жусаны мен
жуасы
Бұрқыраған
ауылым.
Мұғалім
:
Сұрақ
-жауап
-
Туған өлкем дегенде ойыңа бірінші не келеді ? -
Адамның туған жері әрқашан атамекен бола ма ? -
Өз атамекеніңді ,өлкеңді сүйе білесің бе ? -
Оған деген перзенттік парызды қалай өтеуге болады ? -
Сенің арман қиялыңда туған өлкеге қандай орын берілген ? -
Біздің туған өлкемізден шыққан қандай азаматтарды білесің?
Жаңа
ақпарат
Туған жер
– ата – бабамыздың қоныс еткен ,біздің қасиетті
мекеніміз.
Адам
қайда жүрсе де ,қандай биіктерге көтерілсе де ,ол үшін ең
қасиетті.
Ең қадірлі өлке – ол
Атамекен.
Мақал –мәтелдер
жарысы
-
Қандай мақал –мәтелдер білесіңдер
?
1.Туған жер –тұғырың
,
Туған ел –қыдырың
.
2.Туған жердей жер болмас
,
Туған
елдей ел болмас .
3. Бөтен
елде сұлтан болғанша ,
өз
еліңде ұлтан бол.
4.Жері байдың ,елі
бай.
5. Ауылым
–алтын бесік.
Ауылым
Елім
Республикам
Астанам Тұғырым
Атамекенім
Отаным
Жерім
« Егерде мен ............... болсам »
ойыны.
Әкім
Директор
Суретші
Су
маманы
Балалар өздеріне ұнайтын мамандықты таңдап
,сол мамандықты
таңдап алып ,сол мамандықтың иесі рөлінде өз
ойларын айтады.
Пікірсайыс / дискуссия
/
Ауылда
тұрған
Ұнайды
Ұнамайды
Өнеге
сағаты соңында балалар адамдарға, айналасына мейірімді екендіктерін
жылы сөздері арқылы білдіреді.
-Қане, балалар бәріміз шеңбер құрып тұрып,
бір-бірімізге игі тілектер мына жүрекшені ұстап тұрып кезегімен
жылы сөздерді айтып шығады.
Ән:
Атамекен.
Жасыл
жайлау –түкті кілем , көк кілем
,
Көк кілемде көп ойнаймын , көп
күлем.
Айдарымнан сипап өткен
самалды
Қазағымның алақаны деп
білем.
Қайырмасы
:
Қайда жүрсең ,атамкен
,
Көкейіңде жатады
екен.
Күннің өзі
ұясына
Қимай
оны батады екен.
Жасыл
жайлау –түкті кілем , көк кілем
,
Көк кілемде көп аунаймын , көп
күлем.
Асқар таудың аспанымен
таласқан
Қазағымның мәртебесі деп
білем.
Қайырмасы :
«№21 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Сынып сағаты
Тақырыбы: «Туған өлкем жайлы өлеңдер»
Сыныбы: 5 «Б»
Сынып жетекші:Бимурзаева А.Б
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
туған өлкем
туған өлкем
Тақырыбы: Туған өлкем . / Дөңгелек үстел
/
Мақсаты:1.Білімділік
:
Туған өлке атты қастерлі ұғымды оқушы
санасына сіңіру ,өз
бетінше ойын жеткізуді
үйрету.
2.Дамытушылық
:
Еркін ,шешен сөйлеуге баулу ,ойлау қабілетін
дамыту.
3.Тәрбиелік :
Өз
еліне , атамекеніне сүйіспеншілігін арттыру
.
Сабақ әдісі : Сұрақ – жауап ,
әңгімелесу.
Сабақ түрі : Дөңгелек
үстел.
Сабақ көрнекілігі
: плакат ,дәйек сөздер ,шарлар ,
жүрекшелер.
Мақсаты: Балалар
ортаға шеңбер құрып ,бір –біріне ізгі
ниеттерін
білдірту.
Ал
енді « Ауылым
» туралы өлеңді назар қойып тыңдайық
.
Кіндігімнің жас қаны
,
Тамған жерім
ауылым.
Шабытымның
асқары
Самғаушы еді
ауылым.
Қайырмасы
:
Жастығымның
куәсі
Шұрқыраған ауылым
.
Жусаны мен
жуасы
Бұрқыраған
ауылым.
Мұғалім
:
Сұрақ
-жауап
-
Туған өлкем дегенде ойыңа бірінші не келеді ? -
Адамның туған жері әрқашан атамекен бола ма ? -
Өз атамекеніңді ,өлкеңді сүйе білесің бе ? -
Оған деген перзенттік парызды қалай өтеуге болады ? -
Сенің арман қиялыңда туған өлкеге қандай орын берілген ? -
Біздің туған өлкемізден шыққан қандай азаматтарды білесің?
Жаңа
ақпарат
Туған жер
– ата – бабамыздың қоныс еткен ,біздің қасиетті
мекеніміз.
Адам
қайда жүрсе де ,қандай биіктерге көтерілсе де ,ол үшін ең
қасиетті.
Ең қадірлі өлке – ол
Атамекен.
Мақал –мәтелдер
жарысы
-
Қандай мақал –мәтелдер білесіңдер
?
1.Туған жер –тұғырың
,
Туған ел –қыдырың
.
2.Туған жердей жер болмас
,
Туған
елдей ел болмас .
3. Бөтен
елде сұлтан болғанша ,
өз
еліңде ұлтан бол.
4.Жері байдың ,елі
бай.
5. Ауылым
–алтын бесік.
Ауылым
Елім
Республикам
Астанам Тұғырым
Атамекенім
Отаным
Жерім
« Егерде мен ............... болсам »
ойыны.
Әкім
Директор
Суретші
Су
маманы
Балалар өздеріне ұнайтын мамандықты таңдап
,сол мамандықты
таңдап алып ,сол мамандықтың иесі рөлінде өз
ойларын айтады.
Пікірсайыс / дискуссия
/
Ауылда
тұрған
Ұнайды
Ұнамайды
Өнеге
сағаты соңында балалар адамдарға, айналасына мейірімді екендіктерін
жылы сөздері арқылы білдіреді.
-Қане, балалар бәріміз шеңбер құрып тұрып,
бір-бірімізге игі тілектер мына жүрекшені ұстап тұрып кезегімен
жылы сөздерді айтып шығады.
Ән:
Атамекен.
Жасыл
жайлау –түкті кілем , көк кілем
,
Көк кілемде көп ойнаймын , көп
күлем.
Айдарымнан сипап өткен
самалды
Қазағымның алақаны деп
білем.
Қайырмасы
:
Қайда жүрсең ,атамкен
,
Көкейіңде жатады
екен.
Күннің өзі
ұясына
Қимай
оны батады екен.
Жасыл
жайлау –түкті кілем , көк кілем
,
Көк кілемде көп аунаймын , көп
күлем.
Асқар таудың аспанымен
таласқан
Қазағымның мәртебесі деп
білем.
Қайырмасы :
«№21 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Сынып сағаты
Тақырыбы: «Туған өлкем жайлы өлеңдер»
Сыныбы: 5 «Б»
Сынып жетекші:Бимурзаева А.Б
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













