Туған өлкемнің визит-карточкасы өлкетанудың деректер базасын әзірлеу 7 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Туған өлкемнің визит-карточкасы өлкетанудың деректер базасын әзірлеу 7 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Туған өлкенің визит-карточкасы: өлкетанудың деректер базасын әзірлеу 7 сынып 472 бұйрықпен құрастырылған қысқа мерзімді жоспар 7.3.5.3 туған өлкенің табиғи-аумақтық кешендерін жоспар бойынша сипаттайды және өлкетану деректер базасын әртүрлі формада ұсынады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Сабақтың тақырыбы: Туған өлкемнің визит-карточкасы.: өлкетанудың деректер базасын әзірлеу

Бөлім

  1. Физикалық география. 3.5. Табиғи –аумақтық кешендер

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы

Туған өлкемнің визит-карточкасы.: өлкетанудың деректер базасын әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.3.5.3 туған өлкенің табиғи-аумақтық кешендерін жоспар бойынша сипаттайды және өлкетану деректер базасын әртүрлі формада ұсынады

Сабақтың мақсаты


Туған өлкенің өсімдік жамылғысы мен жануарлар дүниесін біледі.

Қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарларды біледі, оларды қорғау жолдарын ұсынады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару. Топқа бөлу үшін http://qazmath.net/quraldar/topka-bolu платформасаын қолданып 3-топқа бөлемін.

Ой шақыру әдісі:

1.Қазақстан қай тарихи-географиялық аймақтың құрамына кіреді.

2.Қазақстанның оңтүстік-шығысында орналасқан облыс

3. Алматы облысының орталығы?

4. Алматы облысы қандай аудандардан тұрады?

6.Облыс аумағында қандай ұлттық саябақ пен қорықтар құрылған?

Өткен сабақты еске түсіреді.






Берілген сұрақтарға өз пікірін, көзқарастарын білдіру арқылы жауап береді.

Жалпы 2 балл







Оқулық

АКТ








Ашық сұрақ-жауаптар

Ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру. «Туған жердің керемет көріністері» видео көрсету

1-Тапсырма. Жұптық жұмыс. Берілген сұрақтарға картаны назарға ала отырып, жауап береді.

1.Тұрғылықты жерлердің табиғи кешені қалай өзгереді, егер:

а)жауын-шашынның жылдық мөлшері екі есе азайса;

б)жерасты суларының деңгейі қатты көтерілсе;

2.Адам өміріндегі демалыс жағдайын жақсарту үшін сендер тұратын жердің табиғи кешенін қалай өзгертуге болады?

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Қазақстанның Қызыл кітабы қашан жарық көрді?

Қызыл кітаптың мақсаты мен маңызы қандай?

Қызыл кітапқа енген өлкеміздің өсімдіктері мен жануарларын атаңдар.




3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Адамның табиғатқа тигізетін әсері, шешу жолдарын кестеге түсіру.

Адамның табиғатқа тигізетін әсері

шешу жолдары




Жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында оқулық жаңа түсініктермен танысады.


Дескриптор:

1.Өлкетану деректер базасын түсіндіреді.













Дескриптор: Қызыл кітапқа сипаттама береді.

-Қызыл кітаптың маңызын анықтайды.


Дескриптор:

Адамның табиғатқа тигізетін әсерін анықтайды.

Шешу жолдарын ұсынады.









Жалпы 3 балл











Жалпы 3 балл








Жалпы 2 балл

АКТ

Сурет

Дәптер
















Атлас

Оқулық

Ашық сұрақ-жауаптар





Оқулық

Кесте

Дәптер

Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау. «Доп лақтыру» ойыны

1.Біздің өлкеміз қалай аталады?

2.Флора деген не?

3.Фауна деген не?

4.Өлкемізде қандай зоналар бар?

5.Өлкемізде қандай шөлдер бар?

6. Қызыл кітаптың «Қызыл кітап» деп аталуының себебі неде?

7.Қызыл кітап қашан жарық көрді?

8.Қызыл кітаптың маңызы неде?

9.Қазақстанның Қызыл кітабына біздің өлкемізде өсетін қандай өсімдіктер кірген?

10. Біздің өлкемізде мекендейтін қандай жануарлар Қызыл кітапқа кіргізілген?


Үй тапсырмасы: §37 назарға ала отырып шығармашылық тапсырма орындау:

1 топ: «Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер мен жануарларға фотоколлаж жасау

2 топ: Туған өлкеде кездесетін өсімдіктер мен жануардың суретін салып, буклет жасау

3 топ:Туған өлкеде құрылған қорықтар мен саябақтардан фотоколлаж жасау


Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы өзін-өзі, өзара топтық бағалау жүргізеді.

Дескриптор арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді ұсынамын.

Бағалау парағы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2024
553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі