Туған тілім, бабам тілім, өз
тілім!
Күншуақ ортаңғы
тобы.

Тәрбиеші: Боксариева
К
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Сөйлеуді
дамыту
Мақсаты: Мемлекеттік тілдің маңызы туралы түсінік беру. Сан
ғасырлар бойы халықтың өзімен бірге жасасып, ұрпақтан-ұрпаққа мұра
боп қалып жатқан ауыз әдебиетінің бай саласының бірі қазақ тілін
ұрпақтың бойына сіңіре білуге және туған жерін сүюге, қадірлеуге,
бағалап мақтан етуге
тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі
құралдар: Қ.Р
мемлекеттік рәміздері, шарлар,
жалаушалар.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру,
сұрақ-жауап.
Шаттық
шеңбері
Туған тілім-бабам тілі-өз тілім,
Туған тілім-анам тілі-өз тілім.
Туған тілім-далам тілі-өз тілім,
Туған тілім-адам тілі-өз тілім.
Туған тілде сыры терең жаным бар,
Туған тілде әнім менен сәнім бар.
Балалар шеңберге тұрып, педагогпен бірге бүгінгі күндеріне сәттілік
тілейді.
— Балалар жылдың неше
мезгілі бар?
— Жылдың төрт мезгілі
бар.
— Жаз,күз
көктем,қыс
— Қазір жылдың қай
мезгілі.
— Қазір жылдың күз мезгілі.
— Күз мезгілінің айларын атаңдаршы?
— Күз мезгілінің айлары қыркүйек, қазан, қараша.
— Балалар бүгін бізде мереке. Қандай мереке білесіңдер ме?
— Бүгін 22 қыркүйек тіл мерекесі.
Ана тілі-адам болып жаралғаннан бері адамның жан дүниесінің айнасы,
мәңгі құрметтейтін бәйтерегі.
— Балалар біздер қай елде
тұрамыз?
— Біздің елбасымыздың аты
кім?
— Біз қай тілде
сөйлейміз?
— Біздер қазақша тілде
сөйлейміз.Біздің ұлтымыздың тілі ол-қазақ
тілі.
— Тіл туралы қандай
тақпақ білесіңдер?
Бала 1: Ана тілің-арың бұл
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте
Бала 2: Ана тілім бал тілім
Өзің барда шалқыдым
Өз тілімде ән шырқап
Термелетіп балқыдым
Бала 3: Ақыл ойын дананың
Ана тілден аламын
Ана тілім ардақты
Ақ сүтіндей анамның.
Бала 4: Тілім барда мақтанам.
Тілім менің аппақ ән
Бірлігімді бүгінгі
Ана тілім сақтаған.
Бала 5: Өсірген ой білімді
Сүйем туған тілімді
Мақсат етем әр сөздің
Мәнін терең білуді
Бала 6: Ана тілді білмесем
Шат-шадыман күлмес ем
Жер бетінде сайраңдап
Қазақ болып жүрмес ем
Бала 7: Ана тілің біліп қой
Еркіндігің, теңдігің
Ана тілің біліп қой
Мақтанышың, елдігің
-
Жарайсыңдар балалар тіл туралы көптеген тақпақтар біледі
екенсіңдер.
Ендеше бәріміз бірігіп ойын
ойнайық.
Дидактикалық
ойын: «Кім зерек?»
Ойын
шарты:Тақтадан жануардың суреті беріледі. Сол суретке
қарап, бала жануардың атын атап және сол жануардың төлінің атын
атау керек.
-Тіл туралы қандай мақал-мәтелдер
білесіңдер.
Бала
1: Өнер алды қызыл-тіл.
Бала
2: Тіл қылыштан өткір.
Бала
3: Тіл тас жарады
Тас жармаса бас жарады.
Бала
4: Басқа пәле тілден.
Балалар осы айтқан мақал-мәтелдеріңді естеіңнен
шығармай үнемі жаттап жүріңдер.Жарайсыңдар
балалар.
Қорытындылау
Осымен біздің Тіл мерекесіне арналған оқу қызметіміз өз
мәресіне жетті.Оқу қызметіне жақсы атсалысып
қатыстыңыздар.Сұрақ-жауап арқылы оқу қыхметін қорытындылау.
Бағалау және мадақтау.
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: өз тілі туралы ұғынады,
тілдің маңызды екенін біледі.
Игереді: Өз тілінде анық еркін сөйлей
алуды.
Меңгереді: өз елінің ұлттық
құндылықтарын.