Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Тығыздық |
Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Хайнешова З.Х. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тығыздықты есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.4 тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық = масса / көлем формуласы бойынша есеп жүргізу; 7.1.1.3- туынды өлшем бірліктер мен негізгі ХБЖ бірліктерді ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар: -Орташа деңгейдегі есептерді шығара алады; - Пікірталаста өз ойын қорғай алады; Кейбір оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Көлем, масса, тығыздық. Диалогқа/жазуға қажетті сөзтіркестері: Заттың тығыздығы тура пропорционал... Заттың тығыздығы кері пропорционал... Тығыздықтың өлшем бірлігі... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық:
Академиялық адалдық және айқындық:
Өмір бойы оқу:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (формуланы түрлендіру) Химия (заттардың құрылысы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
https://phet.colorado.edu/sims/density-and-buoyancy/density_en.html |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Пропорция, сандарды стандарт түрде жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 5 мин 5 мин 5 мин 15 мин 11 мин |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Алдыңғы білімдерін жаңғырту Оқушылар фронтальді түрде келесі сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс. Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау, қолпаштау, дұрыс жауап бермесе жетекші сұрақ қою немесе басқаға бағыттау. Салыстыру тапсырмасы. Оқушылар өздігінен сурет бойынша заттардың тығыздықтарын салыстырады. Сәйкесінше дұрыс теңсіздік белгілерін жазады.
Жұппен отырған оқушылар бір-бірімен алмасып, тексереді. Дұрыс жауаптары интербелсенді тақтада беріледі. Тығыздықтың өлшем бірлігін ХБЖ айналдыру тапсырмасы Жеке жұмыс. Тығыздықтың өлшем бірлерін ХБЖ айналдырып, стандарт түрде жазыңыз.
Тақтаға үш оқушыдан шығып, өз жауаптарын жазады. Сыныптағы оқушылар жауаптарын салыстырып, дұрыс жазады. Жеке жұмыс. Деңгейлік есептерді оқушылар шығады.
В В4) Суретте көрсетілген дененің
массасын анықта. Өлшемдері мм -мен көрсетілген. С5) Иттің пішіні мыс пен қалайыдан жасалған. Егер қоспаның 1/3-і мыс (көлемі бойынша) және 2/3 –сі қалайы болса, онда оның орташа тығыздығы қанша? Мыстың тығыздығы = 8,9 г/см3, қалайының тығыздығы=7,3 г/см3. Тест тапсырмасы Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Тест тапсырмаларын орындайды. №1: Төменде берілген қандай формула заттың тығыздығын анықтауға арналған
№2: Төменде берілген тұжырымдардың қайсысы ақиқат: Заттың тығыздығы бұл -
№3: Төменде берілген заттардың қайсыларының тығыздығы бірдей?
; ; ;
№5:Массасы 35 т бензин, 50 м3 көлемді алады. Бензиннің тығыздығын анықта?
|
Презентация (слайд 1-3) (Слайд 4-10)
Үлестірмелі қағаз 1
Үлестірмелі қағаз 2
Слайд 11
Үлестірмелі қағаз 3
Үлестірмелі қағаз 4
Үлестірмелі қағаз 5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин |
Рефлексия. «Бес жол өлең» Зат есім ( 1 сөз) Сын есім (2 сөз ) Етістік (2 сөз ) Сөйлем (4 сөз ) Зат есім (Синоним) Үй тапсырмасы 7 сынып есептер жинағы 308,313 |
7 сынып есептер жинағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: Тығыздықтың физикалық мағынасын түсінеді; Тығыздық, масса, көлем арасындағы байлысты түсіндіре алады; Тығыздықтың өлшем біріліктерін біліп, оны ХБЖ айналдырады; Қарапайым есептеулерде тығыздықтың формуласын қолдана алады. Көпшілік оқушылар: Орташа деңгейдегі есептерді шығара алады; Пікірталаста өз ойын қорғай алады; Кейбір оқушылар: Күрделі есептерді шығара алады; Есептеулерді дұрыс орындайды. |
Өзіндік бағалау; Жұптық бағалау; Формальді емес бағалау; |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары қолжетімді. Тапсырмалар оқушылардың оқу мақсатына жетуіне негізделген. Уақыт кезеңдері ескерілген. Деңгейлік тапсырмалар құрылған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Алдыңғы білімдерін жаңғырту кезеңі; 2: Сурет арқылы берілген салыстыру тапсырмасы; Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Бейнематериалдар ұсыну; Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылардың есептеу амалдарында қателесуі. Оқушылармен алдын-ала есептеулерде қолданылатын математикалық формулаларды қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тығыздықты есептеу ашық сабақ 7 сынып
тығыздықты есептеу ашық сабақ 7 сынып
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2А Тығыздық |
Мектеп: Тереңкөл орта жалпы білім беретін мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Хайнешова З.Х. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тығыздықты есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.4 тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық = масса / көлем формуласы бойынша есеп жүргізу; 7.1.1.3- туынды өлшем бірліктер мен негізгі ХБЖ бірліктерді ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар: -Орташа деңгейдегі есептерді шығара алады; - Пікірталаста өз ойын қорғай алады; Кейбір оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Көлем, масса, тығыздық. Диалогқа/жазуға қажетті сөзтіркестері: Заттың тығыздығы тура пропорционал... Заттың тығыздығы кері пропорционал... Тығыздықтың өлшем бірлігі... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық:
Академиялық адалдық және айқындық:
Өмір бойы оқу:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (формуланы түрлендіру) Химия (заттардың құрылысы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
https://phet.colorado.edu/sims/density-and-buoyancy/density_en.html |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Пропорция, сандарды стандарт түрде жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
САБАҚ БАРЫСЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин 5 мин 5 мин 5 мин 15 мин 11 мин |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Алдыңғы білімдерін жаңғырту Оқушылар фронтальді түрде келесі сұрақтарға жауап береді.
Кері байланыс. Дұрыс жауап берген оқушыларды мадақтау, қолпаштау, дұрыс жауап бермесе жетекші сұрақ қою немесе басқаға бағыттау. Салыстыру тапсырмасы. Оқушылар өздігінен сурет бойынша заттардың тығыздықтарын салыстырады. Сәйкесінше дұрыс теңсіздік белгілерін жазады.
Жұппен отырған оқушылар бір-бірімен алмасып, тексереді. Дұрыс жауаптары интербелсенді тақтада беріледі. Тығыздықтың өлшем бірлігін ХБЖ айналдыру тапсырмасы Жеке жұмыс. Тығыздықтың өлшем бірлерін ХБЖ айналдырып, стандарт түрде жазыңыз.
Тақтаға үш оқушыдан шығып, өз жауаптарын жазады. Сыныптағы оқушылар жауаптарын салыстырып, дұрыс жазады. Жеке жұмыс. Деңгейлік есептерді оқушылар шығады.
В В4) Суретте көрсетілген дененің
массасын анықта. Өлшемдері мм -мен көрсетілген. С5) Иттің пішіні мыс пен қалайыдан жасалған. Егер қоспаның 1/3-і мыс (көлемі бойынша) және 2/3 –сі қалайы болса, онда оның орташа тығыздығы қанша? Мыстың тығыздығы = 8,9 г/см3, қалайының тығыздығы=7,3 г/см3. Тест тапсырмасы Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Тест тапсырмаларын орындайды. №1: Төменде берілген қандай формула заттың тығыздығын анықтауға арналған
№2: Төменде берілген тұжырымдардың қайсысы ақиқат: Заттың тығыздығы бұл -
№3: Төменде берілген заттардың қайсыларының тығыздығы бірдей?
; ; ;
№5:Массасы 35 т бензин, 50 м3 көлемді алады. Бензиннің тығыздығын анықта?
|
Презентация (слайд 1-3) (Слайд 4-10)
Үлестірмелі қағаз 1
Үлестірмелі қағаз 2
Слайд 11
Үлестірмелі қағаз 3
Үлестірмелі қағаз 4
Үлестірмелі қағаз 5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин |
Рефлексия. «Бес жол өлең» Зат есім ( 1 сөз) Сын есім (2 сөз ) Етістік (2 сөз ) Сөйлем (4 сөз ) Зат есім (Синоним) Үй тапсырмасы 7 сынып есептер жинағы 308,313 |
7 сынып есептер жинағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: Тығыздықтың физикалық мағынасын түсінеді; Тығыздық, масса, көлем арасындағы байлысты түсіндіре алады; Тығыздықтың өлшем біріліктерін біліп, оны ХБЖ айналдырады; Қарапайым есептеулерде тығыздықтың формуласын қолдана алады. Көпшілік оқушылар: Орташа деңгейдегі есептерді шығара алады; Пікірталаста өз ойын қорғай алады; Кейбір оқушылар: Күрделі есептерді шығара алады; Есептеулерді дұрыс орындайды. |
Өзіндік бағалау; Жұптық бағалау; Формальді емес бағалау; |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары қолжетімді. Тапсырмалар оқушылардың оқу мақсатына жетуіне негізделген. Уақыт кезеңдері ескерілген. Деңгейлік тапсырмалар құрылған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Алдыңғы білімдерін жаңғырту кезеңі; 2: Сурет арқылы берілген салыстыру тапсырмасы; Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Бейнематериалдар ұсыну; Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылардың есептеу амалдарында қателесуі. Оқушылармен алдын-ала есептеулерде қолданылатын математикалық формулаларды қайталау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
шағым қалдыра аласыз













3)













