Тың және тыңайған жерлер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тың және тыңайған жерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тың және тыңайған жерлер тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар 1954 жылғы тың және тыңайған жерлер туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1 В Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)

Мектеп: Бірлес шағын орталықты орта мектебі

Күні: 07.03.2019 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Бисембаев Марат Аширалиевич

Сынып: 9

Сабақтың тақырыбы:

Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті?

Оқу мақсаттары:

9.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін біледі (білу, түсіну)

Оқушылардың басым бөлігі: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды (қолдану)

Кейбір оқушылар: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасайды (талдау)

Бағалау критерийлері

  • Демографиялық өзгерістерді біледі, тың және тыңайған жерлерді игеру саясатын түсінеді;

  • Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарын талдау арқылы қорытынды жасай алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • қарым – қатынас жасау қабілеті;

  • өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

  • жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу.

Тілдік мақсат

Тірек сөздер. Демография, инфрақұрлым, эрозия, тың, эпопея


Пәнаралық байланыс

География, дүние жүзі тарихы

Алдыңғы білім

5 мин

Жылымық кезеңі” қоғамға қандай өзгеріс әкелді?,-деген тақырыпта алдыңғы білімді пысықтау үшін білім алушылардан, “Кім жылдам ” әдісі арқылы сұрақ - жауап аламын

  1. Жылымық” деген сөзді қалай түсінесіз?

  2. Хрущев кім?

  3. Хрущевтің идеологиясы қандай?

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Ресурстар:

Сабақтың басы

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Түгендеу.

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Әрбір топ сурет қиындылар арқылы топқа бөлінеді.

Топқа бөлу

І-топ. Халық

ІІ-топ. Жер

ІІІ-топ. Астық

Қима қағаздар






.

Сабақтың ортасы

30 мин

Барлық оқушылар орындайды.

Ойлан, жұптас,талқыла”әдісі. Картамен жұмыс

1-тапсырма: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін анықтаңыз.

Картамен жұмыс.





Дескриптор:

-Мәтінді топта оқиды;

-жұпта, топта талқылайды;

-Демографиялық өзгерістерді анықтайды;

-картадан тың және тыңайған жерлерді анықтайды.


Қалыптастырушы бағалау

Бас бармақ” әдісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды



.......” әдісі (оқушылардың басым бөлігі орындайды)

2-тапсырма: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды .



Дескриптор: білім алушы:

-

-

-

-


Кейбір бөлігі орындайды

«.....» әдісі

3-тапсырма: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасаңыз.



Дескриптор: білім алушы:

-

-

-

-




Қалыптастырушы бағалау: Ауызша бағалау: “Жарайсың!, “Керемет!, Тамаша!””.


Қима қағаздар


карта








































Флипчарт, маркер


Сабақтың соңы

5 мин

Білемін

Білгім келеді?

Білдім









Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Топтарды ауызша бағалаймын.

(жарайсың, керемет, жақсы, талпын)

БББ» әдісі арқылы бағаланады.

білемін

білігім келеді

білдім







«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.


«Алтын ережені» ұстануға,сыныпты

таза ұстауға, ток көздеріне абай болуға шақырамын


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2021
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі