|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1 В Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) Мектеп: Бірлес шағын орталықты орта мектебі Күні: 07.03.2019 ж. Мұғалімнің аты-жөні:Бисембаев Марат Аширалиевич Сынып: 9 |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті? |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
9.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін біледі (білу, түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды (қолдану) Кейбір оқушылар: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасайды (талдау) |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Тірек сөздер. Демография, инфрақұрлым, эрозия, тың, эпопея |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, дүние жүзі тарихы |
|||||||||
|
Алдыңғы білім 5 мин |
“Жылымық кезеңі” қоғамға қандай өзгеріс әкелді?,-деген тақырыпта алдыңғы білімді пысықтау үшін білім алушылардан, “Кім жылдам ” әдісі арқылы сұрақ - жауап аламын
|
|||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Түгендеу. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Әрбір топ сурет қиындылар арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөлу І-топ. Халық ІІ-топ. Жер ІІІ-топ. Астық |
Қима қағаздар
. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Барлық оқушылар орындайды. “Ойлан, жұптас,талқыла”әдісі. Картамен жұмыс 1-тапсырма: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін анықтаңыз. Картамен жұмыс.
Дескриптор: -Мәтінді топта оқиды; -жұпта, топта талқылайды; -Демографиялық өзгерістерді анықтайды; -картадан тың және тыңайған жерлерді анықтайды. Қалыптастырушы бағалау “Бас бармақ” әдісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды “.......” әдісі (оқушылардың басым бөлігі орындайды) 2-тапсырма: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды .
Дескриптор: білім алушы: - - - -
Кейбір бөлігі орындайды «.....» әдісі 3-тапсырма: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасаңыз.
Дескриптор: білім алушы: - - - -
Қалыптастырушы бағалау: Ауызша бағалау: “Жарайсың!, “Керемет!, Тамаша!””. |
Қима қағаздар
карта
Флипчарт, маркер |
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
|
|
||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||
|
|
Топтарды ауызша бағалаймын. (жарайсың, керемет, жақсы, талпын) “БББ» әдісі арқылы бағаланады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.
|
«Алтын ережені» ұстануға,сыныпты таза ұстауға, ток көздеріне абай болуға шақырамын |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тың және тыңайған жерлер
Тың және тыңайған жерлер
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1 В Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) Мектеп: Бірлес шағын орталықты орта мектебі Күні: 07.03.2019 ж. Мұғалімнің аты-жөні:Бисембаев Марат Аширалиевич Сынып: 9 |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті? |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
9.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін біледі (білу, түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды (қолдану) Кейбір оқушылар: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасайды (талдау) |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Тірек сөздер. Демография, инфрақұрлым, эрозия, тың, эпопея |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
География, дүние жүзі тарихы |
|||||||||
|
Алдыңғы білім 5 мин |
“Жылымық кезеңі” қоғамға қандай өзгеріс әкелді?,-деген тақырыпта алдыңғы білімді пысықтау үшін білім алушылардан, “Кім жылдам ” әдісі арқылы сұрақ - жауап аламын
|
|||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Түгендеу. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Әрбір топ сурет қиындылар арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөлу І-топ. Халық ІІ-топ. Жер ІІІ-топ. Астық |
Қима қағаздар
. |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Барлық оқушылар орындайды. “Ойлан, жұптас,талқыла”әдісі. Картамен жұмыс 1-тапсырма: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін анықтаңыз. Картамен жұмыс.
Дескриптор: -Мәтінді топта оқиды; -жұпта, топта талқылайды; -Демографиялық өзгерістерді анықтайды; -картадан тың және тыңайған жерлерді анықтайды. Қалыптастырушы бағалау “Бас бармақ” әдісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды “.......” әдісі (оқушылардың басым бөлігі орындайды) 2-тапсырма: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды .
Дескриптор: білім алушы: - - - -
Кейбір бөлігі орындайды «.....» әдісі 3-тапсырма: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасаңыз.
Дескриптор: білім алушы: - - - -
Қалыптастырушы бағалау: Ауызша бағалау: “Жарайсың!, “Керемет!, Тамаша!””. |
Қима қағаздар
карта
Флипчарт, маркер |
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
|
|
||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||
|
|
Топтарды ауызша бағалаймын. (жарайсың, керемет, жақсы, талпын) “БББ» әдісі арқылы бағаланады.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.
|
«Алтын ережені» ұстануға,сыныпты таза ұстауға, ток көздеріне абай болуға шақырамын |
||||||||
шағым қалдыра аласыз















