Материалдар / Тың және тыңайған жерлер

Тың және тыңайған жерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тың және тыңайған жерлер тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар 1954 жылғы тың және тыңайған жерлер туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2021
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1 В Қазақстан «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)

Мектеп: Бірлес шағын орталықты орта мектебі

Күні: 07.03.2019 ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Бисембаев Марат Аширалиевич

Сынып: 9

Сабақтың тақырыбы:

Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті?

Оқу мақсаттары:

9.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін біледі (білу, түсіну)

Оқушылардың басым бөлігі: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды (қолдану)

Кейбір оқушылар: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасайды (талдау)

Бағалау критерийлері

  • Демографиялық өзгерістерді біледі, тың және тыңайған жерлерді игеру саясатын түсінеді;

  • Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарын талдау арқылы қорытынды жасай алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • қарым – қатынас жасау қабілеті;

  • өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

  • жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болу.

Тілдік мақсат

Тірек сөздер. Демография, инфрақұрлым, эрозия, тың, эпопея


Пәнаралық байланыс

География, дүние жүзі тарихы

Алдыңғы білім

5 мин

Жылымық кезеңі” қоғамға қандай өзгеріс әкелді?,-деген тақырыпта алдыңғы білімді пысықтау үшін білім алушылардан, “Кім жылдам ” әдісі арқылы сұрақ - жауап аламын

  1. Жылымық” деген сөзді қалай түсінесіз?

  2. Хрущев кім?

  3. Хрущевтің идеологиясы қандай?

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері:

Ресурстар:

Сабақтың басы

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Түгендеу.

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Әрбір топ сурет қиындылар арқылы топқа бөлінеді.

Топқа бөлу

І-топ. Халық

ІІ-топ. Жер

ІІІ-топ. Астық

Қима қағаздар






.

Сабақтың ортасы

30 мин

Барлық оқушылар орындайды.

Ойлан, жұптас,талқыла”әдісі. Картамен жұмыс

1-тапсырма: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер еткенін анықтаңыз.

Картамен жұмыс.





Дескриптор:

-Мәтінді топта оқиды;

-жұпта, топта талқылайды;

-Демографиялық өзгерістерді анықтайды;

-картадан тың және тыңайған жерлерді анықтайды.


Қалыптастырушы бағалау

Бас бармақ” әдісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды



.......” әдісі (оқушылардың басым бөлігі орындайды)

2-тапсырма: Демографиялық өзгерістердің себеп – салдарын анықтайды, сипаттайды .



Дескриптор: білім алушы:

-

-

-

-


Кейбір бөлігі орындайды

«.....» әдісі

3-тапсырма: Өзгерістердің себебін талдау арқылы қорытынды жасаңыз.



Дескриптор: білім алушы:

-

-

-

-




Қалыптастырушы бағалау: Ауызша бағалау: “Жарайсың!, “Керемет!, Тамаша!””.


Қима қағаздар


карта








































Флипчарт, маркер


Сабақтың соңы

5 мин

Білемін

Білгім келеді?

Білдім









Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Топтарды ауызша бағалаймын.

(жарайсың, керемет, жақсы, талпын)

БББ» әдісі арқылы бағаланады.

білемін

білігім келеді

білдім







«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.


«Алтын ережені» ұстануға,сыныпты

таза ұстауға, ток көздеріне абай болуға шақырамын


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ