Тың көтеру .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тың көтеру .

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін, өздігімен ой қорытудағдыларын дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Тың көтеру .

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін, өздігімен ой қорыту дағдыларын дамыту.

Сабақтың міндеттері:

1. Оқушыларға тың және тыңайған жерлерді игеру, оның негізгі ерекшіліктері жайында білім беру.

2. Оқушыларды өз елінің тарихына құрметпен қарауға, ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың жабдықталуы: Интербелсенді тақта, жұмыс парағы, бағалау парағы.

Сабақтың әдіс-тәсілі: АКТ, СТО, ЖЕ, ДОЖ, Диалог оқыту, көшбасшылық бағалау.

Жұмыстың формасы: жұппен, топпен.

Сабақ барысы:

Тапсырмалар

Әдіс-тәсіл

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

уақыты

Тақырыпқа шығу

АКТ, СТО

Интербелсенді тақтадағы сүрет арқылы тақырыпқа шығу

Сұраққа жауап беру арқылы тақырыпқа шығады.

2 мин

1.Тың игеруді қалай түсінесіндер? Тың игеру жылдарын анықта

СТО, диалогтық оқыту

Бағыт-бағдар беру

Топ ішінде сұрақты талқылайды, топта пікір алмасады. Өзін-өзі бағалау

7 мин

2. Топ ішінде мәтінді оқып меңгеру. Өз сөзімен білдіру. Сұрақтарға жауап беру

СТО,ЖИГСО

Көшбасшылық,

Зерттеушілік диалог.

Үәж беру,бағыт беру

Топ ішінде оқыйды. Талдайды. Пікір бөліседі. Бір-бірін бағалайды

7 мин

3. Мәтінмен жұмыс жасап кестені толтыру «Иә немесе жоқ»


СТО,ЖЕ, АКТ

Бағыт-бағдар беру, реттеу

Кестені толтырады. Топтан бір оқушы сөйлейді. Көшбасшылық бағалау.

8 мин




Сергіту сәті 2минут

4. Тың игерудің жағымды және жағымсыз жақтарын шығару.

СТО, АКТ,

Көшбасшылық,

Диалогтік оқыту.

Бағыт беру

Топ ішінде талдайды, бір бірімен пікір бөліседі. Кесте толтырады. Бір-бірін бағалайды.

5 мин

5. Тың игеру қазақ халқының рухани өміріне қалай әсер еткенің постерге салып ұсыну.

СТО, ТжД, көшбасшылық

Үәж беру, бағыттау

Постер салады. Топтан бір оқушы қорғайды. Өзін-өзі бағалау

7 мин

6. Тың игерудің қандай теріс жақтары болды? Неліктен деп ойлайсындар? Эссэ жазындар

Бағалау

ТжД, ЖЕ

Бағалау

Шығармашылықтары арқылы, сабақты қорытындылайды. Бір-бірін бағалайды.

7 мин

«Сұрақты ұстап ал» деген әдісті қолдану


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
354
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі