Тақырып:Тың көтеру .
Сабақтыңмақсаты: Оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін, өздігімен ой қорытудағ дыларын дамыту.
Сабақтыңміндеттері:
1.Оқушыларғатыңжәнетыңайғанжерлердіигеру, оныңнегізгіерекшіліктеріжайындабілім беру.
2. Оқушылардыөзелініңтарихынақұрметпенқарауға, ұлтжандылыққатәрбиелеу
Сабақтүрі: Жаңасабақ
Сабақтыңжабдықталуы: Интербелсендітақта, жұмыспарағы, бағалаупарағы.
Сабақтыңәдіс-тәсілі: АКТ, СТО, ЖЕ, ДОЖ, Диалог оқыту, көшбасшылықбағалау.
Жұмыстыңформасы: жұппен, топпен.
Сабақбарысы:
Тапсырмалар
Әдіс-тәсіл
Мұғалімніңіс- әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
уақыты
Тақырыпқашығу
АКТ, СТО
Интербелсендітақтадағысүретарқылытақырыпқашығу
Сұраққажауап беру арқылытақырыпқашығады.
2 мин
1.Тың игерудіқалайтүсінесіндер? Тыңигеружылдарынанықта
СТО, диалогтықоқыту
Бағыт-бағдар беру
Топ ішіндесұрақтыталқылайды, топтапікіралмасады. Өзін-өзібағалау
7 мин
2. Топ ішіндемәтіндіоқыпмеңгеру. Өзсөзіменбілдіру. Сұрақтарғажауап беру
СТО,ЖИГСО
Көшбасшылық,
Зерттеушілік диалог.
Үәжберу,бағыт беру
Топ ішіндеоқыйды. Талдайды. Пікірбөліседі.Бір-бірінбағалайды
7 мин
3. Мәтінменжұмысжасапкестенітолтыру «Иәнемесежоқ»
СТО,ЖЕ, АКТ
Бағыт-бағдар беру, реттеу
Кестенітолтырады. Топтанбіроқушысөйлейді. Көшбасшылықбағалау.
8 мин
Сергітусәті 2минут
4. Тыңигерудіңжағымдыжәнежағымсызжақтарыншығару.
СТО, АКТ,
Көшбасшылық,
Диалогтікоқыту.
Бағыт беру
Топ ішіндеталдайды, бірбіріменпікірбөліседі. Кестетолтырады. Бір-бірінбағалайды.
5 мин
5. Тыңигеруқазақхалқыныңруханиөмірінеқалайәсереткеніңпостергесалыпұсыну.
СТО, ТжД, көшбасшылық
Үәж беру, бағыттау
Постер салады. Топтанбіроқушықорғайды. Өзін-өзібағалау
7 мин
6. Тыңигерудіңқандайтерісжақтарыболды? Неліктендепойлайсындар? Эссэжазындар
Бағалау
ТжД, ЖЕ
Бағалау
Шығармашылықтарыарқылы, сабақтықорытындылайды. Бір-бірінбағалайды.
7 мин
«Сұрақтыұстап ал» дегенәдістіқолдану
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тың көтеру .
Тың көтеру .
Тақырып:Тың көтеру .
Сабақтыңмақсаты: Оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу қабілеттерін, өздігімен ой қорытудағ дыларын дамыту.
Сабақтыңміндеттері:
1.Оқушыларғатыңжәнетыңайғанжерлердіигеру, оныңнегізгіерекшіліктеріжайындабілім беру.
2. Оқушылардыөзелініңтарихынақұрметпенқарауға, ұлтжандылыққатәрбиелеу
Сабақтүрі: Жаңасабақ
Сабақтыңжабдықталуы: Интербелсендітақта, жұмыспарағы, бағалаупарағы.
Сабақтыңәдіс-тәсілі: АКТ, СТО, ЖЕ, ДОЖ, Диалог оқыту, көшбасшылықбағалау.
Жұмыстыңформасы: жұппен, топпен.
Сабақбарысы:
Тапсырмалар
Әдіс-тәсіл
Мұғалімніңіс- әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
уақыты
Тақырыпқашығу
АКТ, СТО
Интербелсендітақтадағысүретарқылытақырыпқашығу
Сұраққажауап беру арқылытақырыпқашығады.
2 мин
1.Тың игерудіқалайтүсінесіндер? Тыңигеружылдарынанықта
СТО, диалогтықоқыту
Бағыт-бағдар беру
Топ ішіндесұрақтыталқылайды, топтапікіралмасады. Өзін-өзібағалау
7 мин
2. Топ ішіндемәтіндіоқыпмеңгеру. Өзсөзіменбілдіру. Сұрақтарғажауап беру
СТО,ЖИГСО
Көшбасшылық,
Зерттеушілік диалог.
Үәжберу,бағыт беру
Топ ішіндеоқыйды. Талдайды. Пікірбөліседі.Бір-бірінбағалайды
7 мин
3. Мәтінменжұмысжасапкестенітолтыру «Иәнемесежоқ»
СТО,ЖЕ, АКТ
Бағыт-бағдар беру, реттеу
Кестенітолтырады. Топтанбіроқушысөйлейді. Көшбасшылықбағалау.
8 мин
Сергітусәті 2минут
4. Тыңигерудіңжағымдыжәнежағымсызжақтарыншығару.
СТО, АКТ,
Көшбасшылық,
Диалогтікоқыту.
Бағыт беру
Топ ішіндеталдайды, бірбіріменпікірбөліседі. Кестетолтырады. Бір-бірінбағалайды.
5 мин
5. Тыңигеруқазақхалқыныңруханиөмірінеқалайәсереткеніңпостергесалыпұсыну.
СТО, ТжД, көшбасшылық
Үәж беру, бағыттау
Постер салады. Топтанбіроқушықорғайды. Өзін-өзібағалау
7 мин
6. Тыңигерудіңқандайтерісжақтарыболды? Неліктендепойлайсындар? Эссэжазындар
Бағалау
ТжД, ЖЕ
Бағалау
Шығармашылықтарыарқылы, сабақтықорытындылайды. Бір-бірінбағалайды.
7 мин
«Сұрақтыұстап ал» дегенәдістіқолдану
шағым қалдыра аласыз













