Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы: Әділдік және
жауапкершілік
|
Сабақ
құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ
ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Түрлі объектілердің жеке
белгілерін салыстыра білу,
заттарды жалпы белгілер
бойынша талдау, біріктіру
Апта дәйексөзі: Тура биде
туған жоқ
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
«Ас қайда қорытылады?»
тақырыбын оқып, түсінігіңді
айт.
Өзің қалай тамақтанатының
туралы жазып кел.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Өзіңді
бақыла
Терең дем ал. Не
байқадың?
Ал енді деміңді сыртқа
шығар.Не өзгерді?
Сен тез
қимылдағанда,секіргенде,жүгіргенде не
болады?
2-тапсырма
Сипатта
Қалай дұрыс тыныс алу
керек?
Тыныс жолының ерекшелігі
қандай?
Мұрын арқылы тыныс алып,демді
ауыздан шығару неге дұрыс деп деп
саналады?
Неліктен аязды күндері осылай
тыныс алған дұрыс ?
3-тапсырма
Сурет бойынша
ата
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Тыныс алу
жүйесі
Тыныс алу жүйесі неден
тұрады?
Ағзаның қалай тыныс алатынын
түсіндір.Ауаның ағзадағы қозғалысын,жолын
көрсет.
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
4-тапсырма
Әңгіме
құрастыр
Мұрын-тыныс алу мүшесі.Ол тағы
қандай қызмет атқарады?
Сырқаттанған кезіңді еске
түсір. Суық тигенде неліктен мұрныңнан су
ағады?
5-тапсырма
Түсіндір
«Ашық микрофон»
әдісі
Иммундық жүйе туралы өзің
білетін ақпаратпен бөліс.
Ортақ ақпараттарды
жаз
Иммундық жүйе микробтармен
күреседі. Иммундық жүйені қорғау керек.Дәрумен ішіп, денсаулықты
сақтау керек.
«Пазл»
әдісі
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Мазайканы жинап,сұрақтарға
жауап бер.
Тыныс алу жүйесін қандай
мүшелер құрайды?
Ағзадағы ауа қандай жолдардан
өтеді?
Үй
тапсырмасы
Тақырыпты оқып, тыныс алу
мүшелері жайында өз қорытындыңды жазып
кел.
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Ақпаратпен
танысады
Суретпен жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Берілген сұрақтарға жауап
береді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Асық жинау »
әдісі
Дескриптор:
«Ас қайда қорытылады?»
тақырыбын оқып, түсінігін
айтады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Өзіне бақылау
жасайды-1б
Тыныс алу жүйесі туралы
түсінігі бар-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Тыныс жолының ерекшелігін
түсіндіреді-1б
Дескриптор:
Тыныс алу жүйесімен танысып,
ол туралы айтады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Мұрын туралы өз ойларын
айтады-1б
Тамаша!
ДескриптоР:
Иммундық жүйе туралы өзі
білетін ақпаратпен
бөліседі-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Тыныс алу жүйесін
құрастырады-1б
«Білім ағашы»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|