Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топ ережесін еске
түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
|
Шеңбер бойынмен тұрған
оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз
десек 3 рет шапалақтаймыз!
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Тыныс алудың
маңызы қандай?
2.Тыныс алу жүйесі
қандай мүшелерден тұрады?
3.Мұрын қуысы мен
көмейдің құрылысы мен қызметін
атаңдар?
4.Дыбыс сіңірлері
қайда орналасқан?
5.Тыныс
алу-бұл...
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
25
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1. Тыныс жолдарын дәптерлеріне
салып алады
|
Презентация
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Тыныс жолдары:
бронхылар, мұрын қуысы, кеңірдек, көмей мүшелерін ретімен
жазады.
1._________
2._________
3._________
4._________
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Ретімен дәптерлеріне жазып
алады.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Салыстырады.
Оң жақ
өкпеде_______
Сол жақ
өкпеде_______
а)екі бөліктен
тұрады
ә)үш бөліктен
тұрады.
|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1.Салыстырады
2. Талдау жасап
айырмашылықтарын анықтайды
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Тапсырмалар айдарындағы
3-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. Сурет
сілтемелерін пайдаланып, тыныс алу жүйесі туралы айтып
береді.

|
Дескриптор: Жалпы -
3 балл
1 Тыныс алу жолдарын
түсіндіреді.
|
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
|
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.

|
Үй
тапсырма 1-мин
|
§ 27 бет
99-101
|
Үйге қосымша тапсырма
bilimclass.kz кіру платформадан видео және конспект оқып
тапсырмаларды орындайды
көрсетіледі.
|
|
|