Тыныс алу мүшелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тыныс алу мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыныс алу мүшелері
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

N273

Бөлім:

Адам

Мұғалімнің аты-жөні

Абишова С.Е.

Күні:11.11.2025


Сынып: 3Г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

10-сабақ. Тыныс алу мүшелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау;
3.2.3.3 тыныс алу жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

3.2.3.5 - адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсіндіру

3.1.2.2. жүргізілген эксперимент нәтижесін құрылған жоспарға сәйкес көрсету мен қорытынды жасау

Сабақтың мақсаты

  • адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды

  • тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттай алады.

«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы

Құндылық: Әділдік және жауапкершілік

Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру




5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу және оқу материалын жариялау «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы жүреді.

Шеңберде тұрған оқушыларға мұғалім, доп лақтырып сұрақ қояды. оқушы допты мұғалімге лақтырып жауап береді.

- Таңғы асқа тағы не ішуге болады?

- Тәуліктің қай бөлігінде ботқа жеген дұрыс? Неліктен?

-Пайдасы аз тағамдарды ата.

-Чипцы неліктен пайдасыз тағам деп есептеледі?

-Пайдалы тағамдарды ата.

-Тамақтың құрамы мен энергетикалық құндылығын қалай білуге болады?

-Тағамның құрамына кіретін қандай қоректік заттар ағзаның дамуы мен өсуіне көмектеседі?

- Асқорыту жүйесі қалай құрылған?

-Асқорытудың әр кезеңінде ас қандай өзгерістерге ұшырайды?

-Асқорыту үдерісінің қандай маңызы бар?

- Асқорытуға қандай ағзалар қатысады?

-Асқорыту үдерісінің жұмысын қалай жеделдетуге және жақсартуға болады?

-Ағза жұмсаған энергияның орнын толтыру керектігін қалай түсінеміз?

дамның басқа да ішкі ағзаларын ата.

-Мұрын қандай қызмет атқарады?

-Тыныс алу мүшелерін ата.

-Тыныс алу адамға не үшін қажет?

- Ендеше бүгінгі сабақта тыныс алу жүйесі туралы оқып, білімімізді кеңейтетін боламыз.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Шеңберге тұрып, доп алады, сұраққа жауап береді.

























Тақырыпты шығарады.









доп

Жаңа білім

15 мин























2 мин


Бекіту

18 мин








(Т) 1- тапсырма.

Бақылау

-Терең тыныс алыңдар. Не байқадыңдар?

-Ал енді демді сыртқа шығарыңдар? Не өзгерді?

Сипаттау

Сурет бойынша мұрын арқылы тыныс алып, демді сыртқа ауыздан шығару жолын көрсетіңдер. Дем алып өз тыныс жолдарыңды сезінуге тырысыңдар.

Енді орныңда бірнеше рет секіріңдер. Тыныс алуларың қалай өзгерді?

Модель жасау

-Тыныс алу жүйесі қандай мүшелерден тұрады? Олар қалай орналасады?

-Суретке қарап тыныс алуға қатысатын мүшелерді атаңдар.

-Ағзаның қалай тыныс алатынын түсіндіріңдер.

Сен білесің бе?

Оң жақтағы өкпе сол жақтағы өкпеге қарағанда сәл үлкендеу болады?


Сергіту сәтінде «Ертегілер» әні.


(Т) 2- тапсырма.

Мәтінмен жұмыс.

­Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Сен тез қимылдағанда, жүгіргенде, секіргенде не болады?

-Қалай дұрыс тыныс алу керек?

-Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай?

-Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс саналады? Неліктен аязды күндері осылай демалған дұрыс?

-Сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма орындайды.





















Әнге қосылып, билейді.

Тапсырма орындайды.


Дескриптор:

-Ағзаның қалай тыныс алатынын түсіндіреді-1балл.

-Суретке қарап тыныс алуға қатысатын мүшелерді атайды, тыныс алуды сипаттайды-1балл.

- Тыныс алу жүйесінің моделін жасайды-2балл.










Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді-2балл.

















Мәтінді оқып, әңгіме құрастырады-2 балл.






Мәтінді оқып, сурет бойынша түсіндіреді-2 балл.


Оқулық










Оқулық










Қорытынды

5 мин

Кері байланыс«Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді оқып, мазмұндау.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойыла-ды.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
25.11.2025
45
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі