Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тыныс алу құпиялары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: |
Жараталыстану |
|||||
Бөлім : |
Адам |
|||||
Машықкердің аты-жөні: |
|
|||||
Күні : |
|
|||||
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тыныс алу құпиялары |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
3.2.3.3- тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтырады, практикалық жұмысты жоспарлайды және жүргізеді Оқушылардың басым бөлігі:адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды. Кейбір оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды |
|||||
Бағалау критерийі: |
- адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды. - тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды |
|||||
Пәнаралық байланыс: |
Ағылшын |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әркеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5 мин |
Оқушылармен үш тілде амандасу. Ынталандыру -Сәлеметсіңдер ме, балалар! -Здравствуйте,дети! -Good morning children! - Оқушылар, бүгінгі сабаққа дайынсыздар ма? -Жақсы,онда сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастау үшін «Амандасу» атты ойынын ойнайық Қызығушылықты ояту: «Амандасу» -Оқушылар барлығымыз тақтаға назар аударайық. -Ашылған ұяшықта қандай амандасу түрі берілгенін қарап бір-бірімізбен билеп амандасайық. Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастау. -Жарайсыңдар! -Енді үйге берілген тақырыпты қайталау үшін сендер мен «ИЯ және ЖОҚ» ойының ойнайық. -Мен сендерге сұрақтар қойамын егер ол сұрақ дұрыс болса жасылды көтереміз,ал дұрыс болмаса қызылды көтереміз. Ұжымдық жұмыс «Иә, жоқ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (ауызша): Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ) 2. Ауаны жылытып, ылғалдандыратын мүше-мұрын. (иә) 3. Ауа тек қанадаладаболады. (жоқ) 4. Оттегі таза ауа. (иә) 5. Асқорыту мүшесі – өкпе. (жоқ) 6. Ауамен тек қанаадамдардемалады. (жоқ) 7. Таза ауаөкпегекеңірдекарқылыенеді. (иә) 8. Күн сайын таза ауадасеруендеузиян. (жоқ) 9. Денісау адам аурушаң. (жоқ) 10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә) Дескриптор : -өткен тақырыпты біледі. -берілген сұрақтарға жауап береді -қорытынды шығарады. -Жарайсыңдар,оқушылар! -Сендер өткен сабақты жақсы түсініпсіздер! -Ендеше ,жаңа сабағымызға қадам басайық! |
Оқушылар мұғаліммен үш тілде амандасады. Ашылған ұяшықта көрсетілген амандасу түрін қайталайды. Сұрақтарға карточкаларды көтеру арқылы жауап береді. |
ҚБ:
ҚБ: «От шашу» әдісі
|
Слайд
Үлестірмелі қағаздар |
||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Сабақтың тақырыбын анықтау. -Оқушылар қалай ойлайсыңдар адам қалай тыныс алады? -Дұрыс айтасыздар. -Бірақ тыныс алудында сендер білмейтін құпиялары көп -Олай болса мына бейнежазбаға назар аударайық. Бейнебаян көрсету арқылы сабақтың тақырбын түсіну. Дескриптор: -Бейнебаянды мұқият тыңдайды. -Сұрақтарға жауап береді. -Алғашқы түсініктерін қалыптастырды. -Оқушылар ,берілген бейнежазбада не туралы айтылды? -Ия, бейнебаян тыныс алу құпиялары жайлы болды. -Соны мен сендер білмейтін тыныс алудың қандай құпиялары бар екен? -Жарайсыңдар,оқушылар. -Енді тыныс алу құпияларын білсек, тапсырмаларды орындайық! -Оқцшылар мен сендерге өздерінді бағалауға арналған парақшалар беремін сол арқылы өздерінді бағаландар. -Сабақ соныңда тексеремін. 1-тапсырма«Ауаның саяхаты» ойыны. (жұптық) - Оқушылар сендерге тыныс алу жолының суретін беремін. -Сендер жұптасып рет-ретімен жазып шығуларын керек.
Дескриптор: -Бейнебаянан алған білімдерін ортаға салады -Рет-реті мен жаза алады. -Қорытынды айтады . -Жарайсыңдар ,оқушылар! -Тақтаға назар аударып дұрыс жауабын тексеріп шығайық. 2-тапсырма «Тыныс алуды бақылау» (жеке жұмыс) -оқушылар тыныс алуымызды тексеру үшін барлығымыз осы жаттығуды орындайықшы. 1) 5-10 рет отырып тұру. - Тыныс алу қалай өзгерді? 2) 1 мин демалу - Тыныс алу қалай өзгерді? - Қандай қорытынды шығаруға болады оқушылар? -Нені байқадындар өздерінен? Қорытынды: қозғалыс жасағанда тыныс алу жиілейді, тыныштанғанда ақырындайды. -Оқушылар енді жұмыс дәртерімізді ашайық. Дәптермен жұмыс (37-жұмыс парағы, 39-бет) «Жоқ сөздерді толықтыр» Біздің өкпеміздегі ауа үнемі _______. Тыныс алу дегеніміз - ______. Біз ______кеуде қуысы _____ және ауа тыныс алу жолдарымен өкпеге қарай өтеді. Біз _______, кеуде қуысы қысылып, ауа сыртқа шығады. Керекті сөздер: жаңарады, дем алу және дем шығару, тыныс алғанда, кеңейеді, тыныс шығарғанда. Бағалау: смайлик жабыстыру арқылы бағалап өтемін. Ойлан! Адам неліктен түшкіреді және жөтеледі сұрағына болжам жасау. -Орындап болсақ тақтаға назар аударайық. –Жұмысымызды тексерейік. –Жарайсыңдар оқушылар енді сергіп алуү үшін барлығымыз орынымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық. Сергіту сәті -Бейнебаянды қайталап билейік -Оқушылар сендер тыныс алу жайында қызықты мәліметтер естігенсіздер ме? -Естімесеніздер тақтаға назар аударайық. Қызықты мәліметтер 1.Адам өкпесінің жалпы ауданы 100 шаршы метр. 2.Адам өкпесінің жалпы ауданы , теннис алаңының ауданымен шамалас. 3. Адамның оң жақ өкпесіне сыятын ауа, сол жақ өкпеге сыятын ауадан біршама көп. 4.Ересек адам күніне 23000 рет тыныс алады. 5. Саламандра деген кесірткеде өкпе болмайды. 6. Адам терең тыныстағанда өкпеге 2-3 литр ауа барады. -Оқушылар сендерге мәлімет қызықты болды ма? Сабақты бекіту «QR-код» әдісі арқылы жағдаяттарды шешу. -Оқушылар дұрыс жауабын берілген әріптерді көрсетеміз. -Жарайсыңдар ,оқушылар ! -Тыныс алу жолы жақсы болу үшін қандай амалдарын қолдану керек екендігін түсіндіндер ме? |
Оқушылар өз ойлары мен бөліседі. Бейнебаянды мұқият қарайды. Сұрақтарға ойланып жауап береді. Жұптасып отырып тапсырманы орындайды.Тыныс алуды реттілігімен жазып шығады. Бақылау тапсырмасын орындап қорытындыларын айтады. Дәптерлерін ашып бос орындарды толтырып тексереді. Барлығы орындарынан тұрып қайталайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |