Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:

    Жараталыстану

    Бөлім :

    Адам

    Машықкердің аты-жөні:


    Күні :


    Сынып: 3 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тыныс алу құпиялары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.2.3.3- тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтырады, практикалық жұмысты жоспарлайды және жүргізеді

    Оқушылардың басым бөлігі:адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды

    Бағалау критерийі:

    - адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды.

    - тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды

    Пәнаралық байланыс:

    Ағылшын

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әркеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылармен үш тілде амандасу. Ынталандыру

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    -Здравствуйте,дети!

    -Good morning children!

    - Оқушылар, бүгінгі сабаққа дайынсыздар ма?

    -Жақсы,онда сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастау үшін «Амандасу» атты ойынын ойнайық

    Қызығушылықты ояту: «Амандасу»

    -Оқушылар барлығымыз тақтаға назар аударайық.

    -Ашылған ұяшықта қандай амандасу түрі берілгенін қарап бір-бірімізбен билеп амандасайық.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастау.

    -Жарайсыңдар!

    -Енді үйге берілген тақырыпты қайталау үшін сендер мен «ИЯ және ЖОҚ» ойының ойнайық.

    -Мен сендерге сұрақтар қойамын егер ол сұрақ дұрыс болса жасылды көтереміз,ал дұрыс болмаса қызылды көтереміз.

    Ұжымдық жұмыс «Иә, жоқ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (ауызша):

    Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ) 2. Ауаны жылытып, ылғалдандыратын мүше-мұрын. (иә) 3. Ауа тек қанадаладаболады. (жоқ) 4. Оттегі таза ауа. (иә) 5. Асқорыту мүшесі – өкпе. (жоқ) 6. Ауамен тек қанаадамдардемалады. (жоқ) 7. Таза ауаөкпегекеңірдекарқылыенеді. (иә) 8. Күн сайын таза ауадасеруендеузиян. (жоқ) 9. Денісау адам аурушаң. (жоқ) 10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә)

    Дескриптор : -өткен тақырыпты біледі. -берілген сұрақтарға жауап береді -қорытынды шығарады.

    -Жарайсыңдар,оқушылар! -Сендер өткен сабақты жақсы түсініпсіздер! -Ендеше ,жаңа сабағымызға қадам басайық!





    Оқушылар мұғаліммен үш тілде амандасады.







    Ашылған ұяшықта көрсетілген амандасу түрін қайталайды.













    Сұрақтарға карточкаларды көтеру арқылы жауап береді.












    ҚБ:



















    ҚБ:

    «От шашу» әдісі


    Слайд



































    Үлестірмелі қағаздар

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Сабақтың тақырыбын анықтау.

    -Оқушылар қалай ойлайсыңдар адам қалай тыныс алады?

    -Дұрыс айтасыздар.

    -Бірақ тыныс алудында сендер білмейтін құпиялары көп

    -Олай болса мына бейнежазбаға назар аударайық.


    Бейнебаян көрсету арқылы сабақтың тақырбын түсіну.

    Дескриптор:

    -Бейнебаянды мұқият тыңдайды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Алғашқы түсініктерін қалыптастырды.


    -Оқушылар ,берілген бейнежазбада не туралы айтылды?

    -Ия, бейнебаян тыныс алу құпиялары жайлы болды.

    -Соны мен сендер білмейтін тыныс алудың қандай құпиялары бар екен?

    -Жарайсыңдар,оқушылар.

    -Енді тыныс алу құпияларын білсек, тапсырмаларды

    орындайық!

    -Оқцшылар мен сендерге өздерінді бағалауға арналған парақшалар беремін сол арқылы өздерінді бағаландар.

    -Сабақ соныңда тексеремін.

    1-тапсырма«Ауаның саяхаты» ойыны. (жұптық)

    - Оқушылар сендерге тыныс алу жолының суретін беремін.

    -Сендер жұптасып рет-ретімен жазып шығуларын керек.

    Дескриптор: -Бейнебаянан алған білімдерін ортаға салады -Рет-реті мен жаза алады. -Қорытынды айтады .

    -Жарайсыңдар ,оқушылар! -Тақтаға назар аударып дұрыс жауабын тексеріп шығайық.

    2-тапсырма «Тыныс алуды бақылау» (жеке жұмыс)

    -оқушылар тыныс алуымызды тексеру үшін барлығымыз осы жаттығуды орындайықшы.

    1) 5-10 рет отырып тұру. - Тыныс алу қалай өзгерді?

    2) 1 мин демалу - Тыныс алу қалай өзгерді?

    - Қандай қорытынды шығаруға болады оқушылар?

    -Нені байқадындар өздерінен?

    Қорытынды: қозғалыс жасағанда тыныс алу жиілейді, тыныштанғанда ақырындайды.

    -Оқушылар енді жұмыс дәртерімізді ашайық.

    Дәптермен жұмыс (37-жұмыс парағы, 39-бет) «Жоқ сөздерді толықтыр» Біздің өкпеміздегі ауа үнемі _______. Тыныс алу дегеніміз - ______. Біз ______кеуде қуысы _____ және ауа тыныс алу жолдарымен өкпеге қарай өтеді. Біз _______, кеуде қуысы қысылып, ауа сыртқа шығады. Керекті сөздер: жаңарады, дем алу және дем шығару, тыныс алғанда, кеңейеді, тыныс шығарғанда. Бағалау: смайлик жабыстыру арқылы бағалап өтемін. Ойлан! Адам неліктен түшкіреді және жөтеледі сұрағына болжам жасау.

    -Орындап болсақ тақтаға назар аударайық. –Жұмысымызды тексерейік. –Жарайсыңдар оқушылар енді сергіп алуү үшін барлығымыз орынымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық.

    Сергіту сәті

    -Бейнебаянды қайталап билейік

    -Оқушылар сендер тыныс алу жайында қызықты мәліметтер естігенсіздер ме?

    -Естімесеніздер тақтаға назар аударайық.

    Қызықты мәліметтер

    1.Адам өкпесінің жалпы ауданы 100 шаршы метр.

    2.Адам өкпесінің жалпы ауданы , теннис алаңының ауданымен шамалас.

    3. Адамның оң жақ өкпесіне сыятын ауа, сол жақ өкпеге сыятын ауадан біршама көп.

    4.Ересек адам күніне 23000 рет тыныс алады.

    5. Саламандра деген кесірткеде өкпе болмайды.

    6. Адам терең тыныстағанда өкпеге 2-3 литр ауа барады.

    -Оқушылар сендерге мәлімет қызықты болды ма?


    Сабақты бекіту

    «QR-код» әдісі арқылы жағдаяттарды шешу.

    -Оқушылар дұрыс жауабын берілген әріптерді көрсетеміз.


    -Жарайсыңдар ,оқушылар !

    -Тыныс алу жолы жақсы болу үшін қандай амалдарын қолдану керек екендігін түсіндіндер ме?

    Улыбающееся лицо 1


    Оқушылар өз ойлары мен бөліседі.










    Бейнебаянды мұқият қарайды.

    Сұрақтарға ойланып жауап береді.

















    Жұптасып отырып тапсырманы орындайды.Тыныс алуды реттілігімен жазып шығады.




























    Бақылау тапсырмасын орындап қорытындыларын айтады.





















    Дәптерлерін ашып бос орындарды толтырып тексереді.





















    Барлығы орындарынан тұрып қайталайды.









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хасенова Венера Нурсултановна
    06 Қараша 2023
    393
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тыныс алу құпиялары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тыныс алу құпиялары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3 сынып Тыныс алу құпиялары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:

    Жараталыстану

    Бөлім :

    Адам

    Машықкердің аты-жөні:


    Күні :


    Сынып: 3 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тыныс алу құпиялары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.2.3.3- тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтырады, практикалық жұмысты жоспарлайды және жүргізеді

    Оқушылардың басым бөлігі:адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды.

    Кейбір оқушылар:тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды

    Бағалау критерийі:

    - адамның қалай тыныс алатынын сипаттайды.

    - тыныс алу мүшелерін шынықтыруға не көмектесетінін және не зиян екенін атайды

    Пәнаралық байланыс:

    Ағылшын

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әркеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин


    Оқушылармен үш тілде амандасу. Ынталандыру

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    -Здравствуйте,дети!

    -Good morning children!

    - Оқушылар, бүгінгі сабаққа дайынсыздар ма?

    -Жақсы,онда сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастау үшін «Амандасу» атты ойынын ойнайық

    Қызығушылықты ояту: «Амандасу»

    -Оқушылар барлығымыз тақтаға назар аударайық.

    -Ашылған ұяшықта қандай амандасу түрі берілгенін қарап бір-бірімізбен билеп амандасайық.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастау.

    -Жарайсыңдар!

    -Енді үйге берілген тақырыпты қайталау үшін сендер мен «ИЯ және ЖОҚ» ойының ойнайық.

    -Мен сендерге сұрақтар қойамын егер ол сұрақ дұрыс болса жасылды көтереміз,ал дұрыс болмаса қызылды көтереміз.

    Ұжымдық жұмыс «Иә, жоқ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (ауызша):

    Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ) 2. Ауаны жылытып, ылғалдандыратын мүше-мұрын. (иә) 3. Ауа тек қанадаладаболады. (жоқ) 4. Оттегі таза ауа. (иә) 5. Асқорыту мүшесі – өкпе. (жоқ) 6. Ауамен тек қанаадамдардемалады. (жоқ) 7. Таза ауаөкпегекеңірдекарқылыенеді. (иә) 8. Күн сайын таза ауадасеруендеузиян. (жоқ) 9. Денісау адам аурушаң. (жоқ) 10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә)

    Дескриптор : -өткен тақырыпты біледі. -берілген сұрақтарға жауап береді -қорытынды шығарады.

    -Жарайсыңдар,оқушылар! -Сендер өткен сабақты жақсы түсініпсіздер! -Ендеше ,жаңа сабағымызға қадам басайық!





    Оқушылар мұғаліммен үш тілде амандасады.







    Ашылған ұяшықта көрсетілген амандасу түрін қайталайды.













    Сұрақтарға карточкаларды көтеру арқылы жауап береді.












    ҚБ:



















    ҚБ:

    «От шашу» әдісі


    Слайд



































    Үлестірмелі қағаздар

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Сабақтың тақырыбын анықтау.

    -Оқушылар қалай ойлайсыңдар адам қалай тыныс алады?

    -Дұрыс айтасыздар.

    -Бірақ тыныс алудында сендер білмейтін құпиялары көп

    -Олай болса мына бейнежазбаға назар аударайық.


    Бейнебаян көрсету арқылы сабақтың тақырбын түсіну.

    Дескриптор:

    -Бейнебаянды мұқият тыңдайды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

    -Алғашқы түсініктерін қалыптастырды.


    -Оқушылар ,берілген бейнежазбада не туралы айтылды?

    -Ия, бейнебаян тыныс алу құпиялары жайлы болды.

    -Соны мен сендер білмейтін тыныс алудың қандай құпиялары бар екен?

    -Жарайсыңдар,оқушылар.

    -Енді тыныс алу құпияларын білсек, тапсырмаларды

    орындайық!

    -Оқцшылар мен сендерге өздерінді бағалауға арналған парақшалар беремін сол арқылы өздерінді бағаландар.

    -Сабақ соныңда тексеремін.

    1-тапсырма«Ауаның саяхаты» ойыны. (жұптық)

    - Оқушылар сендерге тыныс алу жолының суретін беремін.

    -Сендер жұптасып рет-ретімен жазып шығуларын керек.

    Дескриптор: -Бейнебаянан алған білімдерін ортаға салады -Рет-реті мен жаза алады. -Қорытынды айтады .

    -Жарайсыңдар ,оқушылар! -Тақтаға назар аударып дұрыс жауабын тексеріп шығайық.

    2-тапсырма «Тыныс алуды бақылау» (жеке жұмыс)

    -оқушылар тыныс алуымызды тексеру үшін барлығымыз осы жаттығуды орындайықшы.

    1) 5-10 рет отырып тұру. - Тыныс алу қалай өзгерді?

    2) 1 мин демалу - Тыныс алу қалай өзгерді?

    - Қандай қорытынды шығаруға болады оқушылар?

    -Нені байқадындар өздерінен?

    Қорытынды: қозғалыс жасағанда тыныс алу жиілейді, тыныштанғанда ақырындайды.

    -Оқушылар енді жұмыс дәртерімізді ашайық.

    Дәптермен жұмыс (37-жұмыс парағы, 39-бет) «Жоқ сөздерді толықтыр» Біздің өкпеміздегі ауа үнемі _______. Тыныс алу дегеніміз - ______. Біз ______кеуде қуысы _____ және ауа тыныс алу жолдарымен өкпеге қарай өтеді. Біз _______, кеуде қуысы қысылып, ауа сыртқа шығады. Керекті сөздер: жаңарады, дем алу және дем шығару, тыныс алғанда, кеңейеді, тыныс шығарғанда. Бағалау: смайлик жабыстыру арқылы бағалап өтемін. Ойлан! Адам неліктен түшкіреді және жөтеледі сұрағына болжам жасау.

    -Орындап болсақ тақтаға назар аударайық. –Жұмысымызды тексерейік. –Жарайсыңдар оқушылар енді сергіп алуү үшін барлығымыз орынымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық.

    Сергіту сәті

    -Бейнебаянды қайталап билейік

    -Оқушылар сендер тыныс алу жайында қызықты мәліметтер естігенсіздер ме?

    -Естімесеніздер тақтаға назар аударайық.

    Қызықты мәліметтер

    1.Адам өкпесінің жалпы ауданы 100 шаршы метр.

    2.Адам өкпесінің жалпы ауданы , теннис алаңының ауданымен шамалас.

    3. Адамның оң жақ өкпесіне сыятын ауа, сол жақ өкпеге сыятын ауадан біршама көп.

    4.Ересек адам күніне 23000 рет тыныс алады.

    5. Саламандра деген кесірткеде өкпе болмайды.

    6. Адам терең тыныстағанда өкпеге 2-3 литр ауа барады.

    -Оқушылар сендерге мәлімет қызықты болды ма?


    Сабақты бекіту

    «QR-код» әдісі арқылы жағдаяттарды шешу.

    -Оқушылар дұрыс жауабын берілген әріптерді көрсетеміз.


    -Жарайсыңдар ,оқушылар !

    -Тыныс алу жолы жақсы болу үшін қандай амалдарын қолдану керек екендігін түсіндіндер ме?

    Улыбающееся лицо 1


    Оқушылар өз ойлары мен бөліседі.










    Бейнебаянды мұқият қарайды.

    Сұрақтарға ойланып жауап береді.

















    Жұптасып отырып тапсырманы орындайды.Тыныс алуды реттілігімен жазып шығады.




























    Бақылау тапсырмасын орындап қорытындыларын айтады.





















    Дәптерлерін ашып бос орындарды толтырып тексереді.





















    Барлығы орындарынан тұрып қайталайды.









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ 3 сынып
    06.11.2023
    393
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хасенова Венера Нурсултановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации